FZ listar de lägsta spelpriserna

Medlem

Trevlig funktion! Jag brukar dock köpa mina spel på g2play.net, där köper man spelen digitalt (får steamnyckel via mailen) det är perfekt för mig som inte vill ha spelen på skiva. rekommenderas!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Blazing_Angel:

Trevlig funktion! Jag brukar dock köpa mina spel på g2play.net, där köper man spelen digitalt (får steamnyckel via mailen) det är perfekt för mig som inte vill ha spelen på skiva. rekommenderas!

Hur skiljer det sig i priserna då mot att köpa direkt på Steam? Låter som ett märkligt upplägg.


signatur
Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag litar bara på butiker som jag litar på.

Och jag handlar aldrig från butiker jag inte köper ifrån.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Trevlig funktion! Jag brukar dock köpa mina spel på g2play.net, där köper man spelen digitalt (får steamnyckel via mailen) det är perfekt för mig som inte vill ha spelen på skiva. rekommenderas!

På vissa spel är dom billiga, men det beror på att de har rea-nycklar. Varför betala mer när du får skiva och fodral för en billigare peng?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Blazing_Angel:

Trevlig funktion! Jag brukar dock köpa mina spel på g2play.net, där köper man spelen digitalt (får steamnyckel via mailen) det är perfekt för mig som inte vill ha spelen på skiva. rekommenderas!

Hur skiljer det sig i priserna då mot att köpa direkt på Steam? Låter som ett märkligt upplägg.

Vet inte hur dem lyckas få ihop marginalerna så dem kan sälja så billigt ibland.

Några jämförelser:
- Deus Ex (264:- på G2play) (440: på steam)
- Shogun II (273:- på G2play) (400:- på steam)
- Portal 2 (182:- på G2play) (300:- på steam)
- The Witcher 2 (127:- på G2play.net) (499:- på steam) (ska nog slå till på detta snart!)

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

- The Witcher 2 (127:- på G2play.net) (499:- på steam) (ska nog slå till på detta snart!)

Damn, det var billigt, tror till och med att det var billigare än när jag köpte Enhanced Edition av första spelet=).

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:

För £29.85 får du limitedversionen från zavvi.com .$

Vad får man i limited edition? Är det inte bara att förboka för att få Back to Karkand gratis?


signatur

Memento Mori

Medlem

Såg det häromdan, tycker det är en bra funktion, sen är det ju upp till var och en.. kudos FZ.

Medlem

Låter bra
Megastore är ju en bra butik så ^^

123
Skriv svar