Half-Life 3 hittat i Valves buggsystem

Robot
Half-Life 3 hittat i Valves buggsystem

Fler livstecken från Half-Life 3 får internet att explodera.

#nyhetstips, #valve, #half-life-3, #left-4-dead-3


Medlem
Half-Life 3 hittat i Valves buggsystem

Väck mig när det har släppts..


signatur

"The night is dark, and full of terrors"

Medlem

Självklart är dessa spel i produktion.. kommer troligtvis släppas tidsexklusivt till steamOS i 2-3v r för attt pusha folk att installera och testa.
Har vi riktigt otur kanske det blir tidsexklusivt till steam maskinen nån månad också.

Medlem

TIPS TILL FZ:
Kan FZ tänka sig att länka till nyheten ni pratar om? Alltså det ni skrev igår om HL3. Nu måste jag gå tillbaka i webbläsaren och leta efter den... suuuuck...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Självklart är dessa spel i produktion.. kommer troligtvis släppas tidsexklusivt till steamOS i 2-3v r för attt pusha folk att installera och testa.
Har vi riktigt otur kanske det blir tidsexklusivt till steam maskinen nån månad också.

Tror nog exklusiviteten kan hålla i sig längre än så.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Ztreek:

Självklart är dessa spel i produktion.. kommer troligtvis släppas tidsexklusivt till steamOS i 2-3v r för attt pusha folk att installera och testa.
Har vi riktigt otur kanske det blir tidsexklusivt till steam maskinen nån månad också.

Tror nog exklusiviteten kan hålla i sig längre än så.

Jag brukar vara duktig på det när det gäller nyheter för ett par dagar sedan, men tänkte att det bara var några rubriker ner. Men jag har lagt till den, eftersom jag fått dricka en kaffe redan och är snäll..


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Ztreek:

Självklart är dessa spel i produktion.. kommer troligtvis släppas tidsexklusivt till steamOS i 2-3v r för attt pusha folk att installera och testa.
Har vi riktigt otur kanske det blir tidsexklusivt till steam maskinen nån månad också.

Tror nog exklusiviteten kan hålla i sig längre än så.

Jag brukar vara duktig på det när det gäller nyheter för ett par dagar sedan, men tänkte att det bara var några rubriker ner. Men jag har lagt till den, eftersom jag fått dricka en kaffe redan och är snäll..

haha,blev väldigt förvillad när jag läste själv, vart tog alla kommentarer vägen? ingen som diskuterar ju(precis vaknat)

sen slog det mig hahahahah!

Tittade nyss i kaffesumpen och såg två bokstäver och ett nummer.

Mina damer och pojkar, Half-Life 3 släpps... i framtiden.

Bam!

Så, nu har någon sagt det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

46 personer bara :P?

Medlem

Hoppas dem gör ett co-op läge som på PS2:an hehe

Medlem
Skrivet av nils45:

46 personer bara :P?

=slutfas och personalen gör annat.. (l4d 71)?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Ztreek:

Självklart är dessa spel i produktion.. kommer troligtvis släppas tidsexklusivt till steamOS i 2-3v r för attt pusha folk att installera och testa.
Har vi riktigt otur kanske det blir tidsexklusivt till steam maskinen nån månad också.

Tror nog exklusiviteten kan hålla i sig längre än så.

Jag brukar vara duktig på det när det gäller nyheter för ett par dagar sedan, men tänkte att det bara var några rubriker ner. Men jag har lagt till den, eftersom jag fått dricka en kaffe redan och är snäll..

haha,blev väldigt förvillad när jag läste själv, vart tog alla kommentarer vägen? ingen som diskuterar ju(precis vaknat)

sen slog det mig hahahahah!

Vad är det som är så roligt? Har uppenbarligen missat nåt.

Medlem

Tänk på att dom endast listar Jira för bug-tracking i Half-Life 3. Det betyder att det är ca 46 personer som jobbar på Half-Life 3, inte att blanda ihop med Source 2 som säkert utvecklas av många fler och troligtvis helt andra personer.

Medlem

.
Knäpp fz är på mobilen.. postar i fel tråd ;$ move along.

Medlem
Medlem

man har fattat sen länge att dom tänker släppa hl3 till steambox och hypa det ännu mer, kan det bli ett bättre spel släppa till den efter alla år? jag tvivlar.

Medlem
Skrivet av motionfield:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Ztreek:

Självklart är dessa spel i produktion.. kommer troligtvis släppas tidsexklusivt till steamOS i 2-3v r för attt pusha folk att installera och testa.
Har vi riktigt otur kanske det blir tidsexklusivt till steam maskinen nån månad också.

Tror nog exklusiviteten kan hålla i sig längre än så.

