8 bilder från Call of Duty: Advanced Warfare

Robot
8 bilder från Call of Duty: Advanced Warfare

Högdetaljerade svävare och soldater gömda i exoskelett på våra nya skärmdumpar.

#call-of-duty-advanced-warfare, #call-of-duty-ghosts-last-gen-spoket


Inaktiv
8 bilder från Call of Duty: Advanced Warfare

Om spelet hade en helt annan titel, så skulle jag vara mer intresserad. Nu är jag bara trött på att ett till spel i Call of Duty-serien ska skapas. Orka!

Medlem

Nej, jag är fortfarande inte speciellt sugen på nästa CoD.

Medlem

Ett steg närmre Call of Duty: Warhammer 40k.

Minus Call of duty...


signatur

The Emperor protects.

Ish
Medlem

60+% tänker inte köpa det. Men när det släpps kommer hälften att spela det av någon magisk anledning.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

60+% tänker inte köpa det. Men när det släpps kommer hälften att spela det av någon magisk anledning.

Haha ja, tänkte också på det.

Själv har jag inte kört något sedan Call Of Duty 4: Modern Warfare, det räckte för mig efter det spelet.

Medlem

Varför släppa ett spel varje halvtimme? Kidsen hinner ju knappt bli bra på lira.. Vore bättre att köra på ett spel och släppa innehåll eftersom?
Eller köra på betala för bling bling,

Satsa på att bli ett E-sport spel!

Medlem

Jävligt uttjatat vid det här laget. Kommer inte spela eller köpa. 2/10

Medlem

Jag verkar vara ensam men jag kan stolt säga att jag gillar alla senaste CoD-spel. Mest pga att det är så lättillgängligt, bra stöd för lokal multiplayer, perfekt när man inte har så mycket tid varje dag till att spela, sedan är det skönt att alla knappar sitter i muskelminnet så man slipper lära om sig på nytt. Det kanske är jag som börjar bli gammal, jag vet inte

Tycker förövrigt att även denna version ser trevlig ut! Men smaken är som baken.


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av kjell_leo:

Jag verkar vara ensam men jag kan stolt säga att jag gillar alla senaste CoD-spel. Mest pga att det är så lättillgängligt, bra stöd för lokal multiplayer, perfekt när man inte har så mycket tid varje dag till att spela, sedan är det skönt att alla knappar sitter i muskelminnet så man slipper lära om sig på nytt. Det kanske är jag som börjar bli gammal, jag vet inte

Tycker förövrigt att även denna version ser trevlig ut! Men smaken är som baken.

Ja precis, det är samma sak varje år.

Medlem
Skrivet av kjell_leo:

Jag verkar vara ensam men jag kan stolt säga att jag gillar alla senaste CoD-spel. Mest pga att det är så lättillgängligt, bra stöd för lokal multiplayer, perfekt när man inte har så mycket tid varje dag till att spela, sedan är det skönt att alla knappar sitter i muskelminnet så man slipper lära om sig på nytt. Det kanske är jag som börjar bli gammal, jag vet inte

Tycker förövrigt att även denna version ser trevlig ut! Men smaken är som baken.

Äh spelen säljs ju uppenbarligen med god marginal - annars hade de ju inte producerats som de gör. Det är nog många som känner som du (fast vi vågar inte erkänna det)


signatur

The Emperor protects.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av kjell_leo:

Jag verkar vara ensam men jag kan stolt säga att jag gillar alla senaste CoD-spel. Mest pga att det är så lättillgängligt, bra stöd för lokal multiplayer, perfekt när man inte har så mycket tid varje dag till att spela, sedan är det skönt att alla knappar sitter i muskelminnet så man slipper lära om sig på nytt. Det kanske är jag som börjar bli gammal, jag vet inte

Tycker förövrigt att även denna version ser trevlig ut! Men smaken är som baken.

Ja precis, det är samma sak varje år.

Men om man tittar på bilderna i artikeln, så kan jag inte påstå att det påminner om något tidigare CoD


signatur

I want to play a game.

Medlem

Ser ut som vilket CoD lir som helst. Och jag antar att spelet kommer vara fullpackat med långa film-aktiga cutscenes

Ish
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Ish:

60+% tänker inte köpa det. Men när det släpps kommer hälften att spela det av någon magisk anledning.

Haha ja, tänkte också på det.

Själv har jag inte kört något sedan Call Of Duty 4: Modern Warfare, det räckte för mig efter det spelet.

