Battlefield 3-beta vid köp av nya Medal of Honor

Inaktiv
Skrivet av LimStift:
Skrivet av unoR:

PC dör pg.a piratkopiering.

Jag förstår utvecklare som hellre jobbar med PS3 och 360 än PC.

Man kan väl för fasen inte piratkopiera BF-spel? Det var bara det senaste BC2 som hade singleplayer överhuvudtaget ju. Det krävs en riktigt CD-key för att spela online.

Ehh man kan visst spela Online med några program. Piratversion också. Punkbuster är det sämsta som finns och fungerar inte.

"För att ta del av betan måste du även vara 18 år samt ha ett Xbox Live guldkonto."

Avklarat! Bara att vänta!

Medlem

Dice kommer säkerligen komma med ett pressmeddelande att BF3 utvecklas separat till PC. Precis som de sa att de gjorde till BC2. Och vi vet ju alla hur bra det blev.... En REN konsolport med en fruktansvärt dålig serverbrovwser och pinsamt dålig ingame chatt Voip (som fortfrande inte fungerar) och 100 andra pinsamma portningsbuggar.

Nej Dice, BC2 var det sista spel jag köpte av er. Hade ni gjort BF3 till PC först, och sen släpp det på konsol ett halvår senare hade det kunnat bli nått men nu...

Medlem

Nej, nej bara nej snälla lilla söta nej.

Och ja, de är sjukt mycket piratkopiering till Xbox, till exempel alla som jag känner som har Xbox aldrig köpt ett konsolspel i hela sitt liv, ändå så har dom bra mycket fler spel än vad jag har.

signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

jävla crybabys hela bunten

Medlem
Skrivet av Aléa:
Skrivet av unoR:

PC dör pg.a piratkopiering.

Jag förstår utvecklare som hellre jobbar med PS3 och 360 än PC.

rätta mig om jag har fel, men är inte BF spelen till 95% MP?
Dvs, inga pirater. Eller ja kanske någon (som att köra pirat-privat server i wow...)

Edit: Xbox är sjuk drabbat av piratkopiering säg inget annat

BFC2 SP och MP. Enbart det spelet vi pratar om nu.

Piratkopieringen är inte lika illa på 360 som PC. Sen PS3, där finns det inte. Så där tjänar dom pure gold. Så säg inget annat.

Medlem

Nu finns det en stor chans för något annat företag att visa hur spel på PC ska se ut.

Synd att ARMA2 och det där från codemasters sög bara.

Medlem
Skrivet av Thumba:

Nej, nej bara nej snälla lilla söta nej.

Och ja, de är sjukt mycket piratkopiering till Xbox, till exempel alla som jag känner som har Xbox aldrig köpt ett konsolspel i hela sitt liv, ändå så har dom bra mycket fler spel än vad jag har.

Tror ändå att majoriteten av spelen säljs till 360, mitt motargument till ditt är: Alla jag känner som har 360 (inklusive mig själv) köper alla spel och har ej moddat sina konsoller.

Tror att det är en åldersgrej. När man tjänar pengar så orkar man inte krångla med piratande. Det är enklare att bara köpa spelen.

signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Dice var ju bra en gång i tiden, men nu har dom sålt sig fullständigt till EA. Tar inte i ett spel från EA med tång ens, jävla skitföretag.

Medlem

Tack DICE, nu har jag helt tappat förtroendet för er!

Medlem

Det handlar säkert, som mycket annat, om pengar. Och kanske påtryckningar från EA. Nu vet jag inte försäljningssiffrorna exakt för Bad Company 2 men jag antar att konsollvarianterna sålde betydligt mer.

Medlem

Jag ska också klaga, men inte på grund utav att det släpps till ps3 och 360.

Spelet kommer bli skit. Jag tyckte om bc1, där man behövde vara taktisk och inte bara rusha. I bc2 är det helt andra. Rusha så mycket du kan, om du inte gör det så dör du ala COD.

Bf3 kommer också vara en ripoff av COD, om det är mer likt bc1 blir jag glad, men chanserna för det är lika med 1 med hjälp utav en tärning.

Medlem

Nerd rage Gahgahgagah, typ...

signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Haha zhrooms, vadå bitter. Bara för att du är dålig på ett spel och inte kan stänga av all grafik så du ser blinkande neonskyltar som fiender så är det en dålig motor?
Du vill att varje bana ska se exakt likadan ut, så du kan träna på att göra exakt samma sak gång på gång, och det är skills anser du? Inte att kunna anpassa sig efter hur terrängen ser ut den omgången osv?
Ett jävla skämt är du. Frostbite är helt fucking amazing och det finns inga FPS- spel som är i närheten av den motorn

Medlem

Battlefield 3...blir...multiplattform....

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Regel: Ett bra BF = Ett ENBART PC BF

BF3 seems to be the death of the BF franchise. Sadly enough.

signatur

// Peace

Medlem

Amen förihelvete, nu får spelstudiorna sluta leka "konsoll pc-dödaren"

Medlem

Fyfan. Då var den serien död. Nu känner man lite för att kasta tomat på DICEs huvudkontor vid slussen.

