Battlefield 3: Close Quarters

Inaktiv
Skrivet av koffeinkaninen:

UUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH!!!!!!

INGA STORA BANOR!!!!!!1111!!!!!!11!!

VARFÖR LYSSNAR INTE DICE PÅ MIG :((((((
JAG VILL ATT SPELET BARA SKA TILLFREDSTÄLLA MIG
>:((((((((((((

Herregud!
Vi har ju precis fått ett gäng stora banor, både i orginalspelet och i Back to Karhand. Ett kartpaket ETT KARTPAKET som inehåller små banor och folk börjar wina som småbarn. Nu finns det faktist folk som gillar att spela på de små banor som bf3 erbjuder, ska EA ignorera dom och och bara prioritera de som vill ha större banor :I

Så du menar att dom kartorna som är ute nu är stora?

Caspian Border är typ small-medium i BF2. Vill sitta 1000 meter och skjuta över berg med en stor fet tank.

Medlem

Kan knappt vänta. Älskar att spela TDM i BF3 speciellt Noshar Cannals only servrar. Grymt kul sedan älskar jag även rush och CQ. Det här är nog det DLC:et jag längtar mest till eller END GAME beror ju på vad det är.:)

PS:Kan någon förklara för mig vad CQ assult i BF3 är asså vad är skillnaden mellan vanliga och Assult? Jag har fått för mig att det är HD-förstörelse i assult men jag vet inte.

Medlem

Läste jag rätt 8vs8 alltså 16 spelare totalt snart är man väll ensam i Battlefield3.
och hur de än vrider och vänder på det så är det inget mer än ett map pack, achievements gör inte ett par MP kartor till en expansion.
För på inget sätt expanderar detta Storyn eller SP eller på något annat vis bygger ut grund spelet.
Det är ett kart packet precis som strike at karkand.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Läste jag rätt 8vs8 alltså 16 spelare totalt snart är man väll ensam i Battlefield3.
och hur de än vrider och vänder på det så är det inget mer än ett map pack, achievements gör inte ett par MP kartor till en expansion.
För på inget sätt expanderar detta Storyn eller SP eller på något annat vis bygger ut grund spelet.
Det är ett kart packet precis som strike at karkand.

ta och lär dig namnen i alla fall innan du kommenterar. (Back to Karkand) Jag håller dock med dig fullt ut, även om det är close quarters så får det vara 24players för min del i alla fall.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Ducci:

Läste jag rätt 8vs8 alltså 16 spelare totalt snart är man väll ensam i Battlefield3.
och hur de än vrider och vänder på det så är det inget mer än ett map pack, achievements gör inte ett par MP kartor till en expansion.
För på inget sätt expanderar detta Storyn eller SP eller på något annat vis bygger ut grund spelet.
Det är ett kart packet precis som strike at karkand.

ta och lär dig namnen i alla fall innan du kommenterar. (Back to Karkand) Jag håller dock med dig fullt ut, även om det är close quarters så får det vara 24players för min del i alla fall.

Haha besserwisser

Medlem
Skrivet av laxan96:

Kan knappt vänta. Älskar att spela TDM i BF3 speciellt Noshar Cannals only servrar. Grymt kul sedan älskar jag även rush och CQ. Det här är nog det DLC:et jag längtar mest till eller END GAME beror ju på vad det är.:)

PS:Kan någon förklara för mig vad CQ assult i BF3 är asså vad är skillnaden mellan vanliga och Assult? Jag har fått för mig att det är HD-förstörelse i assult men jag vet inte.

Ena laget har alla flaggor redan från start detta är det klassiska BF conquest upplägget från de tidiga BF spelen.

Jag gillar att ingen, som har sett trailern, reagerat på att PS3 får spelet en vecka tidigare än PC och Xbox.

Medlem

Top komment sak på FZ?!
Detta är nya youtube!
Everyone who dislikes sucks!
Chuck Norris!

Nejmen ärligt talat, FZ.se uppdaterar!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Anarkist-Nisse:

Jag gillar att ingen, som har sett trailern, reagerat på att PS3 får spelet en vecka tidigare än PC och Xbox.

Har vi vetat länge, visste vi redan innan Bf3 släpptes visste vi det.

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av laxan96:

Kan knappt vänta. Älskar att spela TDM i BF3 speciellt Noshar Cannals only servrar. Grymt kul sedan älskar jag även rush och CQ. Det här är nog det DLC:et jag längtar mest till eller END GAME beror ju på vad det är.:)

PS:Kan någon förklara för mig vad CQ assult i BF3 är asså vad är skillnaden mellan vanliga och Assult? Jag har fått för mig att det är HD-förstörelse i assult men jag vet inte.

