Allt du behöver veta om Battlefield Hardline-betan

Robot
Allt du behöver veta om Battlefield Hardline-betan

Tjuv och polis-slagfältet öppnar nästa vecka.

#battlefield-hardline


Avstängd
Allt du behöver veta om Battlefield Hardline-betan

Finns inget "Ja" att rösta?

Är det så dålig stämning här?

Medlem

Nu börjar det se ut som ett eget spel (och inte en BF4 mod). Kommer helt klart testa betan, så får jag se om det blir inköp.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Redaktör
Skrivet av SebastianV:

Finns inget "Ja" att rösta?

Är det så dålig stämning här?

"Tveklöst" är ett starkt ja.


signatur
Medlem

Börjar låta som Battlefield Payday tbh


signatur

I got an offer you cant refuse!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Tompa:
Skrivet av SebastianV:

Finns inget "Ja" att rösta?

Är det så dålig stämning här?

"Tveklöst" är ett starkt ja.

Han gjorde nog som jag; läste som en kratta och fick det till "tveksamt".

"Allt jag vill veta ..." - är om de ska släppa DLC:er till denna "expansion" av BF4.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Allt jag vill veta ..." - är om de ska släppa DLC:er till denna "expansion" av BF4.

Är inte BF4 en "expansion" till BF3?
Bad Company 2 en "expansion" till Bad Company 1?
Kanske är Vietnam en "expansion" till 1942?

Med dagens standard kan man säker säga att BF3 är en "expansion" med bättre grafik till BF2.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Allt jag vill veta ..." - är om de ska släppa DLC:er till denna "expansion" av BF4.

Tveklöst.

Skrivet av xyanide:
Skrivet av walter_iego:

"Allt jag vill veta ..." - är om de ska släppa DLC:er till denna "expansion" av BF4.

Tveklöst.

Huga!

Nej tack!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Fan vad det ALLTID ska gnällas på alla nyheter angående BF Hardline. Ni som gnäller på att det "'är en expansion till BF4" får gärna definera vad som är expansion. Döma av klippet dom visar i nyheten tycker jag det verkar vara mycket nytt innehåll även om det är på samma motor.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Fan vad det ALLTID ska gnällas på alla nyheter angående BF Hardline. Ni som gnäller på att det "'är en expansion till BF4" får gärna definera vad som är expansion. Döma av klippet dom visar i nyheten tycker jag det verkar vara mycket nytt innehåll även om det är på samma motor.

Märks att du inte lira första betan, var som att lira bf4 med lite nya skins. Sen tycker dom att det ska vara värt 60$ vid release, drf folk klagar.

Fanns verkligen inget som lockade med spelet, förutom iden.

Men vem vet, var ju ett tag sen betan var, och mkt kan ha hänt sen dess.

Medlem

Hoppas det är mer färg i Hardline än det är i BF4.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Fan vad det ALLTID ska gnällas på alla nyheter angående BF Hardline. Ni som gnäller på att det "'är en expansion till BF4" får gärna definera vad som är expansion. Döma av klippet dom visar i nyheten tycker jag det verkar vara mycket nytt innehåll även om det är på samma motor.

Håller med. Jag tycker snarare att BF4 ser ut som en expansion av BF3. Detta är i alla fall lite annorlunda. Jag kommer inte att köpa spelet, men definitivt prova betan.

Medlem

Undrar hur kollisioner kommer fungera med allt bilkörande.
I battlefield 4 är det ju lite som när man har en sån där leksakbil som man "laddar" genom att dra fort bakåt på golvet och sen släppa den..

Skrivet av Thane:
Skrivet av walter_iego:

"Allt jag vill veta ..." - är om de ska släppa DLC:er till denna "expansion" av BF4.

Är inte BF4 en "expansion" till BF3?
Bad Company 2 en "expansion" till Bad Company 1?
Kanske är Vietnam en "expansion" till 1942?

Med dagens standard kan man säker säga att BF3 är en "expansion" med bättre grafik till BF2.

Tss, skärpning!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Allt jag vill veta ..." - är om de ska släppa DLC:er till denna "expansion" av BF4.

Det är EA vi snackar om
Det blir säket 5 DLCs och Premium, som vanligt

Medlem

Spelade första alphan / betan, den som var typ direkt efter reavelen. Tyckte inte det kändes som ett bf, utan en fusion mellan CS 1.6 och COD. CS pga av grafiken, CoD pga av tempot. Sjukt mycket snabbare än BF.

Ska testa ordentligt nu den 3e, vill kunna se det som ett eget spel.

Inaktiv
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av grollo_92:

Fan vad det ALLTID ska gnällas på alla nyheter angående BF Hardline. Ni som gnäller på att det "'är en expansion till BF4" får gärna definera vad som är expansion. Döma av klippet dom visar i nyheten tycker jag det verkar vara mycket nytt innehåll även om det är på samma motor.

Märks att du inte lira första betan, var som att lira bf4 med lite nya skins. Sen tycker dom att det ska vara värt 60$ vid release, drf folk klagar.

Fanns verkligen inget som lockade med spelet, förutom iden.

Men vem vet, var ju ett tag sen betan var, och mkt kan ha hänt sen dess.

Ja jag spelade första betan men du verkar haft någon annan version än mig då du fått tillgång till hela spelet och jag bara en karta. Eller, ja det här är helt otänkbart men försök hänga med ändå, så spelade vi samma beta men jag förstod att man inte kan döma ut hela spelet baserat på en karta och ett gamemode.

Medlem

Lär testa betan, men inte mer än så

känns som målgruppen är p12

Skrivet av Zerdus:

Hoppas det är mer färg i Hardline än det är i BF4.

allt har ett blått filter i battlefieldspel

1
Skriv svar