Rockstar-bossen slår rekord på fastighetsmarknaden

Robot
Rockstar-bossen slår rekord på fastighetsmarknaden

Rockstar-grundaren Dan Housers nya husköp i Brooklyn dyrast någonsin – köper huset där Truman Capote en gång bodde.

#rockstar, #grand-theft-auto, #grand-theft-auto-v


Medlem
Rockstar-bossen slår rekord på fastighetsmarknaden

Äschdå, kan tänka mig att det inte är i närheten lika frekvent med alla dess olika arga-lappen grannar man är belönad med i skolådehuset jag bor i. (Lämnade en (ny, oöppnad) tub Majonnäs i trappen härom veckan endast för att se vad som hände. Oj oj oj!

Medlem

FUUUUCK VAD SOOOOFT!

Inaktiv

Lagom lyxigt. Jag menar, 11 eldstäder, det är väl lagom?

Jag ska bidra till hans bostadsutgifter när jag köper Max Payne 3.

Medlem

Vad ska man göra med 18 rum och 11 eldstäder till egentligen?

Medlem

18 fruar och 11 flickvänner?

men seriously...vilken skitnyhet.

Medlem

Ett hus värdigt självaste Nico Bellic (i endgame, såklart)!

Medlem

EXTRA EXTRA! spelutvecklare köper dyr bil!
SENASTE NYTT: Säker källa berättar exklusivt för FZpressen att John Romeros äktenskap knakar i fogarna.

Fz går på nitlott igen...

Medlem

Man har tröttnat på att läsa kommentarerna på varje artikel......

Medlem

Typ. Det är inte artiklarna som blivit sämre heller, det är snorungarna som kommenterar som blivit mer dumma i huvudet. Undrar vilket årtal folk lyckades kläcka ur sig kottar som blev dummare med åren?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Men hur många toaletter har huset? Alla vet ju att amerikanerna minst måste ha en toa per rum, annars är det inget hus.

Medlem

Förstår inte varför folk gnäller.. Nyheten visar alla trångsynta gamlingar att det finns pengar att tjäna inom spel och den typen av underhållning.. och det är inte direkt så att de här nyheten tog upp platsen från någon annan.. Man behöver inte läsa alla nyheter..

Medlem

Piratkopieringen slår hårt mot spelindustrin!

Ish
Medlem
Skrivet av jamorro:

Piratkopieringen slår hårt mot spelindustrin!

Lol, skämt å sido är det sällan chefers löner/bonusar som får smaka när det går dåligt för företag.
Jag jobbade en gång med att städa köpcentrum.. Chefen körde Gallardo av senaste modell, och företaget var skuldsatt över öronen.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Nice! Det förtjänar han!

Medlem
Inaktiv

Ja, det här är anledningen till att jag aldrig har haft dåligt samvete för att inte ha betalat för spel/filmer från stora utgivare. Lite aftonbladetvarning på den här artikeln dock...

Medlem

Gillar inte gamla stora hus, värdelöst med eluttag, nätverk, får inte borra i väggar pga k-märkning, svårt att renovera, konstiga planlösningar och dragiga fönster etc.
Nybyggd eller riktigt fint renoverad våning i NY däremot tar jag anyday, men inte såna här gamla, som jag ser det, as som dessutom inte ens ligger på Manhattan (där man ju vill bo!)
Bara kolla bilden, ser förjävligt ut rent ut sagt...och så får man bara inreda med farfars farfar fars möbler för att det inte ska se helskumt ut, och jag gillar inte såna möbler

Skrivet av aspunk:

Ja, det här är anledningen till att jag aldrig har haft dåligt samvete för att inte ha betalat för spel/filmer från stora utgivare. Lite aftonbladetvarning på den här artikeln dock...

Jag förstår inte hur du resonerar. Jag tänker att om en person (som Houser i detta fallet) blivit förmögen på något som folk faktiskt uppskattar och vill betala pengar för så tycker jag att han gjort sig förtjänt av pengarna, eller? Om alla tänkte som du så hade vi inte haft någon spelindustri kvar överhuvudtaget. Det är urbota egoistiskt, ignorant och kortsiktigt tänkt.

Att säga att "någon har så mycket pengar ändå" är ingen ursäkt alls för att gå och stjäla en produkt. Spel är inget du behöver för att överleva. Har du inte råd/inte vill betala för en viss produkt så står det dig helt fritt att avstå. Du överlever ändå.

Medlem

Fan va najs!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av aspunk:

Ja, det här är anledningen till att jag aldrig har haft dåligt samvete för att inte ha betalat för spel/filmer från stora utgivare. Lite aftonbladetvarning på den här artikeln dock...

Jag förstår inte hur du resonerar. Jag tänker att om en person (som Houser i detta fallet) blivit förmögen på något som folk faktiskt uppskattar och vill betala pengar för så tycker jag att han gjort sig förtjänt av pengarna, eller? Om alla tänkte som du så hade vi inte haft någon spelindustri kvar överhuvudtaget. Det är urbota egoistiskt, ignorant och kortsiktigt tänkt.

Att säga att "någon har så mycket pengar ändå" är ingen ursäkt alls för att gå och stjäla en produkt. Spel är inget du behöver för att överleva. Har du inte råd/inte vill betala för en viss produkt så står det dig helt fritt att avstå. Du överlever ändå.

Håller med, fattar ingenting.
Den här gossen har ju för fan skapat ett företag och massvis med produkter från grunden. Inte flyttat pengar från A till B för att slippa skatta till land X och Y eller flyttat sin tillverkning till land U för att spara 10 cent.
Ser betydligt mkt värre på dessa jävla as som blåser befolkning genom mutor, monopol (Indiens rikaste män, googla och kolla vilka jävla svin det är) på folks lidande.

ALL HEDER åt folk som faktiskt SKAPAR något och inte tjänat sina pengar på utnyttjande och överkörande!!!

Medlem

onödigt att ha så många rum om jag får säga det själv, men ska man skryta om att man har cash så go ahead ;P


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

1
Skriv svar