Medlem

Aftonbladets mål är ju att skapa kontroverser så betyget den fjant-recensenten gav var väntat.

Medlem
Skrivet av Maistro:
Skrivet av kaealy:

Är det första gången du och Maistro besöker teh internetz?

Vad menar du? sen stavas det internet inte med z som alla p12or använder i varje ord...

Verkar inte som det.

Welcome to teh internetz, u see me trollin', they hatin'.

Medlem

Har länge känt att FZ's recensioner börjat tappa lite den senaste tiden (åren kanske)
Rätt förutsägbara, och tyvärr känns det som att FZ blir mer och mer en skara XBox-fans som ger exklusiva titlar för 360'n genomgående höga betyg.
Två korta jämföranden:
- Halo Reach 5/5
- Gears of war 3 5/5

- Uncharted 2 4/5
- inFamous 2 3/5

Inte för att Gears 3 (ja, jag har spelat det) är dåligt, Aftonbladets 2/5 är ju löjligt, men 5/5.... Verkligen inte. En fyra hade väl varit acceptabelt. Men jag var helt säker på att FZ skulle ge det en 5:a (det är ju trots allt exklusivt till 360), och se så rätt man fick
Och nej, jag är absolut ingen PS3-fanboy som tycker att allt på XBox suger, spelar SPEL, inte en viss konsoll.

Men de enda två spel de senaste åren jag kan komma på som faktiskt är värda en 5/5 är Mass Effect 2 och Uncharted 2, men det är ju min åsikt

Redaktör

GodsGreatest: å andra sidan gav vi #Gears of War 2 4/5 och fick bannor för att det var ett alldeles för lågt betyg.


signatur
Medlem

Tompa: Jag vet Men där kan jag hålla med er. Och jag vet att betyg är en smaksak. Tycke och smak är ju sällan de samma

Men jag står fast vid att ni börjar bli lite förutsägbara i era betyg Men det kanske beror på att jag läst FZ för länge och börjar lära mig vad ni gillar och inte gillar

Inaktiv
Skrivet av GodsGreatest:

Har länge känt att FZ's recensioner börjat tappa lite den senaste tiden (åren kanske)
Rätt förutsägbara, och tyvärr känns det som att FZ blir mer och mer en skara XBox-fans som ger exklusiva titlar för 360'n genomgående höga betyg.
Två korta jämföranden:
- Halo Reach 5/5
- Gears of war 3 5/5

- Uncharted 2 4/5
- inFamous 2 3/5

Inte för att Gears 3 (ja, jag har spelat det) är dåligt, Aftonbladets 2/5 är ju löjligt, men 5/5.... Verkligen inte. En fyra hade väl varit acceptabelt. Men jag var helt säker på att FZ skulle ge det en 5:a (det är ju trots allt exklusivt till 360), och se så rätt man fick
Och nej, jag är absolut ingen PS3-fanboy som tycker att allt på XBox suger, spelar SPEL, inte en viss konsoll.

Men de enda två spel de senaste åren jag kan komma på som faktiskt är värda en 5/5 är Mass Effect 2 och Uncharted 2, men det är ju min åsikt

Eller så är det kanske som så att 360´s exklusiva spel är bättre???

Medlem

Ja GoW 3 ser väldigt coolt ut, synd då att vi som spelar PC inte kan köpa det och därigenom bidra till mer vinst för Pyttemjuk, men Pyttemjuk vill ju inte ha våra pengar... så ärligt kan de brinna, dessutom såg jag att deras djävla konsoler försenar Battelfield 3 och det tackar vi dem så mycket för!

Inaktiv

Köp en 360 dåraah! Kostar ju skit och inget nu för tiden.


signatur

Jag vill ha page....

Inaktiv

Level 21 nu.. gryyyyyymt roligt.

Beast är en lite annorlunda upplevelse men jag måste nog säga att wingman och capture the leader är de spelsätt som jag är mest positiv till just nu.5


signatur

äldre än dig!

Medlem

fan de hät suger, var kan man se snittbetyget elr nåt

Medlem

Jag älskar spelet, själv ger jag 5/ 5.

123
Skriv svar