Jag brukar vara duktig på det när det gäller nyheter för ett par dagar sedan, men tänkte att det bara var några rubriker ner. Men jag har lagt till den, eftersom jag fått dricka en kaffe redan och är snäll..

haha,blev väldigt förvillad när jag läste själv, vart tog alla kommentarer vägen? ingen som diskuterar ju(precis vaknat)

sen slog det mig hahahahah!

Vad är det som är så roligt? Har uppenbarligen missat nåt.

där vart en nyhet igårnatt om hl3 även och rubricken är rätt lik. och hade precis vaknat undrade vart alla kommentarer tog vägen.

Ny nyhet

Medlem

Tror faktist hl3 kommer floppa jämfört med ettan och tvpan.. hur illa det än låter.
Det är det mest hypade spelet någonsin, folk kommer kräva total perfektion.. valve ör duktiga men är de såååå duktiga? Vi får se.

Medlem
Skrivet av nils45:

46 personer bara :P?

De var 300 pers på Resident Evil 6.

Edit: Okej fel av mig. De var 600.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Tror faktist hl3 kommer floppa jämfört med ettan och tvpan.. hur illa det än låter.
Det är det mest hypade spelet någonsin, folk kommer kräva total perfektion.. valve ör duktiga men är de såååå duktiga? Vi får se.

Haha, ja klart det gör, precis som GTA5, New vegas och Skyrim

Nu kanske du bara använder ordet floppa fel, för sälja kommer det ju att göra oavsett. Folk köper ju skitspel till höger och vänster, cod, Gow och allt vad det nu är.

Ett spel som först och främst riktar sig till idag vuxna människor, som dessutom inte kommer behöva lägga en krona på marknadsföring kommer garanterat att vara den största säljaren någonsin.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av motionfield:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av Ztreek:

Självklart är dessa spel i produktion.. kommer troligtvis släppas tidsexklusivt till steamOS i 2-3v r för attt pusha folk att installera och testa.
Har vi riktigt otur kanske det blir tidsexklusivt till steam maskinen nån månad också.

Tror nog exklusiviteten kan hålla i sig längre än så.

Jag brukar vara duktig på det när det gäller nyheter för ett par dagar sedan, men tänkte att det bara var några rubriker ner. Men jag har lagt till den, eftersom jag fått dricka en kaffe redan och är snäll..

haha,blev väldigt förvillad när jag läste själv, vart tog alla kommentarer vägen? ingen som diskuterar ju(precis vaknat)

sen slog det mig hahahahah!

Vad är det som är så roligt? Har uppenbarligen missat nåt.

där vart en nyhet igårnatt om hl3 även och rubricken är rätt lik. och hade precis vaknat undrade vart alla kommentarer tog vägen.

Ny nyhet

Jaha då är jag med. Inte lätt på morgonen alltid

Medlem

År rädd för att dom kommer lägga spelet på konsol så vi pc ägare får en konsolportning


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

År rädd för att dom kommer lägga spelet på konsol så vi pc ägare får en konsolportning

Det ska du inte vara orolig för då cd Project och valve är nog dom som förstår sig på pc gaming mest ifall man kmr porta och inte handikappa spelet efter konsol.

antingen lägger dom mer arbete eller så får konsol varianten mindre arbete än pc varianten

Medlem

Härliga nyheter, nu tänds hoppet igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

46 person för HL3
71 personer för LF3

=

HL3 är snart klart och körs igenom och buggtestas av en mindre skala människor i gämförelse med LF3 som forfarande utvecklas av ett större team och kräver mer personal.

Medlem

Är det någon som fortfarande bry sig om Half-life?

Första var riktigt bra, andra var också bra. Men inte direkt spel man väntar 10 år på för en uppföljare.

Längtar mer i så fall på ett nytt portal

Inaktiv
Skrivet av Zarree:

Är det någon som fortfarande bry sig om Half-life?

Första var riktigt bra, andra var också bra. Men inte direkt spel man väntar 10 år på för en uppföljare.

Längtar mer i så fall på ett nytt portal

Tror de flesta vill se ett slut.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Ztreek:

Tror faktist hl3 kommer floppa jämfört med ettan och tvpan.. hur illa det än låter.
Det är det mest hypade spelet någonsin, folk kommer kräva total perfektion.. valve ör duktiga men är de såååå duktiga? Vi får se.

Haha, ja klart det gör, precis som GTA5, New vegas och Skyrim

Nu kanske du bara använder ordet floppa fel, för sälja kommer det ju att göra oavsett. Folk köper ju skitspel till höger och vänster, cod, Gow och allt vad det nu är.

Ett spel som först och främst riktar sig till idag vuxna människor, som dessutom inte kommer behöva lägga en krona på marknadsföring kommer garanterat att vara den största säljaren någonsin.

Menar floppa som i, dåligt betyg.

Folk kommer köpa HL3 som vatten i öknen.

Medlem

DNF, anyone?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar