Var med i FZ:s fredags-quiz, vinn spel!
Lika bra att välja syrrans adress, för några spel lär ju inte komma till mig
Hade lyckats bättre på en högskole tenta om geologi på tjeckiska.
Sista frågan hoppas jag ni är snälla att länka till källan för svaret när tävlingen är avslutad. För jag har fan sökt över hela nätet efter svaret
Jag har alltid varit av åsikten att frågesport ska vara SVINsvårt, så det är den här klassen kommande quizar kommer hålla.
Jodå, så länge det inte börjar drälla massa ovunna priser på redaktionen så.
ConsoleZone?
Som Jonas sa: det kommer fler quizar. Vissa av dem kan nog komma att behandla plattformar du gillar.
Jag har alltid varit av åsikten att frågesport ska vara SVINsvårt, så det är den här klassen kommande quizar kommer hålla.
Jodå, så länge det inte börjar drälla massa ovunna priser på redaktionen så.
ConsoleZone?
Som Jonas sa: det kommer fler quizar. Vissa av dem kan nog komma att behandla plattformar du gillar.
Jag skojade bara
Hur inbiten PC-gamer jag än är så började jag på en Amiga/Nintendo/Sega
Kul att det var riktigt bitiga frågor!
OMG FRÅGA åtta! JAG FICK FEL ÄVEN OM JAG HADE RÄTT! Västerländska är väll ändo europeiska OCH amerikanska?
Nazz= USA
Badds=Europa versionen
OCh båda är ju fanemej västerländska
Nja, är inte hundra, men i spelet kallas dom Badds men i manualen står det Nazz. Detta gäller både europeiska och amerikanska versionerna. Och frågan var ju vad som står i manualen.
Sista frågan hoppas jag ni är snälla att länka till källan för svaret när tävlingen är avslutad. För jag har fan sökt över hela nätet efter svaret
Samma här, googlade som en tok men hittade inget citat som stämde med något av alternativen. Gissade så klart fel på sista frågan men de andra hade ja rätt på
Samma här, googlade som en tok men hittade inget citat som stämde med något av alternativen. Gissade så klart fel på sista frågan men de andra hade ja rätt på
http://www.wired.com/wired/archive/11.11/mclaren.html <---- Läste igenom den och hittade svaret på sista sidan.
Korvspad.