Högt och lågt på EA:s E3-konferens – FZ sammanfattar!

Medlem
Högt och lågt på EA:s E3-konferens – FZ sammanfattar!

Mass Effect: Andromeda, vill ha.
Mirrors Edge: Catalyst, vill ha
Star Wars: The Old Republic: Knights of the Fallen Empire, vill ha
Star Wars: Battlefront, vill ha.

Personligen var detta en E3 konferens som hade mer spel jag garanterat köper än vad jag sett på många år.
Tur jag inte slängt onödigt skit på EA tidigare, då hade jag känt mig som en hycklare idag. Har ett starkt sug efter dessa spel och tror EA kan leverera.

Medlem

Var väl bara Starwars Battlefront som var intressant typ

Medlem

Det blev väldigt tyst om Mirror's Edge: Catalyst efter att folk uttryckte sitt starka missnöje över fokuset på våld när första klippet släpptes för några år sedan, nu framhäver man istället helt andra aspekter av spelet.
Jag hoppas att DICE har använt den här tiden till att definiera om spelet och lägga mer fokus på parkour än på att nita folk.

Medlem

Inget om nästa expansion till The sims?

Medlem

Unravel var det mest intressanta spelet för mig.
Däremot verkar DICE ha fått till "Star Wars"-känslan brutalt bra!


signatur

Have a good time!

Medlem

Ni får inte glömma att runt 70% var bara sport spel. Deras teaser på Mass Effect var inget specielt utan bara något som läg med flera andra trailers i början av showen som om det inte var något specielt med den serien.

Men när dom pratade om spel som inte var sport var dom väldigt bra. Tummen upp

Var väldigt charmigt att personen som pratade om Unravel var jätte nervös

Medlem

Unravel var ju det enda som såg bra ut. Nä, inget kommer slå Bethesda i årets E3.

Medlem

Hur som haver, årets E3 var sprängfylld med titlar jag formligen dreglar efter

Medlem

Unravel verkar sjukt intressant.

Battlefront verkade rätt maffigt med. Men var det bara jag som fick kännslan av att det verkade linjärt?
Ställer mig rätt tveksam till spelet. Risken finns att det blir något framhaffsat för att sälja ex...ungefär som dom senaste battlefield.
Men det blir la ett köp ändå

Medlem

Jag va jävligt skeptiskt till BF senaste tiden men faan vad coolt det verkar. Bra Star Wars kännsla ser det ut som. Blir till att kolla på massa gameplay inför släppet.

1
Skriv svar