Witcher-skaparnas nästa – Cyberpunk 2077

Inaktiv

Detta kommer bli grymt bra. Kan de inte öppna möjligheten att förboka någon gång då?!

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av aolbain:

Det här ser ut att bli super men nån borde lära CD Project att moget inte betyder mycket sex och nakna damer.

Witcher-spelen är baserade på en bok(mins inte namnet) men i den boken är det minst så mycket sex som man hade i spelet så man kan säga att spelet var bara trogen boken.

Själv vill jag ha en ocensurerad upplevelse där man verkligen kan känna hur världen har gått åt helvete.

Har läst de böcker som översats och rekommenderar dom starkt (seriöst, läs dom!). Witcher 2 var utan tvekan 2011 bästa spel och en av dom för mig mest lockande delarna var just att världen var åt helvete (´mina två val är en terrorist och en krigsförbrytare? Älskar det!). Menar bara att jag tycker att CD projekt överdriver med nakenheten (och aldrig manlig sån, märkligt nog).
Men vist, idiotförklara mig, jag vet hur FZ blir när sånt här kommer upp.

Medlem

Synd att han verkade så nervös, gav ett litet splittrat intryck. Men efter att ha spelat Cd projekt RED titlarna så är jag inte alls oroad. Kul också att de har så bra samarbete med skaparen av rollspelet kan bli skoj att se hur de kopplar ihop spelmekaniken från p&p.

Inaktiv

Mer naket, stereotyp handling och yxiga kontroller för p12, det lär bli snyggt dock!

Medlem

ahh yeaaah! so good!

Medlem

Jaha men videon med den röda bakgrunden är ju jättegammal?

Det är inte alls nytt, rättning. Det där var ju videon dom släppte när dom utannonserade spelet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av aolbain:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av aolbain:

Det här ser ut att bli super men nån borde lära CD Project att moget inte betyder mycket sex och nakna damer.

Witcher-spelen är baserade på en bok(mins inte namnet) men i den boken är det minst så mycket sex som man hade i spelet så man kan säga att spelet var bara trogen boken.

Själv vill jag ha en ocensurerad upplevelse där man verkligen kan känna hur världen har gått åt helvete.

Har läst de böcker som översats och rekommenderar dom starkt (seriöst, läs dom!). Witcher 2 var utan tvekan 2011 bästa spel och en av dom för mig mest lockande delarna var just att världen var åt helvete (´mina två val är en terrorist och en krigsförbrytare? Älskar det!). Menar bara att jag tycker att CD projekt överdriver med nakenheten (och aldrig manlig sån, märkligt nog).
Men vist, idiotförklara mig, jag vet hur FZ blir när sånt här kommer upp.

Det var väl inte så farligt mycket naket i 2:an...? jag tycker det var mer i ettan. Generellt så känns det som att ettan var ett bättre spel. Visst sexet var kanske lite överdrivet, men det var väl för att öka intresset, men världen var fantastisk!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Propy:
Skrivet av aolbain:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av aolbain:

Det här ser ut att bli super men nån borde lära CD Project att moget inte betyder mycket sex och nakna damer.

Witcher-spelen är baserade på en bok(mins inte namnet) men i den boken är det minst så mycket sex som man hade i spelet så man kan säga att spelet var bara trogen boken.

Själv vill jag ha en ocensurerad upplevelse där man verkligen kan känna hur världen har gått åt helvete.

Har läst de böcker som översats och rekommenderar dom starkt (seriöst, läs dom!). Witcher 2 var utan tvekan 2011 bästa spel och en av dom för mig mest lockande delarna var just att världen var åt helvete (´mina två val är en terrorist och en krigsförbrytare? Älskar det!). Menar bara att jag tycker att CD projekt överdriver med nakenheten (och aldrig manlig sån, märkligt nog).
Men vist, idiotförklara mig, jag vet hur FZ blir när sånt här kommer upp.

Det var väl inte så farligt mycket naket i 2:an...? jag tycker det var mer i ettan. Generellt så känns det som att ettan var ett bättre spel. Visst sexet var kanske lite överdrivet, men det var väl för att öka intresset, men världen var fantastisk!

Det man inte gillar behöver man inte spela. Så enkelt var det med det.

Medlem
Skrivet av North:
Skrivet av Propy:
Skrivet av aolbain:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av aolbain:

Det här ser ut att bli super men nån borde lära CD Project att moget inte betyder mycket sex och nakna damer.

Witcher-spelen är baserade på en bok(mins inte namnet) men i den boken är det minst så mycket sex som man hade i spelet så man kan säga att spelet var bara trogen boken.

Själv vill jag ha en ocensurerad upplevelse där man verkligen kan känna hur världen har gått åt helvete.

Har läst de böcker som översats och rekommenderar dom starkt (seriöst, läs dom!). Witcher 2 var utan tvekan 2011 bästa spel och en av dom för mig mest lockande delarna var just att världen var åt helvete (´mina två val är en terrorist och en krigsförbrytare? Älskar det!). Menar bara att jag tycker att CD projekt överdriver med nakenheten (och aldrig manlig sån, märkligt nog).
Men vist, idiotförklara mig, jag vet hur FZ blir när sånt här kommer upp.

Det var väl inte så farligt mycket naket i 2:an...? jag tycker det var mer i ettan. Generellt så känns det som att ettan var ett bättre spel. Visst sexet var kanske lite överdrivet, men det var väl för att öka intresset, men världen var fantastisk!

Det man inte gillar behöver man inte spela. Så enkelt var det med det.

Sa jag något om det?! nej. Jag sa att jag tyckte ettan var bättre. Jag har spelat båda och gillar båda. Hur ska man veta om man gillar det om man inte spelat det?

Så enkelt var det inte.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av aolbain:

Det här ser ut att bli super men nån borde lära CD Project att moget inte betyder mycket sex och nakna damer.

Värt att tillägga är att CD Project RED är lagt i Polen, boken The Witcher skrivet i samma land, där deras syn på sex och nakna kvinnor är rätt slappare än i västrare delar av världen.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

CD Project RED, de kommer säkert lyckas då de verkligen lyssnar på sina fans. Sci-fi är alltid trevligt också.

Medlem

Vilken JÄVLA röst!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Bah, är jag den ända här som inte tycker att blod, våld och sex är vuxet?


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

Bah, är jag den ända här som inte tycker att blod, våld och sex är vuxet?

Det kan vara vuxet. Men det behöver absolut inte vara moget. Det är 14-åringar som tycker blod våld och sex är great. Men sen skall man väl få använda alla verktyg man vill när man gör konst.

Men nej blod, våld och sex betyder ju absolut inte att det per automatik är ett "moget" spel.


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar