Actionfylld trailer på nytt MMORPG

Robot
Actionfylld trailer på nytt MMORPG

Core Blaze är ett österländskt fantasy-MMMORPG som kommer till PC. Vi har en ångande het och actionfylld trailer från spelet.

#core-blaze


Medlem
Actionfylld trailer på nytt MMORPG

Väldigt lika Blade and Soul

Medlem

Realistiska strider hur då?

Medlem

Wow! Det såg ju verkligen inte östländskt ut,

Usch

Medlem

Realism? haha

Varför ska alla vapen vara överdrivet stora så fort det kommer från Österland? Bläh, blir ju bara att man automatiskt väljer bort sånt här.

Medlem
Medlem

Såg dock en grym grej i videon .. Såg ut som att någon av dem dubbelhoppa .. Något man saknar från gamla goa tiden där man såg gubbar från sidan


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Varför ska alla vapen vara överdrivet stora så fort det kommer från Österland? Bläh, blir ju bara att man automatiskt väljer bort sånt här.

Haha har du inte spelat wow? Shoulders, vapnen osv är större än spelaren.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Nu ärni helt ute FZ realistiskt??? så ska man inte kunna skuta en pilbåge utean att hålla den och man hade dött själv av ett slag eller skot lika so dem borde ha gjort.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Ni som säger att det inte är realistiskt är ju efterblivna. Tror ni verkligen att FZ tycker att detta spelet är precis som i verkligheten?

Tänk efter lite så kanske ni förstår vad de menar trots att deras ordval kanske inte var det mest logiska.

Medlem

Ser riktigt tråkigt ut =/

Medlem

Ser så otroligt lamt ut!

Medlem

usch sluta gör wow cloner och hitta på nå nytt istället.

Medlem

Kraftfull spelmotor, massa vapen, action och bla bla bla. Kommer ändå att floppa.

Medlem
Medlem

Allt som asiaterna lägger fingrarna på ser exakt ut som nåt man redan spelat om och om igen.

Medlem

Ser ut som Vindictus och jag antar att det kommer ta lika lång tid att få en europeisk version av Core Blaze (som Vindictus).

Medlem

Håller med de andra: Realism? Hahaha!
Ytterligare ett asiatiskt MMO till mängden som redan finns.

Inaktiv

Om man gillar asiatiska MMO är nog Tera det mest intressanta som är på gång.

Medlem

Wow, som ni andra redan sagt...det där spelet såg ut att vara SHIT!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Tänkte precis säga desamma, väldigt likt blade and soul


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Tycker det ser lite smått lovande ut, nån mmo som kräver lite av spelaren än våra klassiska mmos som daoc,wow etc.. . Måste klart testas, dumt att häva ur sig nått innan man verkligen har provat.


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Värst vad det blev populärt med action-MMOn helt plötsligt. TERA, Blade and Soul,Vindicus och det här. Tjadu, nått av dem måste ju vara bra i slutändan. För mig dock ser jag fortfarande till Guild Wars 2.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Såg ösigt ut. Kommer nog floppa och ligga i skuggan av World of Warcraft som alla andra MMORPG.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Såg ganska roligt ut. Gillade det maffiga svärdet och hur det lades tyngd på karaktären när han svinga det.

Medlem

Det verkar inte som att västerlänningar skall lockas av detta...
Så - Unreal Engine 3 motorn på en dator som används för att spela Lineage II?
Dömt att misslyckas.

1
Skriv svar