Uncharted: Golden Abyss

Robot
Uncharted: Golden Abyss

Nathan Drakes fjärde äventyr är så mycket mer än ett bärbart teknikmonster. FZ berättar varför Vitans viktigaste releasespel når hela vägen och varför vi inte saknar Naughty Dog.

#uncharted-golden-abyss, #uncharted-2-among-thieves, #uncharted-3-drakes-deception, #uncharted-drakes-fortune, #sony-bend, #naughty-dog


Uncharted: Golden Abyss

"Vitala skillnader"

Gjorde min dag, Tack!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

De verkar verkligen ha lyckats med kontrollerna för den vita.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det med att ladda om vapnen låter faktiskt inte så lovande för min del. Det är en av sakerna jag stör mig rejält på då det gäller smartphones. Att skärmen får tillfälliga knappar.

Att använda sig utav skärmen med touch är inget problem för mig, men då det kommer till knappar på skärmen. Nej tack.

Medlem

visst blir man sugen på en Vita och detta verkar vara ett bra spel att köpa systemet för, dock så ser jag mer fram emot spel som FIFA och Call of duty! game'a online är där det kommer spela roll för min del

Medlem

Inte för att din rescension ändrade något men tack för insikten.
Jag menar, man måste ha en pil i skallen för att inet köpa Uncharted om man skaffar en Vita.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar