CD Projekt bekräftar att Cyberpunk 2077 inte släpps i år

Robot
CD Projekt bekräftar att Cyberpunk 2077 inte släpps i år
Medlem

Kul, då man känner sig trött på magi och drakar och medeltiden.
Jag tror 2077 kommer vara första RPG spelet jag spelar på länge.

Medlem

Vågar vi hoppas på en större presentation med lite gameplay på E3? För inte kan de väl ägna hela E3 åt Gwent?

Gen
Medlem

Witcher 3 är så bra att det borde sålts i 25m exemplar.

Medlem

Gta v har sålt mer en 75 miljoner men e jätte pepp på 2077

Medlem

NAAAAAAJ!!!!!

Suck, pust och stön...

Jaja då.

Medlem

Synd, men det var inget so jag trodde skulle ske heller. Deras kortspel intresserar mig "nada".. Cyberpunk 2077 kommer bli ett mästerverk. Ingen tvekan. Hoppas de går ut med mycket information på årets E3 mässa..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det var väl väntat då 2017 aldrig varit mer än ett önskemål...

Men iaf, SAAAAAAATAAAAAAAN :((((((((((


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Gwent i Witcher 3 är kul men utanför tappade de all magi.
CDPR får ta den tid de behöver för att göra 2077 så bra som vi förväntar oss av dem (vilket inte är lite..). Det jag inte fattar är hur Gwent kan ta några större resurser - så j*kla komplicerat kan det inte vara, eller?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MatsDahlgren:

Gwent i Witcher 3 är kul men utanför tappade de all magi.
CDPR får ta den tid de behöver för att göra 2077 så bra som vi förväntar oss av dem (vilket inte är lite..). Det jag inte fattar är hur Gwent kan ta några större resurser - så j*kla komplicerat kan det inte vara, eller?

Det är väl ingen som påstått att Gwent tar "några större resurser", eller? Den stora delen av utvecklingsteamet jobbar garanterat med Cyberpunk.

Medlem

Hoppas dom visar något nytt under E3 iaf.

Ambassadör
Xbox

Det var väl ingen som hade räknat med att det skulle komma i år... Visst hade det varit trevligt dock.

Kortspel intresserar mig icke, men det finns väl en marknad för det också.


signatur

Jump in.

Medlem

MEN TACK FZ! Ni kunde inte låta mig leva i det ovisa och i alla fall kunnat hoppats på ett mirakel hade kunnat hända.

Men neeeej! Ni var bara tvungen att förstöra hela det här spelåret.

Medlem

Så jävla onödigt att annonsera spelet. Älskade witcher3 och detta blir säkert grymt. Men att detta "lilla perfekta" företag hyper upp massa skit för att göra aktieägarna glada är lite oroande.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Bra..på tok för mycket att spela i år ändå^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

@FejkFejksson:

Men om de nu lyckats hajpa upp sina aktieägare nöjda så var det ju allt annat än onödigt.

Men väntan är olidlig så jag hade önskat de inte gjort så.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

CYBERPUNK 2077
Release - 2078


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

1
Skriv svar