Efter all väntan – nu har vi äntligen ett datum för The Witness

Robot
Efter all väntan – nu har vi äntligen ett datum för The Witness
MEG
Medlem
Efter all väntan – nu har vi äntligen ett datum för The Witness

Hmm verkade inte vara så stor variation på typen av pussel, inte ser spelet ut att vara speciellt snyggt heller.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Hmm verkade inte vara så stor variation på typen av pussel, inte ser spelet ut att vara speciellt snyggt heller.

Med tanke på hur djupt Braid faktiskt var så tror jag bara den här trailern skrapar på ytan...

Medlem
Skrivet av MEG:

Hmm verkade inte vara så stor variation på typen av pussel, inte ser spelet ut att vara speciellt snyggt heller.

Enligt mig ser det oerhört snyggt ut. En realistisk grafisk stil är inte nödvändig för att spel skall se snyggt ut.

Medlem

Äntligen! Det här är utan tvekan det spel jag väntat på och längtat efter längst. Med tanke på hur brutalt bra, djupt och välgjort Braid var, så tror jag utan tvekan att det här blir GOTY 2016 för mig.

För mig har inget spel hitintills ens varit nära att nudda Braids tron i spelvärlden, mycket på grund av det geni som Jonathan Blow faktiskt är.

Ursäktar för överhypen från mig, men är det något spel man bör vara överhypad över, så är det ett nytt mästerverk från spelvärldens Picasso.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Äntligen! Det här är utan tvekan det spel jag väntat på och längtat efter längst. Med tanke på hur brutalt bra, djupt och välgjort Braid var, så tror jag utan tvekan att det här bli GOTY 2016 för mig.

För mig har inget spel hitintills ens varit nära att nudda Braids tron i spelvärlden, mycket på grund av det geni som Jonathan Blow faktiskt är.

Ursäktar för överhypen från mig, men är det något spel man bör vara överhypad över, så är det ett nytt mästerverk från spelvärldens Picasso.

Jon Blow är verkligen en konstnär när det kommer till speldesign. Han gör spel precis som han själv vill ha dem, och om någon annan råkar gilla dem är det en bonus. Precis som det ska vara.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Yes please. Verkligen snyggt och intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar