Konstig superskurk i Batman: Arkham City

Robot
Konstig superskurk i Batman: Arkham City

Hugo Strange vet vem Batman är. Batman vet vem Hugo Strange är. Båda är med i Batman: Arkham City vilket bäddar för bråk.

#batman-arkham-city


Medlem
Konstig superskurk i Batman: Arkham City

Är det inte han som spelas av Jim Carey i filmerna?

Medlem
Skrivet av Corp!:

Är det inte han som spelas av Jim Carey i filmerna?

nej det är the riddler...spelet ser ut att bli grymt bra kan inte vänta tills det kommer ut

AW8
Medlem

Strange blir säkert en riktigt bra skurk. Jag älskar skurkar som inte har superkrafter utan istället är smarta och utmanar Batman på det psykiska planet istället fär enbart det fysiska.

Jag är säker på att det här spelet kommer att rocka, och en sjukt bra stämning verkar Rocksteady också ha fått till. Det ska bli roligt att besöka Arkham City.


signatur

PC gamer 'til I die.

Moderator | Testpilot

Hur kan spelet se grymt ut med att trailern är bra? Isf borde väldigt många spel vara bättre än dom egentligen är


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har jag helt fel om jag säger att jag tror att han som gör rösten till Hugo Strange är någon relativt känd filmskådespelare?

Skribent

Havocado: I nya filmen är det Tom Hardy (var med i bl.a inception) som gör karraktären, vet inte om han kommer göra rösten till spelet. Förmodligen inte iofs eftersom de har tagit röstskådespelarna från den animerade serien hitills.

http://www.imdb.com/character/ch0031890/

Medlem

Första hälften av trailern var jag övertygad om att det var live action, men sen började man se vissa saker som såg datorgjorda ut. Grymt snygg trailer hursomhelst.

Medlem

Hemlige Arne månntro?

Hoppas.

Medlem

Coolt att de har med Hugo Strange. Han kom ju för fan innan Jokern.

Medlem

Jävligt bra cut-scene. Nu blev man lite sugen på spelet.

Strange låter nästan lite som Saruman:p


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

Jävligt bra cut-scene. Nu blev man lite sugen på spelet.

Strange låter nästan lite som Saruman:p

Du menar Chirstopher lee.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

This is gonna be sweet.

Medlem

Man får ett leende på läpparna när han säger "Bruce Wayne" ! Kommer bli grymt!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Hugo Strange är en av Batmans första ärkefiender i orginalserien. Han är skaparen bakom både växthormonen som gör offret till ett drönande muskelberg och ett pulver som gör människor galna. Båda som vi har stött på i första spelet.

NIB
Medlem

Jag tycker vi ska börja att översätta seriefigurernas namn till svenska igen, som på gamla goa åttitalet.
Visst låter "Udda Hugo" läskig? Eller kanske "Främmande Hugo"?

Medlem

Yay! Äntligen använder man sig utav en bortglömd skurk. Precis som när man använde Raz Al'Gouhl och Scarecrow i "Batman Begins". Det är även gissningar kring att Hugo Strange kommer vara skurken i den tredje och sista filmen som är på G. Roliga nyheter tycker jag.

Medlem

Tycker Hugo låter som Christopher Lee


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Han är inte så konstigt, han är säkert bra på det han gör...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

This is the shit

Pungsparken vid 1:25 är för övrigt jävligt rolig


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Förhoppningsvis blir detta lika bra som ettan

1
Skriv svar