Vad måste förbättras i NHL2010?

Inaktiv
Vad måste förbättras i NHL2010?

Hallå igen!

Skrev kort i förra inlägget om #NHL09. Har tidigare bara spelat NHL på PC. Men som alla vet är kvalitén på alla PC-spel mycket sämre. Går praktiskt taget inte att jämföra, för den inte som provat.
Men till ämnet. NHL09 är bra, men allt kan förbättras. Här kommer några punkter som NHL2010 måste ha för att EA Sports ska ta steget längre i utvecklingen:

1. Jag vill först och främst ha verkligare domare! En huvuddomare tycker är lite små segt. Åtminstone två linjemän kan man kosta på sig att placera in. Det är kanske en detalj inte många bryr sig om. Men en bra utveckling av domarna i spelet hade höjt nivån. Jämför domarna på #Fifa09 och på NHL09 så ser man stora skillnader.

2. Bättre publik. Publiken i NHL09 är allmänt seg och dålig. Man typ 20 olika samples i publiken som sen bara kopierats. Nog för att man inte kan göra 20000 olika gubbar (haha), men lite mer liv kan de få ha tycker jag.

3. Mer konstskott. Typ klubba mellan benen. Varför inte lacrosse-style? Utvecklingen av att finta upp en back på läktaren är godkänd, men specialskott finns inte. Man kan ju egentligen bara dra målvakten i sidled. Lite mer finess i skottögonblicket hade varit riktigt nice. Speciellt lacrosse-stylen, som sagt. (Även kallad Zorro).

4. Dynasty Mode med Elitserien. Riktigt dåligt att man bara kan köra Dynasty Mode med NHL-lag. Det måste bli en riktig förbättring till nästa år. Blir faktiskt riktigt besviken annars. Åtminstone med NHL och KHL, som får ses som ganska jämna. Omark och Harju, för den som är insatt, valde ju KHL framför NHL inför nästa säsong.

----

Sista grejen. HUR I HELVETE KUNDE CHELSEA SUMPA CHANSEN?! Givetvis bara för att jag tog ut segern i förskott. Alltid samma visa. Jaja. Riktigt surt!

#blogg


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Medlem
Vad måste förbättras i NHL2010?

2010 kommer inte till pc

Inaktiv

Har du 360 som framgår, om än otydligt, i inlägget.


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

1
Skriv svar