Steam, shut up and take my money! Eller...?

Medlem
Steam, shut up and take my money! Eller...?

Steam's sommarrea har säkert ingen missat. Men vad borde man inte missa? Exceptionellt bra pris? Ruggigt bra spel?

I allt tjat om trading cards och Steam levels så är man ju ändå mest intresserad av att göra ett kap! Jag är en riktig snåljåp när det gäller köp av spel, mest för att frugan inte skulle gilla att jag shoppade upp hela hushållskassan. Mat och kläder till barnet är tydligen viktigare än spel...

Själv plockade jag nyss upp #Torchlight II. Nu ska jag bara aövertala någon annan att spela det med mig också. Co-op i ett bra spel är bland det roligaste som finns!

http://store.steampowered.com/

#blogg

Medlem
Steam, shut up and take my money! Eller...?

Fastnade inte riktigt för Torchligt II. Gillade ettan, men jag och min bror hade helt enkelt inte roligt i co-op på detta, kan inte riktigt peka fingret på vart det föll. Hoppas att du får roligare med det.

Köpte gamla hederliga Commandos 2 för 9 kr Oooooo vilken nostalgi

Synd att man måste mecka för att kunna ha högre upplösninng än 1024*768

Edit: Mark of the ninja för 40 spänn och Deadlight för 30 kr skulle jag kolla upp om jag inte hade dom


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Blev Human revolution for 2.5 euro, New Vegas ultimate edition for 5 euro och till sist Thief Gold och Thief 2 för 2.5 euro styck fast jag redan ägde dem.

Medlem

Nev Vegas har jag väntat länge på. Dock så dröjer det till hösten/vintern innan jag lär lira det. Men nu har jag det i mitt biibliotek i alla fall..

Har för övrigt också köpt b la Max Payne 3 fast det inte är som de tidigare spelen, avgudade dessa.
Men går säkert att ha kul med den med. Blev lite intresserad när jag såg "Tropa de Elite", man vill allt röja lite där i favelorna!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Härligt! Deadlight har jag sneglat på när det varit rea tidigar. Gillade Flashback skarpt och fick lite sådana vibbar av trailers.

Fastnade aldrig för Fallout 3 men gillar konceptet stenhårt. New Vegas kanske kan vara nåt för mig...

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Nev Vegas har jag väntat länge på. Dock så dröjer det till hösten/vintern innan jag lär lira det. Men nu har jag det i mitt biibliotek i alla fall..

Har för övrigt också köpt b la Max Payne 3 fast det inte är som de tidigare spelen, avgudade dessa.
Men går säkert att ha kul med den med. Blev lite intresserad när jag såg "Tropa de Elite", man vill allt röja lite där i favelorna!

Max Payne 3 Är lite skoj, men som du säger inte alls som de tidigare. Underhållning ändå, men hade aldrig skaffat det till fullpris...

Medlem
Skrivet av N00bTr00per:
Skrivet av Castor.T:

Nev Vegas har jag väntat länge på. Dock så dröjer det till hösten/vintern innan jag lär lira det. Men nu har jag det i mitt biibliotek i alla fall..

Har för övrigt också köpt b la Max Payne 3 fast det inte är som de tidigare spelen, avgudade dessa.
Men går säkert att ha kul med den med. Blev lite intresserad när jag såg "Tropa de Elite", man vill allt röja lite där i favelorna!

Max Payne 3 Är lite skoj, men som du säger inte alls som de tidigare. Underhållning ändå, men hade aldrig skaffat det till fullpris...

Nä visst. Det har varit på rea många gånger tidigare men nu slog jag till.
Finns många spel (läs: uppföljare) som kan vara smått trevliga, men lever ändå inte upp till förväntningarna.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Den där riktiga "WOW!"-upplevelsen uteblev den här gången. Inga riktiga stjärnskott till osmakligt låga priser. Mest halvdana titlar som är på rean för att de sålt riktigt uselt.
Blev lite DLCs och Sovande Hundar.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Blev även Deus Ex Missing Link för lite över 1 euro. Det lär det lätt vara värt.

Medlem

Är Deus Ex human revolution värt besväret? Har fått för mig att smyga rakt igenom är enda approachen som fungerar, det gör mig rastlös... Men om blandning av både offensivt och defensivt spel funkar kan det vara nåt för mig.

Blev lite sugen på Infestation...ett zombie överlevnads mmo, sen kom jag på att jag läste att War Z bytte namn..sneaky bastards


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Blev lite sugen på Infestation...ett zombie överlevnads mmo, sen kom jag på att jag läste att War Z bytte namn..sneaky bastards

Haha! En ulv i fårakläder

Medlem
Skrivet av N00bTr00per:

Är Deus Ex human revolution värt besväret? Har fått för mig att smyga rakt igenom är enda approachen som fungerar, det gör mig rastlös... Men om blandning av både offensivt och defensivt spel funkar kan det vara nåt för mig.

Går att skjuta sig igenom spelet också..

Medlem

Köpte på mig bland annat: Tombraider, New Vegas, Deadlight, Mark of the Ninja och Payday

Medlem
Skrivet av magnre:

Köpte på mig bland annat: Tombraider, New Vegas, Deadlight, Mark of the Ninja och Payday

Hösten räddad med råge!

Medlem

Blev nu även Trine complete för 3.24 euro. Helt klart värt det

1
Skriv svar