EA hjälper Funcom med The Secret World
Storföretaget agerar medutgivare på det hett efterlängtade norska onlinerollspelet.
#electronic-arts, #funcom, #the-secret-world, #the-longest-journey, #dreamfall-the-longest-journey
Åhh nej... Då var ytterliggare ett spel med ljus framtid och bra visioner nerdraget i smutsen och insparkad i kapitalismens mörka återvändsgränder...
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag som är supertrött på mmo´s och månadsavgifter vill bara hålla mig undan mmo världen. Men det här spelets atmosfär passar som fisken i vattnet för mig. Jag älskar konspirationer och det ockulta (stavning?).
Vi får se ifall det blir ett bra spel, i så fall kommer det klia i fingrarna när det väl kommer.
Game long and prosper
Ser hellre att EA går med dem om att ge ut detta spel än SOE iaf, hade det varit SOE så vet man att spelet hade släppts ett år för tidigt och det hade blivit pressat till max om att försöka vara ännu en WoW kopia, allt SOE petar på blir skit, med EA så finns det iaf en chans att det kommer ut nåt spelbart.
med EA så finns det iaf en chans att det kommer ut nåt spelbart.
Med EA så vet man att spelet kommer anpassas efter att alla ska kunna spela det... vilket i sin tur betyder att det kommer vara fyllt av fjortisar, fuskare och fokusera endast på att dra in så mycket pengar som möjligt.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.