Femte Humble Bundlen – i en klass för sig

Robot
Femte Humble Bundlen – i en klass för sig

Månne det vara det bästa indieutbudet i ett Humble Bundle hittills? Vad sägs om Amnesia: The Dark Descent, Bastion, Limbo, Psychonauts och Sword & Sworcery?

#amnesia-the-dark-descent, #limbo, #psychonauts, #superbrothers-sword-sworcery-ep, #bastion


Medlem
Femte Humble Bundlen – i en klass för sig

Finns inga ord att beskriva den glädjen jag känner.

Medlem

Sanslöst bra bundle! Om det är någon som inte har dessa spel bör han/hon/hen/whatever slå till omgående!

Medlem

och nu måste jag t.o.m. ändra min överdrivet snåla stil och betala mer än medium

Medlem

Ahmahgahd. Köpte hälften av spelen för inte så länge sen, men kul för dom som inte har dem!

Medlem

Segt när man äger 3 av 5 spel =/.. men det kommer ju nya bundles!

Medlem
Skrivet av Fevolas:

Sanslöst bra bundle! Om det är någon som inte har dessa spel bör han/hon/hen/whatever slå till omgående!

Snälla, börja inte med "hen" på Fz nu..

Medlem

One bundle to rule them all... Hade redan 3 av spelen, men den var värd att köpa ändå.

Medlem
Inaktiv

Just Psychonauts finns ju redan på GOG.com men jag är oerhört glad att se Limbo och Bastion i en bundle. Överhuvudtaget är jag glad när jag får köpa spel utan DRM.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Segt när man äger 3 av 5 spel =/.. men det kommer ju nya bundles!

Spelar ingen roll vilka två du saknar; det är värt att tjacka i vilket fall.

Medlem

Synd att jag redan har alla förutom Amnesia och Superbrothers.

Medlem

Verkar vara en av de bästa bundles de haft. Bara Amnesia är ju lätt värt 50 kr. Själv är jag intresserad av det spelet och Limbo. Bastion äger jag redan och samma sak med Psychonauts. Om det blir ett köp kommer det bli till att lägga mer än medel iaf (äger som sagt var Bastion och Double Fines spel redan men en extra kopia skador ju aldrig speciellt inte när det är DRM fritt=)).

Medlem

Köpte endast för Bastion något som vill ha den andra koden som inkluderar Amnesia, Psychonauts, Limbo och superbrothers?

Medlem

Har redan Bastion, Limbo och Psychonauts, Amnesia intresserar mig inte och Superbrothers är billigare än $10 som jag minst brukar ge för en bundle, kanske fixare det ändå och ger bort de jag redan har.

Medlem

Har velat ha varenda spel! Donerat och klart! Riktigt bra bundle.

Medlem

Jäklar! Måste köpa.

Medlem

Har många redan, men givet priset kan jag köpa denna bundle också för att stödja en god sak
En bra del av lönen går ändå till s.k. bidrag till bättre behövande (dvs rakt ner i fickorna på chefer och ledare), detta har iaf en chans att nå sin destination och är en frivillig gåva

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Fevolas:

Sanslöst bra bundle! Om det är någon som inte har dessa spel bör han/hon/hen/whatever slå till omgående!

Snälla, börja inte med "hen" på Fz nu..

Hen är ju ett klockrent könsneutralt pronomen. Jäkligt skönt att slippa använda han/hon tycker jag!

Medlem
Skrivet av Stromlaren:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Fevolas:

Sanslöst bra bundle! Om det är någon som inte har dessa spel bör han/hon/hen/whatever slå till omgående!

Snälla, börja inte med "hen" på Fz nu..

Hen är ju ett klockrent könsneutralt pronomen. Jäkligt skönt att slippa använda han/hon tycker jag!

jag hoppas verkligen sarkasmen dryper om din kommentar

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av Stromlaren:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Fevolas:

Sanslöst bra bundle! Om det är någon som inte har dessa spel bör han/hon/hen/whatever slå till omgående!

Snälla, börja inte med "hen" på Fz nu..

Hen är ju ett klockrent könsneutralt pronomen. Jäkligt skönt att slippa använda han/hon tycker jag!

jag hoppas verkligen sarkasmen dryper om din kommentar

Det hoppas inte jag!

Medlem

Sjuuuuk bundle! köp köp köp!

Skägg.
10 Chambers

Första humblebundlet jag köpt, sjukt värt.


signatur
Medlem

So much win! Limbo som jag blev lite småkär i när jag testade demot, Bastion som verkade häftigt men inte något jag skulle lägga pengar på direkt sådär, Amnesia. Hrrrr.... Har spelat Penumbraspelen och älskade dem, så Amnesia kan nog vara nånting för mig. De andra har jag ingen aning om, men vad gör det?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Första humblebundlet jag köpt, sjukt värt.

Samma här.
Har hört mycket positivt om alla titlar, men aldrig spelat dem. 15 bockar donerade, tjejen är vid sommarstugan, regn utlovas ända fram till tisdag, helgen räddad!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Är bara intresserad av Bastion men runt $8 är på tok för dyrt.

Medlem

lätt värt 10 dollar

Medlem

Det här är nog mitt tredje humble bundle, skitbra idé. Har redan spelat igenom Limbo men ska bli kul med Bastion. Dock började jag med superbrothers och gode gud vad jag älskar spelet efter första kapitlet.

Medlem

Gav 200 bucks varav 65% till charity. Ibland får man vara givmild! Speciellt när de är så humble med sina bundles.

Till alla som inte provat, Limbo är typ.. The best. Ever.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Gav 200 bucks varav 65% till charity. Ibland får man vara givmild! Speciellt när de är så humble med sina bundles.

Till alla som inte provat, Limbo är typ.. The best. Ever.

200 bucks dvs usd? inte illa om du gav 1500~ generöst av dig!

12
Skriv svar