Nej, jag har testat ett par efter det lite ytligt hos min bror/kompisar, men aldrig satt mig in i något efter det. Hela koncepted med att kalla in helikoptrar etc är lame.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tankar antagligen skiten från pirate bay, spelar genom kampanjen, ångrar att jag slösade min tid på det och klagar på något forum.

Bara jag som hela tiden tänker på Graw 1/2 när det gäller titeln?

Medlem

Visst jag fattar att många här hatar call of duty för att dom oftast gör samma sak om och om igen men kan inte folk vänta med att döma innan ni har sett mer? Speciellt nu när det är en ny studio som utvecklar det, och att dom har haft 3 år på sig....det kan ju faktiskt bli skillnad....

Medlem
Skrivet av kjell_leo:

Jag verkar vara ensam men jag kan stolt säga att jag gillar alla senaste CoD-spel. Mest pga att det är så lättillgängligt, bra stöd för lokal multiplayer, perfekt när man inte har så mycket tid varje dag till att spela, sedan är det skönt att alla knappar sitter i muskelminnet så man slipper lära om sig på nytt. Det kanske är jag som börjar bli gammal, jag vet inte

Tycker förövrigt att även denna version ser trevlig ut! Men smaken är som baken.

Jag håller med dig!
Så vi finns och nej jag är inte en finnig 15 åring


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Killzone är dock snyggare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag VILL verkligen att detta spelet ska vara något som får tillbaka min lust att spela CoD spelen...men tyvärr tror jag inte det.

Kan åtminstone hoppas! (dock som sagt var första CoD jag inte kommer boka eller köpa...såvida det inte visar sig vara exceptionellt)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:

Visst jag fattar att många här hatar call of duty för att dom oftast gör samma sak om och om igen men kan inte folk vänta med att döma innan ni har sett mer? Speciellt nu när det är en ny studio som utvecklar det, och att dom har haft 3 år på sig....det kan ju faktiskt bli skillnad....

Absolut kan det ju det men överlag har spelserien visat på motsatsen. Kolla på kommentarerna till releasetrailers på de senaste tre CoD.

I varenda tråd ser man "Har inte köpt CoD på länge men det här ser nytt och fräscht ut".

De är duktiga på att få det att se nytt ut i trailers. Men när spelet väl släpps brukar det visa sig att det "nya" är delar av scriptade sekvenser i vanlig ordning. Inte för att grafik (och en spelmotor är så mycket mer än endast grafik) är allt men de har ju kört samma motor nu i över 10 år och detta ser ut att bli exakt samma motor igen.

Om de nu kör samma banala storyline-mall varje gång, spelet känns exakt som det gjorde för 10 år sedan, modeller/ljud/texturer återanvänds gång på gång, och allt känns väldigt likadant, då kan man ju iaf tycka att de kan hotta upp motorn. Men nej, det handlar om att sälja till CoD inte är aktuellt längre. Sedan dödar de av varumärket precis som med Guitar Hero.

Medlem

Första CoD sen MW2 jag är smått intresserad av. Förhoppningsvis har det utvecklats tillräckligt mycket under dessa år att det ska kännas som ett nytt spel och inte ett copypaste.

Får se vad recensionerna säger sen


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

- Jag har redan förbokat det!
Har alla Medal of Honor, COD och BlOps. B)
- Jag provade att nyligen spela några av de tidigare i serien, och det har faktiskt hänt saker! Man hinner glömma hur de första verkligen såg ut.
- Synd bara att de kommer så ofta. De borde våga tänka nytt.


signatur

autograph

Inaktiv

Köper inte spel med x-antal dryga såväl som skriptade QTE-scener.

Medlem

>Call of Duty: the Derp of Warfare 3< ännu en toa med diamantutsmyckning "-Give me a break"

Medlem

Call of Duty Modern Advanced Warfare of Blackops Ghosts.....WOW!

Medlem

- Det är ju frivilligt att köpa, eller att avstå.
Det finns nog spel för alla smaker.
Jag gillar COD. <3


signatur

autograph

Medlem

Ljuset ser fortfarande fattigt ut

Medlem
Skrivet av nils45:

Ljuset ser fortfarande fattigt ut

- Vissa blir tydligen aldrig nöjda?

FZ: "Snyggare ljus och fler detaljer är två konsekvenser av kraftigare konsolhårdvara."


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Vemfanbryrsig:

Varför släppa ett spel varje halvtimme? Kidsen hinner ju knappt bli bra på lira.. Vore bättre att köra på ett spel och släppa innehåll eftersom?
Eller köra på betala för bling bling,

Satsa på att bli ett E-sport spel!

Nu släpper dem ju spelen var 10e minut för att just "kids" spelar spelet.

12
Skriv svar