Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

Man vinner! Nog första gången på länge jag vunnit nått Synd dock att det inte var hela spelet. Men ska bli intressant att testa detta. Har sett fram emot D3 i många år nu.

Hmm, har haft mycket tur idag. Måste nog hinna ner och köpa mig några triss lotter..

Skrivet av shoppher:

Sebastian, får de som gjort de 100 kommande inläggen beta-nycklar då? I was one of the unlucky :/

Haha, räcker inte äran av att ha deltagit i en LEGENDARISK tråd? Vilka krav ni ställer

Medlem

kan väll tillägga för dom skadeglada att inloggningen på betan inte funkar för vääääldigt många människor, får hoppas att det löser sig snart

Medlem

Byter en dota2 key mot en d3 om någon är intresserad, he he!

Medlem
Skrivet av fossman:

kan väll tillägga för dom skadeglada att inloggningen på betan inte funkar för vääääldigt många människor, får hoppas att det löser sig snart

Jag är tyvärr en av alla dessa stackare som inte kan logga in, bara hoppas att det löser sig snart :/

Några impressions från folk som hunnit testa?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Några impressions från folk som hunnit testa?

Jag är inget Diablo fantast från första början men efter en dryg timmes spel så är det väl som förväntat. Ruskigt linjär story, slå/skjut/kasta eldbollar på allt som rör sig, få loot, repetera

Gen
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Sturrby:

Så man betalar för att spela betan?

Då kan man lika gärna köpa en betanyckel...

Nej. Vad menar du?

Finns det någon chans i hela universum att ni kommer få tag på fler nycklar som ni delar ut? Spelet släpps ju om 4-6 månader eller vad det är, hur långt som helst till det

Skrivet av ShciZo:
Skrivet av Sebastian Lind:

Några impressions från folk som hunnit testa?

Jag är inget Diablo fantast från första början men efter en dryg timmes spel så är det väl som förväntat. Ruskigt linjär story, slå/skjut/kasta eldbollar på allt som rör sig, få loot, repetera

Låter som det håller sig till föregångarnas beroendeframkallande gameplay, med andra ord.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Några impressions från folk som hunnit testa?

Jag kan ju säga att jag var skeptisk till grafiken efter alla trailers/youtube vids, men det är mycket härlig känsla och grafikmässigt känns det mer än ok.. Det är väldigt välpolerat imo. Gillade man Diablo 1 & 2 så kommer man älska detta spel. Jag har bara spelat Munk än så länge, men jag älskar detta. Mervärdet efter att man klarat av spelet ser mycket lovande ut Jag bara längtar efter att få "Raida" på sjukt svåra, svårighetsgrader

Medlem

Asså! Det här är ju dåligt...
Jag får ett mail IDAG om en tävling som avslutades för två dagar sedan... något fel på eran mail server? Riktigt illa tycker jag...

Medlem

Antar att det finns en liten chans att man får en iallafall

Medlem

wow hoppas jag inte är för sen =P

Medlem

Euhm ..... varför får jag idag att det delas ut nycklar. Klickar och skriver upp mig.

Så kommer det upp att den avslutades för 2 dagar sen.

Tycker det är lite elakt av er att skicka ut det nu

Grattis alla som fick dock !

Inaktiv

Grattis till alla som vann! Själv har man redan haft tillgång till betan en längre tid

Antagligen något tekniskt strul, jag kan garantera att det inte är någon av oss på FZ som gör det för att jävlas med er.

Vi har fortfarande långt kvar till 666. Kom igen nu folk, hjälp till!

Medlem
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi har fortfarande långt kvar till 666. Kom igen nu folk, hjälp till!

Vi kan ju alltid ordbajsa fram till 666 genom att göra helt onödiga citat.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Redaktör
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi har fortfarande långt kvar till 666. Kom igen nu folk, hjälp till!

Vi kan ju alltid ordbajsa fram till 666 genom att göra helt onödiga citat.

Eller stänga tråden innan. Vad sägs om vid 665 inlägg?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Sebastian Lind:

Vi har fortfarande långt kvar till 666. Kom igen nu folk, hjälp till!

Vi kan ju alltid ordbajsa fram till 666 genom att göra helt onödiga citat.

Eller stänga tråden innan. Vad sägs om vid 665 inlägg?

Skulle det vara fallet så har djävulen verkligen varit framme.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Men hur funkar det när en tidning får nycklar? Mejlar man och tigger eller hur går det till?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Skriv svar