Ena laget har alla flaggor redan från start detta är det klassiska BF conquest upplägget från de tidiga BF spelen.

Tack!

PS: Var bara tvungen att tumma upp på ditt förra inlägg;).

Medlem

Värst vad folk lipar över den här expansionen. Detta är bara den första av 3 expansionspackar som Dice har delgivit. Enligt dom ska den andra expansionen innehålla massivt stora och öppna banor. Den tredje är fortfarande hemlig. Tycker det är bra att Dice anpassar spelet efter vad folk gillar. Bra med variation!

Skrivet av showerguy:
Skrivet av "koffeinkaninen":

UUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH!!!!!!

INGA STORA BANOR!!!!!!1111!!!!!!11!!

VARFÖR LYSSNAR INTE DICE PÅ MIG :((((((
JAG VILL ATT SPELET BARA SKA TILLFREDSTÄLLA MIG
>:((((((((((((

Herregud!
Vi har ju precis fått ett gäng stora banor, både i orginalspelet och i Back to Karhand. Ett kartpaket ETT KARTPAKET som inehåller små banor och folk börjar wina som småbarn. Nu finns det faktist folk som gillar att spela på de små banor som bf3 erbjuder, ska EA ignorera dom och och bara prioritera de som vill ha större banor :I

Så du menar att dom kartorna som är ute nu är stora?

Caspian Border är typ small-medium i BF2. Vill sitta 1000 meter och skjuta över berg med en stor fet tank.

This. BF var känt för 1mil stora kartor sen kommer Bad Company, vad hände då? :<

Men det var ju nå jävla fel med quote då?

Gen
Medlem

Jag godkänner detta. Är väl en av få som faktiskt föredrar lite infanteristrider då och då. Dock kanske de borde släppt Amored först så att alla fans av storskaliga krig på kilometer långa banor kunde få sin hunger mättad.

Inaktiv
Skrivet av Heavenlaid:

Lägg ner Battlefield och utveckla lite bra spel istället

Ja! En animeshooter kanske?

Skrivet av showerguy:
Skrivet av koffeinkaninen:

UUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH!!!!!!

INGA STORA BANOR!!!!!!1111!!!!!!11!!

VARFÖR LYSSNAR INTE DICE PÅ MIG :((((((
JAG VILL ATT SPELET BARA SKA TILLFREDSTÄLLA MIG
&gt;:((((((((((((

Herregud!
Vi har ju precis fått ett gäng stora banor, både i orginalspelet och i Back to Karhand. Ett kartpaket ETT KARTPAKET som inehåller små banor och folk börjar wina som småbarn. Nu finns det faktist folk som gillar att spela på de små banor som bf3 erbjuder, ska EA ignorera dom och och bara prioritera de som vill ha större banor :I

Så du menar att dom kartorna som är ute nu är stora?

Caspian Border är typ small-medium i BF2. Vill sitta 1000 meter och skjuta över berg med en stor fet tank.

Läste precis igenom min egna kommentar och insåg hur efterblivet den är skriven. Förlåt, ska icke upprepas!

Det jag menar är att man inte kan ignorera fans som föredrar snabb aktion. Precis som man inte ska ignorera de fans som vill ha större banor.

När det gäller storleken så tycker jag faktiskt att det är en bra balans så jag tycker att banorna i Bf2 var aningen för stora. Även om det kan bli lite för packat på många conquest-matcher så föredrar jag faktiskt det framför de långa resetiderna i Bf2. Jag håller med om att fokuset ska ligga på att utveckla banor som är i "Battlefield-anda". Men att just Close-quarters har fått otroligt mycket negativ kritik, trots att paketet har släppts än. Känns som att BF-veteraner och fanboys gnäller bara för att de är rädda för förändring. Istället för att tänka "Kul med nytt, hoppas att det blir värt pengarna". För detta kartpaket är ju trots allt ett frivilligt köp.


signatur

Nothing is like caffein, Drink and get fast
Then your ustoppable

Inaktiv
Skrivet av koffeinkaninen:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av koffeinkaninen:

UUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH!!!!!!

INGA STORA BANOR!!!!!!1111!!!!!!11!!

VARFÖR LYSSNAR INTE DICE PÅ MIG :((((((
JAG VILL ATT SPELET BARA SKA TILLFREDSTÄLLA MIG
&gt;:((((((((((((

Herregud!
Vi har ju precis fått ett gäng stora banor, både i orginalspelet och i Back to Karhand. Ett kartpaket ETT KARTPAKET som inehåller små banor och folk börjar wina som småbarn. Nu finns det faktist folk som gillar att spela på de små banor som bf3 erbjuder, ska EA ignorera dom och och bara prioritera de som vill ha större banor :I

Så du menar att dom kartorna som är ute nu är stora?

