WoW: Warlords of Draenor – då avslöjas releasedatumet

Robot
WoW: Warlords of Draenor – då avslöjas releasedatumet

Femte World of Warcraft-expansionen närmar sig. Nästa vecka avslöjas datumet.

#blizzard, #world-of-warcraft, #world-of-warcraft-warlords-of-draenor


MEG
Medlem
WoW: Warlords of Draenor – då avslöjas releasedatumet

Hoppas att detta kommer att lyfta spelet igen men jag tvivlar. Är förvånad hur många som fortfarande spelar.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

jag kommer börja lira igen med alla nya karaktärs modellerna.
men jag vet ej hur länge dock, det e ju lite som grädde på potatisen. under ytan same same but diffrent.

Avstängd

Bygga ett eget krypin är det jag ser fram emot mest. Men helst hade jag velat haft en lägenhet i Stormwind.

Medlem

Jag har kört betan här nu i ca 2 veckor och ja måste säga att det är grymt kul! De lägger till så mycket nytt och de som jag längtat efter att dom sänker all hp/mana/dmg! lvlar en hunter på betan och en bra critt kanse ligger på mellan 4-8k dmg och man har ca 50k hp som lvl 91.

Medlem
Skrivet av Girre:

Jag har kört betan här nu i ca 2 veckor och ja måste säga att det är grymt kul! De lägger till så mycket nytt och de som jag längtat efter att dom sänker all hp/mana/dmg! lvlar en hunter på betan och en bra critt kanse ligger på mellan 4-8k dmg och man har ca 50k hp som lvl 91.

Nu snackar vi! Blir nog ett köp för mig med! Hoppas det är svårt också

Medlem

14'e oktober. Blizzard måste announcea releasedatum minst två månader innan (distributors, retailers etc.), så det kan tidigast vara 14'e oktober.

Passade nog är just 14'e oktober en tisdag, Blizzard släpper alltid saker på tisdagar. Mist of Pandaria releasedatum (25'e september) annonserades 25'e juli, vilket var exakt två månader innan, så skulle bli förvånad om det inte är 14'e oktober som gäller.

Medlem

Ett release datum för releasedatumet!

Skulle tippa på att det blir runt slutet av november spelet släpps.
Finns fortfarande en hel del tuning osv att göras i Draenor. Mycket buggar kvar i betan också.

Medlem

Tror inte release datumet kommer vara före December. Vad ska de annars annonsera och visa på Blizzcon i November? En ny expansion till Diablo kan jag gissa (speciellt eftersom det går rykten om att det har läkts information om det redan). Men de kan inte fokusera hela blizzcon på en expansion. Kanske de visar upp litegranna om den kommande expansionen till Starcraft 2. But that's about it.

Vi får se helt enkelt men som jag sa, jag tror inte att de släpper Warlords före December.

Medlem

De ska väl presentera sitt nya spel på blizzcon, tidigare under kodnamn "Titan"..

Medlem

Blir antagligen ett köp. Lär iaf få pengar för valutan, även om jag skulle tröttna efter en månad (har inte spelat på ett par år)

Avstängd

10-årsjubileet är den 23 november. Inte en chans att släppet kan ske efter det eller?

Det rimligaste är oktober.

Medlem
Skrivet av CAP0ne:

De ska väl presentera sitt nya spel på blizzcon, tidigare under kodnamn "Titan"..

Visst finns det en chans att de annonserar ut Titan. Speciellt eftersom de har sagt att de kommer annonsera ut någonting nytt. Men det kan lika gärna vara någon av de två kommande expansionerna som jag snackade om tidigare (D3 å SC2). Vi får se helt enkelt.

Gen
Medlem
Skrivet av CAP0ne:

De ska väl presentera sitt nya spel på blizzcon, tidigare under kodnamn "Titan"..

Tvivlar en smula på det. De vill ju att vi skall bli taggade på WoD nu och inte något nytt. Men man vet aldrig med Blizzard.

Medlem

Jag hade slutat med WoW när MiP släpptes. Eftersom det var ju Blizzard vi pratade om så tänkte jag att det var värt att köpa för att pröva iallafall. MiP för mig var roligare än Cataclysm och jag spenderade ett halvår till som prenumerant

Förhoppningsvist kan MoP underhålla mig minst lika länge.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jag hade slutat med WoW när MiP släpptes. Eftersom det var ju Blizzard vi pratade om så tänkte jag att det var värt att köpa för att pröva iallafall. MiP för mig var roligare än Cataclysm och jag spenderade ett halvår till som prenumerant

Förhoppningsvist kan MoP underhålla mig minst lika länge.

Förväntar du dig att Mists of Pandaria ska leva upp till samma standard som Mists in Pandaria?

Medlem
Skrivet av Raid25:

Jag hade slutat med WoW när MiP släpptes. Eftersom det var ju Blizzard vi pratade om så tänkte jag att det var värt att köpa för att pröva iallafall. MiP för mig var roligare än Cataclysm och jag spenderade ett halvår till som prenumerant

Förhoppningsvist kan MoP underhålla mig minst lika länge.

Jag gjorde samma sak... Förutom att jag började i slutet av Pandaria. Polare som tjötade på mig så att jag var helt enkelt tvungen att testa. Blev kvar i ett halvår innan jag kände att jag inte hade mer att göra. Funderar på att börja med riktig raiding igen nu i Warlords och inte hålla på med Looking for Raid eller Flex med randoms som man har gjort igenom all endgame i Pandaria. Ska nog försöka hitta ett gille som jag kan lira med då det inte är säkert att mina polare kommer fortsätta spela. I alla fall inte längre än någon månad. Men vi får se hur det går, vet inte hur expansionen är än så länge. Men av det jag hör och läser så känns det som att jag kommer bli kvar ett tag.

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Raid25:

Jag hade slutat med WoW när MiP släpptes. Eftersom det var ju Blizzard vi pratade om så tänkte jag att det var värt att köpa för att pröva iallafall. MiP för mig var roligare än Cataclysm och jag spenderade ett halvår till som prenumerant

Förhoppningsvist kan MoP underhålla mig minst lika länge.

Förväntar du dig att Mists of Pandaria ska leva upp till samma standard som Mists in Pandaria?

Brainfart!

Medlem

Det jag naturligtvist menade, i min brådska, är att jag hoppas Draenor DLC't kommer att engagera mig lika mycket som Pandaria gjorde

Medlem
Skrivet av Raid25:
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Raid25:

Jag hade slutat med WoW när MiP släpptes. Eftersom det var ju Blizzard vi pratade om så tänkte jag att det var värt att köpa för att pröva iallafall. MiP för mig var roligare än Cataclysm och jag spenderade ett halvår till som prenumerant

Förhoppningsvist kan MoP underhålla mig minst lika länge.

Förväntar du dig att Mists of Pandaria ska leva upp till samma standard som Mists in Pandaria?

Brainfart!

Det händer mig med

Inaktiv

Har inte lirat MoP än. Blir nog ett köp av MoP och nya expansionen för att utforska och lira lite.

Minnen!

Medlem

Dom ska även visa WOD CGI introt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Usch, då vart min höst förstörd..

Medlem

Jag gissar på att släppet typ kommer att ske18:e november.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

1
Skriv svar