Killer Instinct är free-to-play

Robot
Medlem
Killer Instinct är free-to-play

shut up and take my money?
eller...?

Förövrigt vore det kanske smartare att ha 3 karaktärer gratis och satsa på att lägga till nya efter hand.
Bara en tanke.

Medlem

Vågar man gissa att jago är lite sämre än de andra gubbarna?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Jag antar att du har 2 fria gubbar, sen får du låsa upp alla andra för 30kr styck!

Free-to-play är lika missbrukat som "fri surf" på mobiltelefoni. Du får ju surfa hur mycket du vill (alltså fri surf) men du får betala för allt surfande!

Medlem

Känner mig lite tveksam till utvecklaren. Med spel som Battleship, GI Joe och Green lantern på meritlistan så känns det inte så förtroendegivande direkt...

Medlem

C-C-C-C-C-C-OMBO BREAKER!

FUCK YES! Detta skall införskaffas!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Aahahahahahaahahaha........ Nä jag är inte klar ahahahahahahahahaha!!!
Alltså vad i hela helvete tänker dom med. Dom plockar fram ett spel ur katalogen som folk tjatat på i över 15 år och sen sparkar fansen i ballarna direkt. Om jag inte minns fel så fanns det 12-15 karaktärer i Killer Instinct Gold ska de ta 100spänn/karaktär? Och sen skinns och dylikt. Gör om och gör rätt, bort med denna idioti, kan man inte låsa upp de genom att spela till sig dom? Hur blir det på en esport nivå? Ska man behöva köpa alla karaktärer för att se vilken är balanserad o obalanserad?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Känner mig lite tveksam till utvecklaren. Med spel som Battleship, GI Joe och Green lantern på meritlistan så känns det inte så förtroendegivande direkt...

Jag trodde det var Rare som låg bakom detta men det är alltså någon studio jag aldrig hört talas om?

Medlem

Skrattretande, spelet är inte ens gjort av Rare och knappast i klass med dagens spel. Microsoft är verkligen ute och cyklar om de tror att fans av Rare och KI kommer köpa en XO för det här spelet och sedan vara beredda att betala överpris för ett spel från en utvecklare som än så länge inte verkar ha gjort ett enda riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Vågar man gissa att jago är lite sämre än de andra gubbarna?

Jago var favoriten på SNES men jag skulle knappast bli förvånad över om han numera är bland de sämre karaktärerna man kan spela som.

Medlem

Bara det inte kommer påverka hur pass "bra" spelet blir i slutändan. Kommer förmodligen "köpa" alla.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Jozo:

Känner mig lite tveksam till utvecklaren. Med spel som Battleship, GI Joe och Green lantern på meritlistan så känns det inte så förtroendegivande direkt...

Jag trodde det var Rare som låg bakom detta men det är alltså någon studio jag aldrig hört talas om?

Double Helix ligger bakom det här Killer Instinct liret.

Ett riktigt skamligt sätt att tjäna pengar på folks nostalgi känslor.

Medlem

Vänta lite... Det kommer bara till Xbox??? FUUUUUUCK!

Jävla kuk skit!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Margy:
Skrivet av Jozo:

Känner mig lite tveksam till utvecklaren. Med spel som Battleship, GI Joe och Green lantern på meritlistan så känns det inte så förtroendegivande direkt...

Jag trodde det var Rare som låg bakom detta men det är alltså någon studio jag aldrig hört talas om?

Håller med dig helt och hållet Margy. Jag trodde till 100 procent på att det var Rare som gjorde nya killer instinct

Inaktiv
Skrivet av RedZour:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Jozo:

Känner mig lite tveksam till utvecklaren. Med spel som Battleship, GI Joe och Green lantern på meritlistan så känns det inte så förtroendegivande direkt...

Jag trodde det var Rare som låg bakom detta men det är alltså någon studio jag aldrig hört talas om?

Håller med dig helt och hållet Margy. Jag trodde till 100 procent på att det var Rare som gjorde nya killer instinct

Dagens Rare är väl också samma sak som dagens Westwood? Dvs inget kvar?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Känner mig lite tveksam till utvecklaren. Med spel som Battleship, GI Joe och Green lantern på meritlistan så känns det inte så förtroendegivande direkt...

Precis.. hur man kan sätta en sån här pärla i deras händer är en gåta! Men.. det såg läckert ut!

Medlem

SKIT!

Inget slår originalet på COIN-OP!


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar