LittleBigPlanet Karting – ännu en Sackboy-succé?

Robot
LittleBigPlanet Karting – ännu en Sackboy-succé?

Utvecklarna bakom Sleeping Dogs ska göra Sackboys äventyr rättvisa fast den här gången i kart-form. Spana in storytrailern från det fartfyllda spelet.

#littlebigplanet-ps-vita, #littlebigplanet-karting, #united-front-games, #modnation-racers, #sleeping-dogs


Medlem
LittleBigPlanet Karting – ännu en Sackboy-succé?

Trevligt! Jag behöver ett nytt flerspelarspel att lira med polarna i soffan (Antar att splitscreen är tillgängligt)

Medlem

Riktigt roligt spel. Lite synd på alla FPS drops i betan. Hoppas det är fixat till release så tror jag det blir ett bra spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Om musiken i spelet är minst lika bra som i LBP 1 & 2 är det skäl nog till att köpa spelet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Riktigt roligt spel. Lite synd på alla FPS drops i betan. Hoppas det är fixat till release så tror jag det blir ett bra spel.

Tror du bryter mot din NDA när du säger saker om spelet

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av marcus8958:

Riktigt roligt spel. Lite synd på alla FPS drops i betan. Hoppas det är fixat till release så tror jag det blir ett bra spel.

Tror du bryter mot din NDA när du säger saker om spelet

Vissa regler är till för att brytas?

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av marcus8958:

Riktigt roligt spel. Lite synd på alla FPS drops i betan. Hoppas det är fixat till release så tror jag det blir ett bra spel.

Tror du bryter mot din NDA när du säger saker om spelet

Tror inte öppna betan har nå NDA. Jag har då inte fyllt i något bara dragit hem från PSN när det blev tillgängligt och man får inte tillgång till mer än man skulle i ett demo.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av marcus8958:

Riktigt roligt spel. Lite synd på alla FPS drops i betan. Hoppas det är fixat till release så tror jag det blir ett bra spel.

Tror du bryter mot din NDA när du säger saker om spelet

Tror inte öppna betan har nå NDA. Jag har då inte fyllt i något bara dragit hem från PSN när det blev tillgängligt och man får inte tillgång till mer än man skulle i ett demo.

Ah, trodde det var closed beta
Har inte hållit mig speciellt uppdaterad när det kommer till PSN då jag inte har kopplat in PS3:an efter jag flyttade.

Medlem

"skövlar höga betyg"?? Hur gör man då, lägger betygen på marken och kör en ångvält över, eller?

Medlem
Skrivet av RemoteCtrl:

"skövlar höga betyg"?? Hur gör man då, lägger betygen på marken och kör en ångvält över, eller?

För man skövlar ju med en ångvält...

Medlem

Man kan skövla med vad som helst, smart ass.

För att återgå till saken: inser du att ordet inte har någon mening i sammanhanget?

1
Skriv svar