Se nya Unreal Tournament presenteras ikväll

Fan jag verkade missa hela skiten, Nu snackar dom bara om UE4 å saker, Kan någon sammanfatta va dom sa om UT o visade dom några bilder? Är det ps4 / X1 också elr PC bara?

Hur är det med gameplay är det som det senaste som jag hatade, Va fan kom hopp skorna från? Va ja vet så va du tvungen att ha skill om du skulle ta dig framåt snabbt genom hopp, o fordon o skateboards? Nej tack.

Så va ja hoppas är att dom går tebax till d snabba RA 3 liknande gameplayet, har jag rätt?

Som jag sa, kan någon sammanfatta? : )
tack på förhand

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Fan jag verkade missa hela skiten, Nu snackar dom bara om UE4 å saker, Kan någon sammanfatta va dom sa om UT o visade dom några bilder? Är det ps4 / X1 också elr PC bara?

Hur är det med gameplay är det som det senaste som jag hatade, Va fan kom hopp skorna från? Va ja vet så va du tvungen att ha skill om du skulle ta dig framåt snabbt genom hopp, o fordon o skateboards? Nej tack.

Så va ja hoppas är att dom går tebax till d snabba RA 3 liknande gameplayet, har jag rätt?

Som jag sa, kan någon sammanfatta? : )
tack på förhand

Här har du.
http://www.twitch.tv/unrealengine/b/526988150

Inga bilder, bara snack verkar det som.

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Fan jag verkade missa hela skiten, Nu snackar dom bara om UE4 å saker, Kan någon sammanfatta va dom sa om UT o visade dom några bilder? Är det ps4 / X1 också elr PC bara?

Hur är det med gameplay är det som det senaste som jag hatade, Va fan kom hopp skorna från? Va ja vet så va du tvungen att ha skill om du skulle ta dig framåt snabbt genom hopp, o fordon o skateboards? Nej tack.

Så va ja hoppas är att dom går tebax till d snabba RA 3 liknande gameplayet, har jag rätt?

Som jag sa, kan någon sammanfatta? : )
tack på förhand

Spelet blir gratis. Inte free 2 play, utan gratis. Det kommer till Windows, Mac och Linux, inte till någon konsol. De påbörjar spelet idag typ, och tanken är, enligt dem, att allt jobb ska ske tillsammans med communityn via forumen. Så vi vet ingenting om gameplay än, men allting tyder på att det här verkligen blir ett nytt fast-paced classic arena-shooter som UT99 och de andra. Jag kommer sova gott inatt

Medlem

Det pratas för mycket om konsolpad i avsnittet så vi PC nerdar får inget att ta till oss bara konsol. Aldrig kommer jag spela detta med en gamepad. Bryr mig inte hur många konsoler det finns i världen det ska vara mus och tangentbord på en pc.
Men bryr sig om vad en gammal pc spelare vill.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Tack för snabba svar grabbs : )

Håller med Jooster att va det låter som så kommer jag sova gott likaså.
Ett tight samarbete med communityn som är otroligt start vad jag vill minnas.
Men kan ha tok fel då ja inte kollat på ett bra tag. Men eftersom många fortf lirar UT 99 å 2004
på grund av hastigheten påminner om RA3 och arena stilen så får jag en bra känsla av detta.

Blir att hålla ögonen på detta helt klart och bara till PC låter sååå bra ! : )
Hoppas själv på: Snabb eran style action ala RA3 med spectate, Ladder, clan system. Inga fordon, Skill based.
Hög inlärningskurva och UE4 (som d kommer ha och oculus rift )

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Tack för snabba svar grabbs : )

Håller med Jooster att va det låter som så kommer jag sova gott likaså.
Ett tight samarbete med communityn som är otroligt start vad jag vill minnas.
Men kan ha tok fel då ja inte kollat på ett bra tag. Men eftersom många fortf lirar UT 99 å 2004
på grund av hastigheten påminner om RA3 och arena stilen så får jag en bra känsla av detta.

