Frossa i nostalgi med trailer från nya Unreal Tournament

Robot
Frossa i nostalgi med trailer från nya Unreal Tournament
Medlem
Frossa i nostalgi med trailer från nya Unreal Tournament

Blir bättre och bättre med varje uppdatering! Soundtracket i originalet måste för övrigt ha varit ett av de bästa i ett spel någonsin!

Medlem

Ojojoj, nu börjar det se spännande ut!

Medlem

Oh, God... dat music. Så många håltimmar i skolans datorsal, så många matcher... Ah, nostalgi overload!

Medlem

Grymt kul spel, inte haft så roligt med ett FPS på väldigt länge

Medlem

http://www.twitch.tv/unrealtournament
Uppvisningsmatch snart med några "proffs".

Medlem

Ja, det ser precis likadant ut som jag minns det.

Medlem



:,D


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Riktigt bra, gillar det skarpt, och det är kul som fan!
I min mening bästa arena shootern på väldigt länge.

Medlem
Medlem

Yay! Nostalgi =D Instagib + Low gravity!

Medlem

Kan man stänga av wallrunning?

Medlem
Medlem

UT99, det var tider det. Lätt det bästa spelet i UT-serien i mitt tycke.

Medlem

glömde testa men nu skare ske!


signatur

//monster

FM-guru
F.d. Sisyr

Det här kan nog bli bra skit, ska testas!

ELF
Medlem

Testade lite nu och kan starkt rekommendera det om man gillar arena shooters eller helt enkelt är att fan av de gamla UT spelen. Kändes riktigt bra, jag behöver bara lära mig träffa det jag siktar på och inte väggen bakom mig
Detta kommer spelas mycket.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

snart installerat!


signatur

//monster

phi
Medlem

Jag hatar verkligen UT's spastiska moves. Nu är det ju förvisso väldigt att lära men jag tycker att man känner sig som en jävla sprattelgubbe när man hoppar runt. Ingen tyngd eller "flow" i det hela.

ELF
Medlem
Skrivet av phi:

Jag hatar verkligen UT's spastiska moves. Nu är det ju förvisso väldigt att lära men jag tycker att man känner sig som en jävla sprattelgubbe när man hoppar runt. Ingen tyngd eller "flow" i det hela.

Är ju lite det som är meningen. Det ska inte vara någon direkt tyngd i det hela. Skulle det vara det så skulle väldigt många UT fans rata spelet och det skulle dö lika snabbt som is smällter i solen.

Vill du ha mer tyngd så ska du spela UT3, dock så dog det just pga detta. Jag själv tycker UT3 är skoj, men det nya UT ska bli en frisk fläkt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

phi
Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Kan man stänga av wallrunning?

Varför skulle man vilja göra det? Wallslides följt av t.ex dodge ger dig ju mer räckvidd och gör att du kan ta dig till ställen du annars inte kan. Det är ju ingenting som bara händer "av sig självt" så du kommer ju inte att råka göra det av misstag mitt i en strid eller liknande heller.

Medlem

syncerror (projekt ledare för quake live) har hintat om ett nytt quake, för er som vill starta kriget på nytt och inte accepterar unreals slöa spelstil

Medlem
Skrivet av lapa:

syncerror (projekt ledare för quake live) har hintat om ett nytt quake, för er som vill starta kriget på nytt och inte accepterar unreals slöa spelstil

Slöa? Betydligt snabbare än Quake, får fan ont i armen när man lirar

Geeks Gaming
Medlem

Oj, gav verkligen en flashback till gamla goda UT

Jag gillade 200X och 3 också, men fastnade inte på samma sätt som i "ettan". Inte samma känsla och jag är glad att dom har tagit tre steg tillbaka och gått tillbaka till rötterna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Åh! Äkta FPS som det ska vara! :heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Bra trailer!
Älskar att arenashooters är lite halvt inne igen.

Nya UT är trevligt.
Reflex är grymt efter senaste uppdateringen. Vackert som bara den.
Doom 4 kommer ha quakeliknande gameplay.
Cliffy B:s Lawbreakers.
Diabotical.
Quake Live kommer bli Steam-exklusivt med workshop-stöd.
Overwatch vet jag inte om det kan kallas arenashooter men det kommer bli häftigt oavsett.

Skrivet av aeqvist:

Slöa? Betydligt snabbare än Quake, får fan ont i armen när man lirar

Oh really?

Medlem

laddade ner å testade. gjorde det även för ett halvår sen, måste säga att dom kommit ganska långt! det är nu värt att testa om man gillar gamla UT ens lite. göre bara


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av phi:

Jag hatar verkligen UT's spastiska moves. Nu är det ju förvisso väldigt att lära men jag tycker att man känner sig som en jävla sprattelgubbe när man hoppar runt. Ingen tyngd eller "flow" i det hela.

du inser att majoriteten av alla nördar har monsterdamp och sitter 2 dygn i sträck med joltcola?


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av mapamapa:

Bra trailer!
Älskar att arenashooters är lite halvt inne igen.

Nya UT är trevligt.
Reflex är grymt efter senaste uppdateringen. Vackert som bara den.
Doom 4 kommer ha quakeliknande gameplay.
Cliffy B:s Lawbreakers.
Diabotical.
Quake Live kommer bli Steam-exklusivt med workshop-stöd.
Overwatch vet jag inte om det kan kallas arenashooter men det kommer bli häftigt oavsett.

Skrivet av aeqvist:

Slöa? Betydligt snabbare än Quake, får fan ont i armen när man lirar

Oh really?

https://www.youtube.com/embed/5kT_WGrL3Fs

Joo mycket enklare att förutsäga rörelserna i Q3, svårt att förklara vad jag menar, men tycker Q3 är betydligt enklare att hänga med och träffa folk i Som sagt, svårt att förklara, men det är vad jag upplever iaf, två skilda rörelsemönster i spelen

12
Skriv svar