Rykte: Ipad 3 tidigt nästa år?

Medlem

Perfekt, ännu en dyr produkt för casuals som inte vet bättre.
Både Nintendo och Apple lever på att sälja dålig hårdvara till skyhöga priser, till okunniga casuals som inte vet/kan bättre, en gång i tiden kunde man iaf motivera ett Apple-köp med bra skärm eller liknande men inte ens det gäller lägre.
Perfekt för folk med dålig självkänsla

S_Z
Medlem
Skrivet av donnyboy:

Vilken hets. Magsårsvarning. iPad 56 kommer lagom till jul nästa år? Man kan ju hoppas på i all fall en USB-port tills dess.

Hets? När iPad 3 kommer har 2:an förmodligen varit ute på marknaden i närmare ett år. Det diskuteras redan om uppföljare till Android-plattor som varit ute på marknaden kortare tid än iPad 2.

En produkt om året är inte hets för en bransch som utvecklas extremt fort enligt min mening.

Skrivet av Eottt:

Så du menar på allvar att majoriteten av folk som köper iphones och iStuff vet vad dom köper? Det är hippt att äga en applepryl om man är mellan 5 och 80 år och tro mig de flesta har ingen aning om vad dom köper. Du måste ju fan vara efterbliven om du tror att apple är bäst bara för att dom är störst?

Självklart gör de inte det. Men det gör definitivt inte majoriteten av dem som köper en "PC" eller Android-mobil heller...

Om de gör "bäst" prylar är ju helt subjektivt. Att det gör bra prylar som folk gillar är ju dock inget snack. Apple ligger alltid med i toppen i undersökningar om hur nöjda folk är med sina prylar. De knappast blivit så stora p g a av att de lurar okunniga.

Apples produkter är förövrigt väldigt populära även bland tekniskt kunnigt folk. På de stora utvecklarkonferenserna som JavaOne t ex är andel Mac:ar en majoritet bland besökare och talare. På mitt jobb, med en stor it-avdelning, så har vi utvecklare snart alla gått över till Mac/OSX.

Medlem

Tack då vet jag!

Medlem

@Brutus2kk: Så du är alltså beredd att lägga 48 lakan på en 12-kärnig processor med övrig spec sämre än vad dagens standard PC har att erbjuda? Om man nu vill leka Gudrun Schyman så kan man väl göra något vettigare för pengarna exempelvis stödja en välgörenhet? Det är bara ett tips

Medlem

Köpte en iPad 2 för ett par veckor sedan för att ha som bärbar dator i skolan.
Hittills är jag jättenöjd med den, men tycker det är lite surt att det redan är dags för en iPad 3. Blir liksom samma känsla som när man går och handlar mat och upptäcker sen när man kommer hem att köttfärsen har utgånget datum
Nåja,, som någon nämnde, hoppas iPad 3 har stöd för USB, det vore nog ända anledningen att jag skulle byta ut min 2'a mot en 3'a. Och kanske att den stöder fler filmformat eller kan konvertera dem till ett format den stöder.

Medlem

Ingen nyhet, det vet alla som har lite hum om hur apple gör saker, en större nyhet är att iphone snart kommer istället förrän i juli. som tidigare, dom är väldigt förutsägbara med deras återkommande releaser.

Sen sjukt otroligt hur mycket såkallade "vetare" som hunnit kommentera i denna tråden.
matt av att se denna okunskap och fördom..

Inaktiv

Tycker Apple's produkter är så otroligt överhypade tyvärr. Vissa är bra.. men detta ha-begäret på en logo som kostar skjortan är ju bara löjligt.

Medlem

Serriöst sry om jag är efter men vem vet hur man citaterar?


signatur

Creeper is scary ^.^

Medlem
Skrivet av HeXXoR:

Serriöst sry om jag är efter men vem vet hur man citaterar?

Som jag gör med att citera dig här så klickade jag bara på din text och fick då upp en "svarsruta" med din text inom citatskoden.
Ska väl även gå att klicka på "Citera" som står ovanför till höger om din text.

Medlem
Skrivet av Konung:
Skrivet av Brutus2kk:
Skrivet av Ronzem:

Och vem vill köpa en Apple produkt..?

Alla som inte är fattiga trashankar med smuts i ansiktet och otvättad kropp?

Du vet väl att inte alla går på soc bidrag bara för din familj gör det?

Alla vill inte lägga pengar på skit från Apple. Deras datorer har inte ens HDMi-uttag. Det säger allt

Nya apple datorer har visst HDMI uttag, kolla upp innan du skriver. de nyare macbook pro har HDMI uttag, och den nya samt näst nyaste Mac Mini. Jag har Mac Mini så jag vet.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av HeXXoR:

Serriöst sry om jag är efter men vem vet hur man citaterar?

Som jag gör med att citera dig här så klickade jag bara på din text och fick då upp en "svarsruta" med din text inom citatskoden.
Ska väl även gå att klicka på "Citera" som står ovanför till höger om din text.


signatur

Creeper is scary ^.^

Medlem

Hoppas EosCode snart möter döden på FZ. Så här ska det se ut.

Alltid kul att få sista ordet.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar