Warhawk 2 på väg

Robot
Warhawk 2 på väg

Story-läge, co-op och flerspelarstöd för upp till 32 spelare är vad som erbjuds.

#warhawk-2


Flakmonkey
Warhawk 2 på väg

Woho! Warhawk var och är ett de bättre multiplayer-liren till konsol som jag spelat och i princip det enda med fordon som jag uppskattat öht. Hoppas att tvåan är minst lika bra så kan det nog få ett betydligt större följe än ettan nu när spelarbasen växt som den gjort för PS3

Medlem

PJ det kan bli kung

Medlem

Får hoppas att det blir allt Warhawk skulle blivit.

Medlem

Borde det inte bli warhawk 3 ? då ettan var till ps1 och tvåan som är enbart multiplayer till ps3 ?

Medlem

Jag gillar spelet men har aldrig haft någon att spela det med...

Medlem

Det här låter riktigt bra. Story mode va riktigt tråkigt att dom skrotade i ettan och jag hoppas att dom slipar lite på kontrollerna också. Det här ser jag fram emot

Medlem
Skrivet av landy:

Borde det inte bli warhawk 3 ? då ettan var till ps1 och tvåan som är enbart multiplayer till ps3 ?

Hakade upp mig på samma sak och kollade upp på det på olika sidor och det verkar som att förra multiplayer-only spelet endast var en remake på ettan. Så detta är den "riktiga" uppföljaren.

Citat från wikipedia om Warhawk(1) till PS3:
"It is a remake of an aerial warfare game of the same name, which was a launch title on the original PlayStation."

Citat från mobygames:
"Warhawk, a remake of the game PSX launch title of the same name"

1
Skriv svar