Duke Nukem gör Las Vegas

Robot
Duke Nukem gör Las Vegas

FZ fick följa med hertigen till syndens huvudstad.

#2k-games, #duke-nukem-forever, #gearbox-software, #3d-realms


Medlem
Duke Nukem gör Las Vegas

Sweet

Sjysst kärra för övrigt.

Medlem

"Damn it, why do they always take the hot ones?"

Medlem

Oldschool var ordet, tillbaka med gamla hederliga E3 nu bara så!

z2k
Medlem

Så....nyheten är att det kommer nyheter imorgon?

Medlem
Skrivet av Corp!:

"Damn it, why do they always take the hot ones?"

Skägg.
10 Chambers

Och, att om man vill, kan följa eventet hemifrån.


signatur
Medlem

Har aldrig tidigvare varit avundsjuk på en praktikant... men att påstå det efter det här så.........

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Blä.. efter all BF3 hype senaste dagarna så hade jag glömt bort DNF.. och jag bryr mig inte direkt

Tss, BF är inget att hänga i granen precis.

Duke Nukem dock, honom skulle jag kunna hänga i granen.

Medlem

Härligt med lite äkta reklam för ett spel och inte bara youtube teasers, detta är kvalité
Undrar om man får gratis inträde till "Titty City" om man köper Collectors?

Medlem

zhrooms och hans jävla battlefield tjöt.
Får du betalt av DICE eller?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tommy_h:

zhrooms och hans jävla battlefield tjöt.
Får du betalt av DICE eller?

"Yrke: Arbetslös"

Eller?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Duke Nukem dock, honom skulle jag kunna hänga i granen.

För lite sagt. Han ska sättas på en tron!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tommy_h:

zhrooms och hans jävla battlefield tjöt.
Får du betalt av DICE eller?

"Yrke: Arbetslös"

Eller?

..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Synd att man inte är i staterna...
Fick en invite till festen, precis som alla andra i Duke Nukem first access club

Medlem

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Ooooooo.... har aldrig varit såhär förväntansfull inför någon artikel hos FZ (eller PC Gamer) någonsin!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Endast konsol-versioner demas? Inte en enda PC på bilderna under länken ovan iaf
*förutspår besvikna oldschool Duke Nukem 3D-fans*


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Shimo:

Endast konsol-versioner demas? Inte en enda PC på bilderna under länken ovan iaf
*förutspår besvikna oldschool Duke Nukem 3D-fans*

Spelet har ju dock varit under utveckling längre till PC än till konsollerna så är inte speciellt rädd.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag är gammal nog för att varit med när Duke entrade scenen back in the days... jag tror det här kommer floppa stenhårt. Det får vara nåt i hästväg om inte förväntningarna ska göra processen kort med den här produktionen!

Inaktiv
Skrivet av bandite:

Jag är gammal nog för att varit med när Duke entrade scenen back in the days... jag tror det här kommer floppa stenhårt. Det får vara nåt i hästväg om inte förväntningarna ska göra processen kort med den här produktionen!

Sålänge Duke kläcker ur sig gojs vart 5te sekund och jag får gibba fiender i småbitar utan att spelet krashar så kommer jag personligen vara hur nöjd som helst

Redaktör

Gillar man ord som "hands-on" och "direkt från Vegas" rekommenderar jag starkt att man håller koll på FZ vid 18-tiden i kväll.


signatur

Did Duke get his hands on Fredrik?, Find out soon.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Inaktiv

Var det dær en referens till "debbie does dallas" eller ær det bara jag som ær lite småpilsk?

Inaktiv

duke nukem 3d är väl ett av dom sista spelen som hade spelkänsla och stämning... och Blood 1 såklart .. sen kom 3dfx-korten ,och och folk sket i innehållet och betalade hellre för utsmetade pixlar..
.. är dnf bara hälften så bra som dn 3d ,så är det ändå ett av dom bästa spelen på 14 år ..

Inaktiv
Skrivet av bandite:

Jag är gammal nog för att varit med när Duke entrade scenen back in the days... jag tror det här kommer floppa stenhårt. Det får vara nåt i hästväg om inte förväntningarna ska göra processen kort med den här produktionen!

jo, dom flesta gamers idag va inte ens födda när duke nukem 3d kom ut .. jag kommer köpa det, om det inte är så bra, så bara för att titta på kartongen, men jag tror det blir bra iaf. Hoppas dom har hämtat tillbaks spelkänslan som nån grävde ner på soptippen för mer än 10 år sen. :´D

1
Skriv svar