Battlefield 4 kan visas upp 26 mars

Medlem
Skrivet av bandite:
Skrivet av Moonbus:
Skrivet av bandite:

Om man tar det bästa från BF2 och BF3 så hade det blivit kanon.
Jag har spelat BF3 sen det kom, spelar inget annat.

Inget framtidstrams för min del tack, laserkanoner och hittepå-vapen är lika kul som fantasy-genren där man kan komma unden med alla möjliga fullösningar. Men lite fler faktioner/nationer hade varit kul. Sluta vara så förbannat PK!

Håller med BF2 och även tidigare former av BF var great. Att de var bättre beror mycket om bandesign = de var större och tvingade inte in spelarna in choke points. Kort och gott: Det är choke point-konceptet som förstört BF.

Fattar dock inte var du menar med att folk inte ska vara så politiskt korrekta... Hur menar du? Vad är det för PK saker folk säger tycker du?

Med min "PK-kriktik" avsåg jag DICE/EA. Varför vågar man inte ha MEC i BF3 t. ex? Är man rädd att röra upp känslor?

Aha. Ok.

Medlem

Får bara dåliga vibbar av detta. Känns som BFfranchisen har sålt sig och närmar sig pantade CoD med realeaser varje år.

Åren med BF2 ser jag som den bästa multiplayertiden i mitt fortskridande liv och jag saknar engagemanget och glädjen man hade när man spelade.
Snacket om att kartorna är större i BF3 är meningslösa när man ändå inte använder ytan till dess fulla potential.
Om ett BF4 visas upp hoppas jag att det går mer åt simulatorhållet än mot hetsstriderna och snabba omgångar som man möts av i CoD.

Medlem

signatur

How you doin?!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Hoppas på någonting som klår Arma 2 i dess storlek.
och inge mera p12 fps, vi vill ha ett riktigt fps igen från BF snubbarna.

Även om jag också vill ha det som förut, så måste jag säga att det är något vi båda kan glömma. Bara önskar grabbarna på DICE läste våra önskningar och gjorde något åt saken.

Men bara att inse,
EA vill fortfarande slå CoD-serien.

Medlem

Hoppas bara att det blir som BF 2, som när man trycker på skift så kommer kartan upp o alla Squads som finns där.
lite mer taktisk o teamplay.

och... en NY version av Project Reality med frostbite

123
Skriv svar