Rambo: The Video Game

Medlem

Är det recensioner som denna som man INTE skall hoppa över betyget och sedan läsa det mesta av texten, med risk för att missa det sista om ironi och tro att spelet är bra?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av Gaara:

Haha trevlig recension, är det sämre än Duke Nukem Forever?:P

Duke Nukem är GotY jämnfört med detta

Haha så pass:P

k3m
Medlem

Dåligt recenserat eftersom ironi och sarkasm inte passar i en recension. Medans jag förstår varför och kan uppskatta iden.

MEG
Medlem

Bra skriven recension, kan tycka att få läsa en sådan här negativ artikel om ett spel är roligare än att läsa om ett bra spel.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Gaara:

Haha trevlig recension, är det sämre än Duke Nukem Forever?:P

Har du ens spelat Duke Nukem Forever? Så dåligt var det inte. Folk hade bara tokhype sen har fan inte dom flesta ens spelat det utan hatar på det bara för att.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Commando, Rambo, Ikari Warriors, det var grejoor det, C64, inte någon jävla skit a la 2014

Tur man inte betalade en krona, för jag hade slagit någon på käften i så fall

Inaktiv
Skrivet av LentoMan:

Annars finns ju den gamla klassikern:

https://www.youtube.com/embed/eLKRa1pL_9Y

Wow regenererande hälsa! På den tiden var det mer ett undantag än en regel som nu.

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Gaara:

Haha trevlig recension, är det sämre än Duke Nukem Forever?:P

Har du ens spelat Duke Nukem Forever? Så dåligt var det inte. Folk hade bara tokhype sen har fan inte dom flesta ens spelat det utan hatar på det bara för att.

Spelade demon och gillade det inte+ läst en hel del recensioner, jag tycker det räcker för att bilda min uppfattning av spelet...

Inaktiv
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Gaara:

Haha trevlig recension, är det sämre än Duke Nukem Forever?:P

Har du ens spelat Duke Nukem Forever? Så dåligt var det inte. Folk hade bara tokhype sen har fan inte dom flesta ens spelat det utan hatar på det bara för att.

Jag kan faktiskt skriva under på det. Trotta att man ganska snabbt fick nedtryckt i halsen att det var riktigt dåligt så förstod jag att hypen förmodligen var delvis bakomliggande (diablo 3) och spelade en bit och det var rätt så roligt med härligt oldschool känsla och olika moment så jag kan rekommendera att köpa dnf om du ser det i reakorgen

Medlem

5 av 5 i betyget Ironi tilldelas härmed herr Victor Leijonhuvfud.

Medlem
Skrivet av Rahxephon:

På butiksidan i Steam längst ner efter all beskrivning står det: Yes, this IS the ultimate Rambo experience!

Duke Nukem Forever är det bästa spelet i världshistorien i jämförelse med detta.

Medlem
Medlem

Jag kände på mig att det skulle vara en sådan flopp, bra jobbat magkänslan!

Medlem

Äntligen ett spel värt att köpa!!!!!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Haha trevlig recension, är det sämre än Duke Nukem Forever?:P

DNF var inget "dåligt" spel men det hypades otroligt mycket om spelet i många år innan det släpptes och därför räknas som en av tidernas största floppar.

Ingen förväntade sig att Rambo skulle vara bra och spelet är rakt igenom dåligt. Därför lite svårt att jämföra med DNF.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Är det värre än Battlecruiser 3000 A.D?

Medlem

Hehehehe, tack, länge sedan jag fick mig ett så gott skratt av en recension

Medlem

Sågningar är det bästa som finns. Tackar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Borde få 0/5

Samt att spelet är fulare på högsta inställningar än vad bilderna visar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skrivet av Seraium:

Borde få 0/5

Samt att spelet är fulare på högsta inställningar än vad bilderna visar.

Instämmer. Att spelet försöker driva en till självmord är värre än att det inte ens startar.

Medlem

Ytterligare ett filmlicensspel att förpassa till "arkivet aka sopkorgen".

Ovanligt?

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Som väntat alltså. Filmerna är ju inte direkt bra och då är det ganska uppenbart att spelen inte blir det.

What? Filmerna äger ju. Rambo e kung

Medlem

De enda som kan göra QTE roligt är God of War gänget.

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av Dizzz:

Som väntat alltså. Filmerna är ju inte direkt bra och då är det ganska uppenbart att spelen inte blir det.

What? Filmerna äger ju. Rambo e kung

Första filmen är väl det enda jag kan säga är sevärd. Den tog upp ett seriöst tema för DEN tiden. De krigskadade veteranerna som kom tillbaks från Vietnam. Det USA inte låtsades veta om.

Medlem
Skrivet av Över45:
Skrivet av robbis:
Skrivet av Dizzz:

Som väntat alltså. Filmerna är ju inte direkt bra och då är det ganska uppenbart att spelen inte blir det.

What? Filmerna äger ju. Rambo e kung

Första filmen är väl det enda jag kan säga är sevärd. Den tog upp ett seriöst tema för DEN tiden. De krigskadade veteranerna som kom tillbaks från Vietnam. Det USA inte låtsades veta om.

RAMBO ÄGER!!!!!

Medlem

Läs boken "First blood". Den är riktigt bra. Synd att ingen av filmerna gjorde den rättvisa.

Medlem

Tråkigt att det verkade som att även grundkaraktären och filmerna fick sig en känga

12
Skriv svar