Se det fantastiska introt till The Witcher 3

k3m
Medlem
Skrivet av Vildjakt:
Skrivet av eddie the eagle:

Jäkligt bra intro, den visar hela känslan med spelet och hur desperat geralt faktiskt är. För att inte tala om gråskalorna, hon är en vampyr som ses som ett monster, men för henne så är Geralt monstret, som försöker döda henne för lite småmynt.

Det är nästan det jag tycker bäst om i Witcher. Att det aldrig moraliseras om besluten man fattar. Inga jäkla paragorn eller renegades poäng delas ut, utan alla beslut har en konsekvens som drabbar på olika sätt beroende på hur man ser på saken.

Och som jag förstått det med W3 så kan beslut man fattat man ansåg vara rätt när de togs, vissa sig få helt andra följder senare. Fantastiskt.

Absolut, så jävla löjligt med ond/god handling enligt spelet då, som kan vara helt fuck'd up, till råga på allt. Bättre att ta bort sånt svammel helt, som i Witcher då

Medlem

Så nära nu!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag hade tänkt vänta med att köpa det tills jag har en obokad helg framför mig men nu kunde jag inte hålla mig längre.

Kommer bli lite ont om sömn nästa vecka!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Sjukaste trailern jag sett på länge, gör som Fredrik! *flämtar!*


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Otroligt! När man tar en stillbild i videon så tycker jag det ser 100% naturtroget ut.

Medlem

Hon var snyggare innan hon . . . blev så där trälig


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Remus:

Blizzard är fortfarande bättre.

Men cool trailer iaf. Men varför skall Geralt låta som Snake eller alla andra hjältar som har mörk röst? Börjar bli tröttsamt och uttjatat. Kunde väl låtit på något annat vis.

Väldigt nödvändigt att jämföra, jag menar det är subjektivt ämne.

Samt kan jag inte hålla med om att Geralt ska byta röst vid sista spelet, hans röst passar in med tanke på att han är en mutant, druckit en massa alkohol och andra fina mysteriska blandingar.

Tror inte en ljusare röst hade varit passande med tanke på vem han är och vad han har gjort. Finns liksom en story bakom rösten, jämfört med andra hjältar som är grova i rösten för ingenting mer än att 'det låter coolt'.

OnT, riktigt fin trailer det där! Mycket värdefulla dialoger och stämning är så man ryser, can't damn wait for this!!

Medlem

Nu får ni snart döpa om sajten till thewitcher3.com.

Medlem
Skrivet av NilsDacke:

Nu får ni snart döpa om sajten till thewitcher3.com.

Sluta fåna dig nu, vi är några dagar från ett av de mer efterlängtade spelsläppen någonsin, klart det bevakas mer än annat då.

Medlem

Ett plus till FZ för länken till en HD version.
Ett minus till FZ för clickbait bilden till den här artikeln uppe i headern på startsidan. Brukar ogilla jämförelser mellan FZ och t.ex Aftonbladet, men den här gången kom ni rätt nära.

PS. Förbaskat snyggt klipp dock!

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Haddock:

Kan de inte göra en animerad långfilm?
Detta är det ju klass på!

Fan vad det hade varit najs Inte bara anime, jag vill även ha serie och film otecknat

Tänk... Toy story.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Grymt snyggt!

Vill man se introt i hela sin grafiska prakt utan youtube komprimering , ta hem här:

http://www.gamersyde.com/download_the_witcher_3_wild_hunt_a_n...

Gamersyde är en riktigt trevlig liten spelsajt för oss som gillar kvalite.

Medlem
Skrivet av Loading:

Blizzards cinematics är fortfarande snyggare och har mera innehåll samt klass. Men aja "sex sells".

Håller inte alls med. Blizzard har fastnat i Michael Bay facket. Deras trailers är numera bara bombastiska med smattrande trummor och enorma dånande monster och explosioner.

Den här från Witcher 3 var lågmäld, personlig och läskig. Mycket bättre än Blizzards senaste alster, även om de fortfarande har en enormt hög teknisk kvalite.

Medlem
Skrivet av molg:

Ja ja sluta tjata. Jag ska förboka spelet! Se, jag surfar in på en sida nu och lägger in en beställning. Nöjd?

Haha Det var på tiden Välkommen till The witcher 3

Medlem

Nej :'( Varför måste hon dö!? Hon gjorde ingen illa. Hon ville bara sjunga :'(

Medlem

Så jävla pepp på detta. Kul å se Blizzard fanbois som försöker smyga in att Blizzard är bättre. Deras introfilmer har hög kvalitét ja, men deras spel har håll skitkvalitét sedan SC1.

Blizzard: Levererar lågupplöst skit, sedan 2002.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Nej :'( Varför måste hon dö!? Hon gjorde ingen illa. Hon ville bara sjunga :'(

Hur vet du att hon inte gjorde någon illa? Du ser henne i 5 sekunder sjunga och då är hon en ängel? Haha skärp dig

Inaktiv

Kan inget om Witcher-världen som sådan, gillade 2:an och styrkan i karaktärerna. Rent objektivt kan jag tycka att den här trailern är bland det bästa jag sett bland cinematics.

Det är också nåt charmigt med att inte kunna allt om världen, utan bara suga åt sig allt som händer.

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av jaicoas:

Nej :'( Varför måste hon dö!? Hon gjorde ingen illa. Hon ville bara sjunga :'(

Hur vet du att hon inte gjorde någon illa? Du ser henne i 5 sekunder sjunga och då är hon en ängel? Haha skärp dig

Hon sjöng som en ängel :p:D

Medlem
Skrivet av jaicoas:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av jaicoas:

Nej :'( Varför måste hon dö!? Hon gjorde ingen illa. Hon ville bara sjunga :'(

Hur vet du att hon inte gjorde någon illa? Du ser henne i 5 sekunder sjunga och då är hon en ängel? Haha skärp dig

Hon sjöng som en ängel :p:D

Medlem

Haha Fy fan vad roligt! Hade aldrig sett detta innan men nu har jag kollat igenom en hel del på youtube. Skitroligt!

k3m
Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Loading:

Blizzards cinematics är fortfarande snyggare och har mera innehåll samt klass. Men aja "sex sells".

Håller inte alls med. Blizzard har fastnat i Michael Bay facket. Deras trailers är numera bara bombastiska med smattrande trummor och enorma dånande monster och explosioner.

Den här från Witcher 3 var lågmäld, personlig och läskig. Mycket bättre än Blizzards senaste alster, även om de fortfarande har en enormt hög teknisk kvalite.

Instämmer!

Medlem

Sådana här rysningar har man inte haft på länge! Aj vad man längtar!

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Haha Fy fan vad roligt! Hade aldrig sett detta innan men nu har jag kollat igenom en hel del på youtube. Skitroligt!

Deadpool är grym.

Medlem
Skrivet av Remus:

Blizzard är fortfarande bättre.

Men cool trailer iaf. Men varför skall Geralt låta som Snake eller alla andra hjältar som har mörk röst? Börjar bli tröttsamt och uttjatat. Kunde väl låtit på något annat vis.

Han har haft den rösten sen 1992 kompis (så Sapkowski beskriver hans röst i första boken som finns med Geralt), sen innan Solid Snake ens hade en röst. Men whatever....

12
Skriv svar