World of Warcraft kan bli gratis

Medlem
Skrivet av killen10:

Det finns inga bra gratis alternativ om du ska spela ett MMO spela WoW, alla andra till och med dom nya med månadskonstnad(Aion, Warhammer or LotR-Online) e chanslösa mot WoW.

Utan att du behöver gå in på detaljer men varför är det?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av killen10:

Det finns inga bra gratis alternativ om du ska spela ett MMO spela WoW, alla andra till och med dom nya med månadskonstnad(Aion, Warhammer or LotR-Online) e chanslösa mot WoW.

Sicket troll.

Angående WoW, CB'n var sköj, sedan gick det utför.

Medlem

Det är väl bara ännu en till grejj för att locka folk att skaffa lörpet
Sen när fler har skaffat det så kommer det väl kosta iaf.
Det är även bra att småglinen spelar wow, så alla andra spel blir Glinbefri
Å enligt mig så klassas inte ens själva spelet wow som ett MMo /Rpg
Om dom införde en lag på åldersgräns därimot. då kanske det hade varit roligt å spelat + gratis
Men stackars föräldrarna vet väl inte ens vad "wow" är för någonting. Låter mer som Hundrabies

Medlem

kansek i en framtid men i nuläget,nja tror inte dom kommer ta bort kostnaden: ) kanske om ett par år,eller flera, år....


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Tvivlar ju på att dom någonsin tar bort månadskostnaden. Hur skulle dom annars ha råd att hela tiden patcha in nya itemgrinds åt hardcore spelarna?

Medlem

Jag slutar och spelar wow om det är grattis! Då blir det fjortiswow eller barnwow istället! Men men som sagt det står också när vi släppar en ny mmo


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Som många andra säger kommer det nog ta ett tag.
Vore bara ren idioti att ta bort något som ger dem så pass mycket.

Visst vissa hatar att betala för sig. Men tydligen finns det ju 11 miljoner folk som tycker att det är ok.

Wow är förövrigt ett bra lir. Och håller med om att när man väl kommer in i vissa tidperioder så spenderas det sjuk mycket tid på spelet :S ..
Finns ju dagar man varit inne och knapt gjort någonting .. Läst i Chatten och hoppat runt i stan och fiskat lite i fontänen
Ibland e man bara för knäpp .. Men självklart ett spel jag ej ångrat att jag har köpt sjukt kul att lira. Dock oftas bara vid nya tillägg och stora patcher. då det annars blir för hardcore inriktat och seriösheten tar över ^_^


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av showerguy:

World of Warcraft kommer alltid vara störst, bäst och vackrast av alla MMO spel. Bryr mig inte om det kostar i månaden. Det är värt!

Kanske stört men vackrast? Nej.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Kveldulver:

Har aldrig ens spelat ett MMO på grund av kass hårdvara och är därför inte det minsta insatt.
Men i år var skatteverket god mot mig och gav mig en ny burk... Så Vilka är de bästa gratis alternativen?

Har spelat ROSE Online ett antal år nu. Spelet är rätt skoj när man väl kommit in i det (typ några dagars spelande). Jag rekommenderar att du i alla fall ger den ett försök

www.roseonlinegame.com

PS, döm inte det grafiska utseendet. Det är mer ett vuxen-spel än ett barn-spel trots grafikens sätt att se ut.

[http://mmohut.com/games/mmorpg/page/14]. Längst upp på sidan har du det. Beskrivningen och recension är något år gammalt, så ha det i åtanke. Har kommit väldigt mycket nytt och förändringar

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Gottn:

Stackars människor som spelar WoW. När ska dom sakffa sig ett, så kallat, liv. :/

World of Warcraft är precis som alla andra spel. Vad snackar du för goja? Jag lirar World of Warcraft och har ett bra liv, bra betyg och många vänner.

Tyvärr kan jag inte hålla med, vet inte hur WoW lyckas men alla jag känner som spelar det eller har spelat, under den tiden hade de stora problem med att vara sociala eller göra något annat öht. Känns nästan som de blev mentalt sjuka av spelet då de betedde sig illa ofta.

Sånt har jag aldrig sett i andra spel.

En polare till mig sa en gång: "Nä jag ska Raida kl 7, så jag kan inte följa med o bada"


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Skulle va nice om det kom ut World of Starcraft

Medlem

Då skulle det definitivt vara värt att testa.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Inget är gratis


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Gratis?
Snarare "gratis att nå nivå 50 med max 300 guld och ingen bar armour", vill du ha dessa "fördelar" får du köpa dem en viss tid (Cheat/Cash Shop) eller börja betala.
PS, alla saker som du har köpt/har på din premiumkaraktär försvinner omedelbart du återgår till att vara "gratis" medlem, samma sak med extra levels. Ha det så gott XD

Medlem

Tror jag fortsätter hålla mig till Runes of Magic istället

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Gottn:

Stackars människor som spelar WoW. När ska dom sakffa sig ett, så kallat, liv. :/

World of Warcraft är precis som alla andra spel. Vad snackar du för goja? Jag lirar World of Warcraft och har ett bra liv, bra betyg och många vänner.

Samma här. Jävla idioter som aldrig ens testat spelet och tror att alla sitter och lirar som om det inte fanns något annat....

12
Skriv svar