State of Decay snart ute ur early access

Robot
Medlem
State of Decay snart ute ur early access

Meh..

Medlem

Någon som har spelat de? Har varit sugen på att skaffa de innan men har inte haft tid att skaffa de innan. Är de bra?


signatur
Medlem

har inte spelat detta på väldigt länge nu, så min fråga är: Har dom implanterat cooperative ännu?

Medlem

Det kommer inget co-op till detta. Men de arbetar på en uppföljare, typ.. MMO/Co-op-variant. Personligen tycker jag att State of Decay are skitkul. Av alla typ WarZ och DayZ så är det State of Decay some hade varit roligast om det fanns flerspelarfunktioner.

Medlem

Läste något i somras att de kanske skulle arbeta på en patch eller dylikt.. men om det är som du säger så är det tråkigt att höra

kul spel för övrigt

Medlem

Kul spel men märkte av att det rätt snabbt började kännas väldigt enformigt. Iaf om man som jag gillar att utforska varenda sak, byggnad etc som finns. De flesta byggnader man utforskar innehåller samma prylar vilket blev tråkigt tillslut.


signatur
Medlem

hoppas man inte kommer behöva en handkontrolll..

för jag vill ha spelet men har ingen handkontroll..utan måste spela med mus o tangentbord

Inaktiv
Medlem
Avstängd
Skrivet av Davwve:

Någon som har spelat de? Har varit sugen på att skaffa de innan men har inte haft tid att skaffa de innan. Är de bra?

spelet är riktigt bra, har dock själv inte spelar så mycket av det Men av vad jag hört av folk som lirar det som besatta så är det guld.

Avstängd
Skrivet av Bamia:

hoppas man inte kommer behöva en handkontrolll..

för jag vill ha spelet men har ingen handkontroll..utan måste spela med mus o tangentbord

Ifall du läste den första artikeln om kom om detta att det är släppt som early access så hade du läst att dom skulle i en senare patch då se till att man inte måste ha handkontroll. Även fast jag tycker spelet passar perfekt med det.

Medlem

Vad jag vet så har spelet fungerande mouse o keyboard styrning i och med den senaste patchen. Kul lir, hursomhelst, väl värt att kolla in om man gillar genren.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Vad jag vet så har spelet fungerande mouse o keyboard styrning i och med den senaste patchen. Kul lir, hursomhelst, väl värt att kolla in om man gillar genren.

ahh ok tackar ska skaffa det visste inte att man kunde spela med keyboard o mouse eftersom på steams hemsida säger det bara med en xbox controller kan det spelas

Medlem

föresten någon hört när det kommer komma? för att jag längtar verkligen efter detta spel

Medlem

Köpte och spelade lite på Xboxen, helt okej spel.. iafl. för den prislappen!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Jag hade riktigt kul med detta till 360 och gillade det skarpt!

ELF
Medlem

Körde det på PC med 360 kontroll och tyckte det var riktigt skoj.

Finns dock ett designval som jag tycker är riktigt konstigt. Om man har en NPC med sig och har satt på sig en bag med saker så kan man inte byta till den andra NPCn, för då försvinner den bagen. Förhoppningsvis så kanske detta ändras till release.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Bamia:

föresten någon hört när det kommer komma? för att jag längtar verkligen efter detta spel

Artikeln innerhåller så mycket som fyra meningar. En av dessa innehåller svaret. Så genom att bara läsa godtycklig del av texten har du stor sannolikhet att få reda på det utan att plöja igenom all textmassa.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Bamia:

föresten någon hört när det kommer komma? för att jag längtar verkligen efter detta spel

Artikeln innerhåller så mycket som fyra meningar. En av dessa innehåller svaret. Så genom att bara läsa godtycklig del av texten har du stor sannolikhet att få reda på det utan att plöja igenom all textmassa.

tror jag har skrivit i fel spel tråd...jag vet att det kommer nästa vecka...

Medlem

Har lirat drygt 20 timmar sammanlagt, riktigt underhållande spel! En del buggar (har ju varit Alpha trots allt) och dåligt mus/keyboard stöd har dragit ner på upplevelsen dock.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

1
Skriv svar