Höga Battlefield 1-betyg i de första recensionerna

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Freffo:

Väntar tills de släpper Battlefield 2.

Blev väldigt besviken på den öppna betan och allt som har visats fram tills idag. DICE har tappat det som en gång var Battlefield.

Det här kan inte vara mer Battlefield. Dom har lyssnat på oss och gett vad vi önskade. Konstigt nog är vi aldrig nöjda.

Det är nog en hel del som säger si, och en hel del som säger så. Att lyssna på alla är omöjligt.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Freffo:

Väntar tills de släpper Battlefield 2.

Blev väldigt besviken på den öppna betan och allt som har visats fram tills idag. DICE har tappat det som en gång var Battlefield.

Det här kan inte vara mer Battlefield. Dom har lyssnat på oss och gett vad vi önskade. Konstigt nog är vi aldrig nöjda.

De har lyssnat på de som de vill lyssna på och byggt det spel de vill. En del av oss saknar tyngden i spelen. Efter BF2 valde man att "glätta" spelen. Göra dem mer arcade. Idag sitter ingen och trycker hårdare på tangentbordet eller tar i så joysticken bryts (Nintendosyndromet kallat, där spelaren vid varje hopp också gör en rörelse med gamepaden).

De av oss som saknar tyngden i spelen har inte lyssnats på. De av er som efter BF2 fortsatt hylla gladpack-BF har de däremot lyssnat på. Dagens BF'ar är på tok för snabba att förflytta sig och fordonen är alldeles för lättstyrda för att vara underhållande. Att skövla som en snöplog är #1

Likt förbannat kommer jag köpa och spela men lika förbannat kommer man drömma om storhetstider i spelet när spelen var som en del av oss andra vill ha dem! Mindre arcade!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Freffo:

Väntar tills de släpper Battlefield 2.

Blev väldigt besviken på den öppna betan och allt som har visats fram tills idag. DICE har tappat det som en gång var Battlefield.

Det här kan inte vara mer Battlefield. Dom har lyssnat på oss och gett vad vi önskade. Konstigt nog är vi aldrig nöjda.

De har lyssnat på de som de vill lyssna på och byggt det spel de vill. En del av oss saknar tyngden i spelen. Efter BF2 valde man att "glätta" spelen. Göra dem mer arcade. Idag sitter ingen och trycker hårdare på tangentbordet eller tar i så joysticken bryts (Nintendosyndromet kallat, där spelaren vid varje hopp också gör en rörelse med gamepaden).

De av oss som saknar tyngden i spelen har inte lyssnats på. De av er som efter BF2 fortsatt hylla gladpack-BF har de däremot lyssnat på. Dagens BF'ar är på tok för snabba att förflytta sig och fordonen är alldeles för lättstyrda för att vara underhållande. Att skövla som en snöplog är #1

Likt förbannat kommer jag köpa och spela men lika förbannat kommer man drömma om storhetstider i spelet när spelen var som en del av oss andra vill ha dem! Mindre arcade!

True story som man säger.

Medlem

Hoppas det inte är höga poäng enbart på grund av hipster singleplayern. Det är helt klart något nytt, men absolut inget speciellt.

Blev less multiplayern och gjorde återköp vilket redan gått igenom, förväntade mig för mycket och betalade där efter.

Ska vänta till efter releasen och se hur kompisar resonerar.

Medlem

Jag vill ge extra kredit till DICE som har lagt ner så mycket focus på ljudet i sina spel, och framförallt i BF1, så puss på er vid DICE

Medlem

Tycker själv att det är en fullträff
Har själv följt serien ända sen Codename Eagle och spelade en hel del klan-lir under Battlefield 1942 tiden.

Tycker det har känslan från BF1942 tillsammans med förbättrade mekaniken från dem nya. Det är ju nu tex omöjligt att stjäla fiendens fordon vilket gör matcherna jämnare. UI´n är dessutom renare och inte "i vägen" som tex BF3 och BF4.

Förstår inte heller gnället på automatvapen
Finns ju som någon skrev i en annan BF1 relaterad artikel server inställningar för detta. Vill du spela utan automatvapen eller rent utav helt utan gadgets eller sniper klassen så gå in på en server som har det avstängt helt enkelt

Medlem

Har tyvärr inte kunnat testa än. För mig så står det bara ''Förbokning misslyckades''. Har även fått ett mail där det står ''Det är något problem med din beställning'' Har fått ett kvitto på mitt köp, men när jag tittar på mitt konto så ser jag inte att det dragits pengar det datumet jag beställde spelet. Två av mina vänner har även det här problemet. Någon av er som stött på samma problem?

Medlem

Köpte nyss, spelade prologen och GOD DAMN! Jag som tyckte nya Doom var snyggt. Oj oj vilket spel! DICE ni är kung!

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Freffo:

Väntar tills de släpper Battlefield 2.

Blev väldigt besviken på den öppna betan och allt som har visats fram tills idag. DICE har tappat det som en gång var Battlefield.

Det här kan inte vara mer Battlefield. Dom har lyssnat på oss och gett vad vi önskade. Konstigt nog är vi aldrig nöjda.

De har lyssnat på de som de vill lyssna på och byggt det spel de vill. En del av oss saknar tyngden i spelen. Efter BF2 valde man att "glätta" spelen. Göra dem mer arcade. Idag sitter ingen och trycker hårdare på tangentbordet eller tar i så joysticken bryts (Nintendosyndromet kallat, där spelaren vid varje hopp också gör en rörelse med gamepaden).

De av oss som saknar tyngden i spelen har inte lyssnats på. De av er som efter BF2 fortsatt hylla gladpack-BF har de däremot lyssnat på. Dagens BF'ar är på tok för snabba att förflytta sig och fordonen är alldeles för lättstyrda för att vara underhållande. Att skövla som en snöplog är #1

Likt förbannat kommer jag köpa och spela men lika förbannat kommer man drömma om storhetstider i spelet när spelen var som en del av oss andra vill ha dem! Mindre arcade!

Jag förstår precis vad du menar. Jag minns tiderna då fingrarna gjorde ont. I nutid är vi på en annan platta, bättre än så här blir det väl inte. Däremot tyckte jag att fordon var svårstyrda under betan iaf. Kanske bara jag som tyckte det.

12
Skriv svar