Caspian Border är typ small-medium i BF2. Vill sitta 1000 meter och skjuta över berg med en stor fet tank.

Läste precis igenom min egna kommentar och insåg hur efterblivet den är skriven. Förlåt, ska icke upprepas!

Det jag menar är att man inte kan ignorera fans som föredrar snabb aktion. Precis som man inte ska ignorera de fans som vill ha större banor.

När det gäller storleken så tycker jag faktiskt att det är en bra balans så jag tycker att banorna i Bf2 var aningen för stora. Även om det kan bli lite för packat på många conquest-matcher så föredrar jag faktiskt det framför de långa resetiderna i Bf2. Jag håller med om att fokuset ska ligga på att utveckla banor som är i "Battlefield-anda". Men att just Close-quarters har fått otroligt mycket negativ kritik, trots att paketet har släppts än. Känns som att BF-veteraner och fanboys gnäller bara för att de är rädda för förändring. Istället för att tänka "Kul med nytt, hoppas att det blir värt pengarna". För detta kartpaket är ju trots allt ett frivilligt köp.

Klart att jag är rädd för förändring när förändringen blir likt Cod. Det är verkligen inte nytt någonstans. Vill kunna sitta i en fet, stor, äcklig artilleri tank som skjuter stora missiler över 3000 m precis som i Desert Combat. Vill hoppa in 8 pers i ett fet, stort plan och skjuta ner allt på marken.

Vill ta ha tillbaka CTF. Roligaste jag har lirat. Vill ha tillbaka commander. Vill ha tillbaka alla fordon och all känsla.

Finns mycket Dice kan lägga till. Vi behöver inte Call of Duty DLC.

Kommer bli bra detta. Det är inget riktigt krig utan tighta strider i byggnader

Medlem

Bara jag som tycker det ser intressant ut. Metro är jäkligt kul så. Lite variation, sen kommer ju nästa dlc med stora öppna banor. Jag gillar

Medlem

blev lite intresserad men sen kom jag på att jag hatar BF3. Det på tok för mycket motion blur så om blir träffad av en ända kula blir man i princip "blind" för att allt blir så jävla suddigt , jag skiter i om det är verkligt eller inte jag vill ha bra gameplay och lagom med blur så att man kan se var man är, vad som händer, var fienderna är etc. motion blur tycker jag att är okej bara i single player spel eller COOP, INTE PVP

Medlem

Jahapp, trodde spelet hette Battlefield, inte CoD clone, men jag hade visst fel. Fler trånga banor och mer campande tack, släng in ett par deathstreaks så krossar ni nog CoD EA, jag lovar

Inaktiv

Initializing.. <-- Kortfattad kritik som är svår att lösa för Dice och deras tekniker. Hurra för svensk know-how!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Dem har ju fuckat upp hela jävla spelet enligt min mening med den senaste patchen, vapnena skjuter sämre och skotten tar slut fortare på lmg´s, bara en massa skit och speciellt det med suppression och motionblur så jävla fattigt, ångrar att jag köpte spelet trots att jag är BF-veteran! Och nej ja tror inte att dem kmr att ställa till allting till rätta med en ny patch, känslan innan den nya patchen va perfekt bara menyerna som behövde tweakas och lite annat, Jag vill ha tillbaks mina cash så kan dem stoppa upp sin patch i röven på sig själva helt ärligt!

Inaktiv

Med nästan en liten tår i ögat så säger jag som är ett stort Bf2 fan och spelat sen codname eagle (som ut övrigt är underbart xD), Älskade bf1942 (Jeep på flying fortress planen?), Kullen i bf2 med sumpmark runt om (stor karta, minns inte va den hette ).

Att jag ger EA/DICE och battlefield overall till Armored Kill på sig. Rätar DICE upp sig och visar att svaret på frågan som många har: " När kommer den RIKTIGA efterföljaren till bf2?" redan finns i BF3 nu så kommer jag spela skiten ur bf3 igen som jag en gång i tiden gjorde med bf2 och 1942.

Och om END game är med den nya physx motorn?
(Droooool btw), Armored Kill kartorna (om dom är som bf2) tillsammans med tighta tunnlar/hus/bunkrar m.m


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Underbart!


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

tror jag skippar denna expansion och väntar tills Armored Kill istället.

Medlem

cod quarters wooops mena Call of Battlefield...trist att dom inte gör riktiga battlefield grejer pga konsol begränsningarna.

12
Skriv svar