Ny chans – hämta alla 7 spelen i Ubisofts födelsedagsgåva

Medlem
Ny chans – hämta alla 7 spelen i Ubisofts födelsedagsgåva

Trevligt trevligt
Gratis är gott


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tack för tipset! Hade missat ett par spel så blir och ta hem dom nu istället

Medlem

Urk, Uplay


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Urk, Uplay

Indeed! Finns ingen värre tjänst tycker jag. Köpte Anno på steam, du kan ge dig fan på att man måste ha uplay OCKSÅ. Blööööö!

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Urk, Uplay

Vad är problemet med Uplay?
Personligen har inga problem med den klienten, med ett dubbelklick startar jag Uplay och med ett till dubbelklick startas det spelet jag vill spela. Inte svårare än så.

Medlem
Skrivet av Stich:
Skrivet av Ravenknight:

Urk, Uplay

Vad är problemet med Uplay?
Personligen har inga problem med den klienten, med ett dubbelklick startar jag Uplay och med ett till dubbelklick startas det spelet jag vill spela. Inte svårare än så.

Det är.bara.för att.det.inte är.steam det klagas.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Snart spelat igen beyond Good & evil tack vare att jag fick det, riktigt bra spel. Tyvärr tog det någon timmes meckande att få det i vettig FPS då spelet har en hel hög kända prestandaproblem på nya maskiner

Medlem

Fint, tackar!

Inaktiv
Skrivet av Stich:
Skrivet av Ravenknight:

Urk, Uplay

Vad är problemet med Uplay?
Personligen har inga problem med den klienten, med ett dubbelklick startar jag Uplay och med ett till dubbelklick startas det spelet jag vill spela. Inte svårare än så.

uPlay glömmer bort mina inloggningsuppgifter, även om jag har valt att skiten ska komma ihåg dem vid nästa inloggning. Det är problem #1. Problem #2 är att deras webbsida är hur instabil som helst. Tar ÅR att ladda, och ibland hakar allt upp sig, så man måste stänga ner fliken och börja om på nytt igen.

Jag gillar inte heller uPlay, men jag har mina uPlay-spel länkade till mitt Steam-bibliotek, så jag behöver bara starta Steam, så sköter datorn resten (om jag inte måste logga in, det vill säga).

Medlem

Det är gratis! Vad är problemet?

Gen
Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Stich:
Skrivet av Ravenknight:

Urk, Uplay

Vad är problemet med Uplay?
Personligen har inga problem med den klienten, med ett dubbelklick startar jag Uplay och med ett till dubbelklick startas det spelet jag vill spela. Inte svårare än så.

Det är.bara.för att.det.inte är.steam det klagas.

Har själv inget emot Uplay (förutom att det inte finns någon möjlighet att ställa in så att "Installerade" spel visas först.

Däremot börjar faktiskt bli lite störande att alla utgivare kör sin egen klient.

Själv har jag följande aktiva just nu:
Steam
Origin
Uplay
GoG
Battle.net
Glyph
Epic

Medlem

Nice! Missade att klicka när det var Rayman Origins så skönt med en extra chans!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Redaktör
Skrivet av Dave Lister:

Nice! Missade att klicka när det var Rayman Origins så skönt med en extra chans!

Ett spel man inte vill missa.


signatur
Medlem
Skrivet av Eztra:

Det är gratis! Vad är problemet?

Hej! Vill du ha den här bilen gratis? Allt du behöver göra är att starta den genom att använda denna specialnyckel istället för en vanlig nyckel.

URK HATAR SPECIALNYCKLAR VILL INTE HA EN GRATIS BIL

Medlem
Skrivet av Gen:

Har själv inget emot Uplay (förutom att det inte finns någon möjlighet att ställa in så att "Installerade" spel visas först.

Det går visst. Jag har i alla fall en knapp i biblioteksfliken där jag kan se installerade spel.

Medlem
Gen
Medlem
Skrivet av Fiddi:
Skrivet av Gen:

Har själv inget emot Uplay (förutom att det inte finns någon möjlighet att ställa in så att "Installerade" spel visas först.

Det går visst. Jag har i alla fall en knapp i biblioteksfliken där jag kan se installerade spel.

Du läste nog inte vad jag skrev - menade att den vyn ska visas FÖRST. Nu måste man klicka sig till sina spel, sen klicka på Installerade för att se det man håller på att spela nu. Så är det iaf på Steam och Origin som exempel.

Medlem

Det är skönt att valmöjligheten finns att köpa UBI Soft spelen i Steam vilket inte EA's nya titlar går. Vill personligen ha så många det går i mitt Steam bibliotek utan att lägga till "icke Steam spel".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Eztra:

Det är gratis! Vad är problemet?

Jag tycker för det första att deras spel inte är bra,
och som Stich skrev: "uPlay glömmer bort mina inloggningsuppgifter, även om jag har valt att skiten ska komma ihåg dem vid nästa inloggning. Det är problem #1.
Problem #2 är att deras webbsida är hur instabil som helst. Tar ÅR att ladda, och ibland hakar allt upp sig, så man måste stänga ner fliken och börja om på nytt igen."


signatur

autograph

Medlem

Installerade Uplay för första gången idag bara för att dra nytta av detta erbjudande. Jag är lite förvånad att jag omedvetet lyckats undvika uplay så här länge trots att jag inte gjort något aktivt val att göra så. Jag har spelat Ubisoft-spel förr men det var nog bara på min förr-förra dator för många år sedan och innan de började med Uplay.

1
Skriv svar