Inaktiv
Medlem

Jag gillar att lira på konsol av många anledningar. Men ett spel som BF har jag svårt att föreställa mig bli bra på dagens konsoler. Tråkigt att Dice inte inser att dom sviker sina fans som hjälpt företaget att hålla sig kvar i branschen. Nej nu hoppas jag fan ni får lägga ner för halvkassa multiplayer fps på konsol finns det tillräckligt av. Bra fps till PC är det dock ont om vilket det även ser ut att förbli.

Medlem

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DICE.

*gråter blod*

Tänker aldrig mer köpa ett spel från DICE.

Inte ens röra ett spel som DICE gjort.

*KRÄKS*

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Nej seriöst, jag kommer nog avboka MoH, inte köpa BF3 för den delen heller, jävla "IDIOT" dice, trodde aldrig jag skulle säga det, men dom har verkligen svikt oss på PC, jag tänker då fan inte sitta och ångesta med BF3 som troligtvis kommer lida så innihelvete av konsolsjuka och skräpmotorn Frostbite, jag tyckte BFBC2 till PC var 5/5 när jag hade köpt det och kört 10 levelar, nu när man sitter på rank 30, på Hardcore servrar, dör 10 gånger i rad, för motorn är avföring, som tillåter 7åringar äga allt och alla, i CS krävs det skills, krävs inte ett jävla piss i BFBC2, vad har dice gjort för att fixa abuses, shotguns, grafikbugg'ar, och diverse problem.. nej juste, inte ett piss

Jag har ingen jävla förhoppning alls på BF3.. jag håller mig nog till BF2, som känns vara 50 år sen, då Dice "nu för tiden" är idioter, so? Om dom vill tjäna pengar, jag vill inte spela ett jävla skitspel.. brinn

http://img841.imageshack.us/img841/1945/bf3consolefu.jpg

Dice har bara gått ner sen BF2 släpptes, först slutade dom patcha BF2..

Släpper inte Bad Company till PC

Annonserar BF1943 till PC, ojsan, det kom visst aldrig till PC

Släpper Bad Company 2 till PC, suger kuk, problem överallt, arkadspel på hög nivå, 32 players, ej egna dedikerade servrar, 10 banor? driver dom, skräp SP, 100 gånger sämre än CoD's SP, och CoD Suger

Annonserar nya Vietnam, blir ungefär lika litet som BF1943, ska dom inte släppa det till PC då heller?

BF3 annonseras, beta går att få tag på till PC, men för det måste du köpa ett annat idiotspel, ok?

BF3, ej pc exklusivt? frostbite? BFBC2 fast med 64 players? lika få banor, fortfarande massa skitproblem?

Det ska krävas ett jävla mirakel från Dice om jag ska köpa BF3, fick jag bestämma om Dice skulle lägga ner nu, skulle jag stänga ner skiten och elda upp allt bevis på att det någonsin existerat

// Nerdrage?

Seriöst kan du inte överleva i bfbc2 pga frostbite?
dör du 10 gånger i rad pga frostbite?
det måste vara mer fel än frostbite varför du dör 10 gånger i rad i bfbc2. har spelat det under en lång period och aldrig, inte ens under den första dagen har jag dött 10 ggr utan att döda någon. Det är nog faktiskt bara DU som antingen har svårt o lära dig spel, eller DU som inte tar dig tiden att iallafall lära sig överleva.

Medlem

DICE visar att de sviker de "gamla rävarna" och endast försöker tjuva åt sig trettonåringars veckopeng - IGEN.
Usch och tvi säger jag.

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jaha, då va BF-serien död.

Visste direkt att det skulle sluta såhär när DICE blev uppköpta av EA.

Medlem
Skrivet av jimmah:

jävla crybabys hela bunten

http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

sch
Medlem

@Geisenhausen

Mycket bra skrivet, håller med till hundra!
Ni andra som har skrivit wall of texts har också skrivit bra givetvis
Detta blir väl uppenbarligen ett no go för mig heller, helt miserabelt jävla dåligt.

Medlem

men för i helvete dice

Inaktiv

Härligt! Eftersom jag inte lirar på PC längre så är detta en trevlig nyhet. BC2 gick utmärkt att lira på Xbox , så BF3 går säkerligen lika bra.

signatur

War never changes.

Medlem

HAHAHHAA! Vilket skämt! Dice kan fara åt helvete!

Det kommer lätt inte bli flygplan nu och ABSOLUT inte 64 spelare!

VILKET SKÄMT!

Inget BF3.

signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Brutus2kk:

Nu finns det en stor chans för något annat företag att visa hur spel på PC ska se ut.

Synd att ARMA2 och det där från codemasters sög bara.

ArmA2 är hur bra som helst och det finns tiotals moddar om man vill att något skall vara annorlunda jämfört med "vanilla".

"Consolemasters" våldtäkt av Operation Flashpoint - Dragon Rising däremot är bland det sämsta skit som någonsin släppts ut på marknaden och marknadsföringen bestod av 100% lögner. OF-DR är det enda spel jag någonsin returnerat till försäljaren som en defekt produkt på grund av alla fel.

Att BF3 utvecklas till konsoller kan bara betyda en sak. Vi kommer att se ett till BFBC2, d.v.s. en halvdassig konsollport med alla konsollbegränsningar kvar.

Medlem

De sade också att ifall man förbeställde MoH innan Limited edition anonserades skall man också få ta del av BF3 Yaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!

Skriv svar