Blir att hålla ögonen på detta helt klart och bara till PC låter sååå bra ! : )
Hoppas själv på: Snabb eran style action ala RA3 med spectate, Ladder, clan system. Inga fordon, Skill based.
Hög inlärningskurva och UE4 (som d kommer ha och oculus rift )

Vad har du emot fordon de störde aldrig i UT 04.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Skrivet av chopper:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Tack för snabba svar grabbs : )

Håller med Jooster att va det låter som så kommer jag sova gott likaså.
Ett tight samarbete med communityn som är otroligt start vad jag vill minnas.
Men kan ha tok fel då ja inte kollat på ett bra tag. Men eftersom många fortf lirar UT 99 å 2004
på grund av hastigheten påminner om RA3 och arena stilen så får jag en bra känsla av detta.

Blir att hålla ögonen på detta helt klart och bara till PC låter sååå bra ! : )
Hoppas själv på: Snabb eran style action ala RA3 med spectate, Ladder, clan system. Inga fordon, Skill based.
Hög inlärningskurva och UE4 (som d kommer ha och oculus rift )

Vad har du emot fordon de störde aldrig i UT 04.

Kanske jag som blandade ihop dom nu när ja tänker efter, Tror jag bara va ett stort fan av 99 an faktiskt.
Sen när det blev fordon så gick jag över till Bf2 om jag minns rätt eller om d va bf1942 då.

Testade dock 2004 vet ja (hur skulle ja annars veta om fordon?) o det senaste men ja vet inte, Känns inte som ut för mig bara när fordon kommer in i bilden : ), Låt Tribes / BF / Planetside ta hand om det, UT för mig är en Arena Shooter : )

dmn
Medlem
Skrivet av conthox:

Förklaring till varför spelet är gratis, kopierat från unrealengine.com

Subscription Plan:
$19/mo + 5%

What you get:
- Unreal Engine 4 features and tools
- Full C++ source code access via GitHub
- Official documentation and tutorials
- Forums, AnswerHub and wiki access
- Ongoing, regular updates

The monthly subscription price is per seat. You are free to cancel anytime.

// edit

Fast det står också "You can cancel your subscription at any time and continue using the engine, though foregoing future updates.", hmm, nu blir jag lite osäker på hur det fungerar.

Det där är för utvecklare som vill använda motorn.

Medlem
Skrivet av dmn:

Det där är för utvecklare som vill använda motorn.

Jomenvisst, men ändå ett sätt att dra in pengar på. Få så många som möjligt att dra igång projekt. Vet inte om t ex vanliga moddare behöver licens eller inte. Nu kan dom iofs betala en gång och säga upp subscription, men ändå.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Tack för snabba svar grabbs : )

Håller med Jooster att va det låter som så kommer jag sova gott likaså.
Ett tight samarbete med communityn som är otroligt start vad jag vill minnas.
Men kan ha tok fel då ja inte kollat på ett bra tag. Men eftersom många fortf lirar UT 99 å 2004
på grund av hastigheten påminner om RA3 och arena stilen så får jag en bra känsla av detta.

Blir att hålla ögonen på detta helt klart och bara till PC låter sååå bra ! : )
Hoppas själv på: Snabb eran style action ala RA3 med spectate, Ladder, clan system. Inga fordon, Skill based.
Hög inlärningskurva och UE4 (som d kommer ha och oculus rift )

Vad har du emot fordon de störde aldrig i UT 04.

Kanske jag som blandade ihop dom nu när ja tänker efter, Tror jag bara va ett stort fan av 99 an faktiskt.
Sen när det blev fordon så gick jag över till Bf2 om jag minns rätt eller om d va bf1942 då.

Testade dock 2004 vet ja (hur skulle ja annars veta om fordon?) o det senaste men ja vet inte, Känns inte som ut för mig bara när fordon kommer in i bilden : ), Låt Tribes / BF / Planetside ta hand om det, UT för mig är en Arena Shooter : )

Vi är alla olika. Infonly verkar vara din grej men då har man ju cod o annat till det. Fordon var aldrig super eller en stor grej i UT 04 de var bra balancerade till spelet. I mitt tycke


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

123
Skriv svar