Wasteland 2 släpps i september

Robot
Wasteland 2 släpps i september

Brian Fargo twittrade ut releasedatumet för uppföljaren som dröjde över 20 år.

#wasteland-2


MEG
Medlem
Wasteland 2 släpps i september

Spänd förväntan, bara att invänta recensioner så får man se om det blir ett köp


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Oh boy! oh boy! oh boy! oh boy! oh boy!

Collectors låda inväntas med största förväntan! Ända sedan jag va med och kickstartade spelet så har tiden gått så långsamt!

Man företar sig inte en intervju i en dåligt upplyst lokal. "What a waste ..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Man företar sig inte en intervju i en dåligt upplyst lokal. "What a waste ..."

Dessutom har han, vad det ser ut som, en typ dammtuss eller liknande i håret på sin högra sida av huvudet. Irriterade mig!

Skrivet av Komured:
Skrivet av walter_iego:

Man företar sig inte en intervju i en dåligt upplyst lokal. "What a waste ..."

Dessutom har han, vad det ser ut som, en typ dammtuss eller liknande i håret på sin högra sida av huvudet. Irriterade mig!

Det är irriterande med irriterande videoklipp Spelet däremot verkar väldigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice! Då borde jag få nyckel till Wasteland 2 i september då. (ingick i min backer tier till Torment)

Edit: Scratch that, hade visst fått nyckel till Wasteland 2 redan

Medlem

Jag tyckte spelet var helt okej, dock finns det grejer som jag små-retar mig på som t.ex ganska medioker karaktärsskapare och feldimensionerade vapen och grejer.
Visserligen mest kosmetiskt men va fan, man måste ju få ha några synpunkter
Kommer spela om spelet igen efter release i september.

FM-guru
F.d. Sisyr

Min födelsedag. Blir bra det.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Jag tyckte spelet var helt okej, dock finns det grejer som jag små-retar mig på som t.ex ganska medioker karaktärsskapare och feldimensionerade vapen och grejer.
Visserligen mest kosmetiskt men va fan, man måste ju få ha några synpunkter
Kommer spela om spelet igen efter release i september.

Spela om? Hela spelet har ju inte funnits tillgängligt för spelarna ännu. Early acces och beta var ju bara lite drygt 50% av spelet?

Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av Mindrax:

Jag tyckte spelet var helt okej, dock finns det grejer som jag små-retar mig på som t.ex ganska medioker karaktärsskapare och feldimensionerade vapen och grejer.
Visserligen mest kosmetiskt men va fan, man måste ju få ha några synpunkter
Kommer spela om spelet igen efter release i september.

Spela om? Hela spelet har ju inte funnits tillgängligt för spelarna ännu. Early acces och beta var ju bara lite drygt 50% av spelet?

Jepps, vi stackars spelare fick spela om det innehåll som fanns jämt och ständigt då våra saves försvann.
Så då spelar man ju om spelet igen, även om det inte är hela spelet än.
Att spela om behöver inte nödvändigtvis betyda att du klarat av HELA spelet.

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Komured:
Skrivet av Mindrax:

Jag tyckte spelet var helt okej, dock finns det grejer som jag små-retar mig på som t.ex ganska medioker karaktärsskapare och feldimensionerade vapen och grejer.
Visserligen mest kosmetiskt men va fan, man måste ju få ha några synpunkter
Kommer spela om spelet igen efter release i september.

Spela om? Hela spelet har ju inte funnits tillgängligt för spelarna ännu. Early acces och beta var ju bara lite drygt 50% av spelet?

Jepps, vi stackars spelare fick spela om det innehåll som fanns jämt och ständigt då våra saves försvann.
Så då spelar man ju om spelet igen, även om det inte är hela spelet än.
Att spela om behöver inte nödvändigtvis betyda att du klarat av HELA spelet.

Skulle nog säga att spela om betyder just det, klarat spelet för att sen spela det igen. Annars börjar man om eller startar om.

Shitt som vilket dock. Wastland2 är mindre än en månad borta!!!

k3m
Medlem
Skrivet av Mindrax:

Jag tyckte spelet var helt okej, dock finns det grejer som jag små-retar mig på som t.ex ganska medioker karaktärsskapare och feldimensionerade vapen och grejer.
Visserligen mest kosmetiskt men va fan, man måste ju få ha några synpunkter
Kommer spela om spelet igen efter release i september.

Tråkigt att höra. Sedan så rekommenderar jag dig att vänta till expansionen elr typ ultimatutgåvan i fall det kommer något sådant, med eventuella dlc och patchar.

1
Skriv svar