Beyond: Two Souls – ett tio timmar långt äventyr

Robot
Beyond: Two Souls – ett tio timmar långt äventyr

David Cage berättar att hans filmiska Playstation 3-äventyr blir tio timmar långt.

#beyond-two-souls, #quantic-dream, #heavy-rain


Medlem
Beyond: Two Souls – ett tio timmar långt äventyr

Blir väl att se gameplay walkthrough då man inte äger ett PS3.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Blir väl att se gameplay walkthrough då man inte äger ett PS3.

Ja, man är ganska less på exklusiva titlar...

Medlem

Jag har en PS3, men även en shysst gaming PC, och jag skulle lätt löpa det för PC i ställer för PS3 om det fanns

Medlem

"Cage berättade också att 75 procent av alla spelare upplevde Heavy Rain från start till mål. I vanliga fall brukar den här siffran hamna runt betydligt beskedligare 20 procent.

– För spelarna ville verkligen se slutet, de ville veta vad som skulle hända härnäst."

Jag tror det mer ligger på att Heavy Rain var en film och inte ett spel så då orkade fler klara ut det eftersom det gick knappt att få game over.
Många ger upp med vanliga spel för man måste "spela" dem.

Medlem

10 timmar duger jävligt bra för min del!!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

10 timmar artisteri är mer än väl för min del.

Inaktiv
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Rakoon:

Blir väl att se gameplay walkthrough då man inte äger ett PS3.

Ja, man är ganska less på exklusiva titlar...

Jag håller med er båda, blir även en "gameplay walkthrough" för min del.

Medlem

Jag köper nog en PS3 när detta närmar sig, då är det bara att köpa de spel som är exklusiva för REA pris och lira igenom!


signatur

Nämen!

Medlem

Hmm, kanske blir att införskaffa detta till PS3 då.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ja nog är det jävligt bäst att spelet lever upp till vad dom säger, att valen man gör påverkar väldigt mycket så det kanske blir lite återspelbarhetsvärde i det, för ärligt talat så extremt jävla linjärt som heavy rain var så kommer jag inte betala 600-700 på ett spel som bara går att köra en gång! Hade varit trevligt om det här spelet inte låste fast en på en tågräls utan att man får gå runt o utforska lite mer fritt!

Medlem

10 timmar är ju ingenting?

Medlem
Skrivet av Loxus:

10 timmar är ju ingenting?

10 timmar är mer än nog om det är kvalitetstimmar.

Medlem

Heh. Konsolspelare måste vara lätta att skämma bort.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Heh. Konsolspelare måste vara lätta att skämma bort.

Det har ingenting att göra med vilken platform man spelar på, spelar 90% på PC själv.
Menar sonika att jag hellre ser ett välproducerat spel på runt 10 timmar än ett spel som drygats ut bara för att öka speltiden.

Medlem

10 timmar är mer än tillräckligt för singleplayerspel. Kan inte komma på speciellt många singleplayer spel som verkligen kan leverar intressant spel i mycket mer än 10 timmar utan att det blir enformig grind.

Speciellt om spelet i sig är tungt storybaserat då är 10 timmar mer än tillräckligt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar