Var med i FZ:s fredags-quiz, vinn spel!

Medlem

Skitsvåra.. och sen är priserna PC...

signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jaa nu fick ni allt som ni ville ni som klagar på att frågorna är för lätta i andra tävlingar.

Medlem

Lika bra att välja syrrans adress, för några spel lär ju inte komma till mig

Hade lyckats bättre på en högskole tenta om geologi på tjeckiska.

Moderator

Nu har ni fått era svåra frågar, hoppa ni är nöjda!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Vad kul att så många verkar gilla svårighetsgraden på quizen. Jag har alltid varit av åsikten att frågesport ska vara SVINsvårt, så det är den här klassen kommande quizar kommer hålla.

signatur

Kittens are for real!

Medlem

Svåra frågor.

Medlem

Jag kunde alla, ååhhh vad gott det känns. Har bra hopp med andra ord, kontra andras respons.

*myser i solljuset*

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Sista frågan hoppas jag ni är snälla att länka till källan för svaret när tävlingen är avslutad. För jag har fan sökt över hela nätet efter svaret

signatur
Inaktiv

Liiiite tråkigt att flera verkar ha försökt googla sig fram

Blir själv glad om jag har >50% rätt då det blev väl ungefär 50/50 med "säkra svar" och chansningar.

Medlem
Redaktör
Skrivet av Jonas Högberg:

Jag har alltid varit av åsikten att frågesport ska vara SVINsvårt, så det är den här klassen kommande quizar kommer hålla.

Jodå, så länge det inte börjar drälla massa ovunna priser på redaktionen så.

Skrivet av eCore:

ConsoleZone?

Som Jonas sa: det kommer fler quizar. Vissa av dem kan nog komma att behandla plattformar du gillar.

signatur
Medlem

Det är nu man önskar att man va en retro-nörd

Medlem

Det där var inte lätt! Fick gissa på några... otroligt kul tävling, mer sånt!
~~kram

Medlem

Var ju galet svåra frågor O.o Kunde inte en enda ^^

Medlem

tokigt svårt

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Jonas Högberg:

Jag har alltid varit av åsikten att frågesport ska vara SVINsvårt, så det är den här klassen kommande quizar kommer hålla.

Jodå, så länge det inte börjar drälla massa ovunna priser på redaktionen så.

Skrivet av eCore:

ConsoleZone?

Som Jonas sa: det kommer fler quizar. Vissa av dem kan nog komma att behandla plattformar du gillar.

Jag skojade bara

Hur inbiten PC-gamer jag än är så började jag på en Amiga/Nintendo/Sega

Kul att det var riktigt bitiga frågor!

Medlem

haha... EN fråga som jag var säker på :$

signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Chansade bara, kunde inte nån fråga. Tror inte jag vinner XD

Inaktiv

Skräpfrågor.

signatur

War never changes.

Medlem

Ah dang... jag svarade fel på en av frågorna såg jag direkt på genomgången i slutet.

Hade varit trevligt med en sida på slutet där man ser alla svaren man tryckt in och måste verifiera.

Medlem

4 rätt hade jag

Medlem

OMG FRÅGA åtta! JAG FICK FEL ÄVEN OM JAG HADE RÄTT! Västerländska är väll ändo europeiska OCH amerikanska?
Nazz= USA
Badds=Europa versionen

OCh båda är ju fanemej västerländska

signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Kugga på fråga 7. Senaste upplagan av retrogathering var ju för fan i Alviks medborgarhus. Retrogathering Winter Games Edition däremot ägde rum i Tekniska museet. Skärpning!!

Medlem
Medlem
Skrivet av Ladestam:

OMG FRÅGA åtta! JAG FICK FEL ÄVEN OM JAG HADE RÄTT! Västerländska är väll ändo europeiska OCH amerikanska?
Nazz= USA
Badds=Europa versionen

OCh båda är ju fanemej västerländska

Nja, är inte hundra, men i spelet kallas dom Badds men i manualen står det Nazz. Detta gäller både europeiska och amerikanska versionerna. Och frågan var ju vad som står i manualen.

Medlem

Rätt på alla!! Men vann inte :/ Aja mitt ego vann ju iofs

Medlem

Grattis till vinnarna!

Fel på fråga nr.2 sen att man fick in resten var sjukt oväntat

Medlem
Skrivet av Ramrod:

Sista frågan hoppas jag ni är snälla att länka till källan för svaret när tävlingen är avslutad. För jag har fan sökt över hela nätet efter svaret

Samma här, googlade som en tok men hittade inget citat som stämde med något av alternativen. Gissade så klart fel på sista frågan men de andra hade ja rätt på

Medlem

3 rätt! Jippi!

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av hunden:
Skrivet av Ramrod:

Samma här, googlade som en tok men hittade inget citat som stämde med något av alternativen. Gissade så klart fel på sista frågan men de andra hade ja rätt på

http://www.wired.com/wired/archive/11.11/mclaren.html <---- Läste igenom den och hittade svaret på sista sidan.

signatur

Korvspad.

123
Skriv svar