Fallout Tactics-liknande Dustwind släppt
@beersgarden: Samma här. Spelade aldrig varken Fallout 1 eller 2 men väldigt mycket Tactics.
Tackar också för tipset då jag också missat detta spel.
PSN: MrOakenborn
@beersgarden: Samma här. Spelade aldrig varken Fallout 1 eller 2 men väldigt mycket Tactics.
Tackar också för tipset då jag också missat detta spel.
Åhh herregud... Ryck upp er och spela dem! Två av de bästa rollspelen någonsin.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Åhh herregud... Ryck upp er och spela dem! Två av de bästa rollspelen någonsin.
Mycket möjligt att det är så men jag är 0% sugen på att spela igenom dom. Jag har Witcher 3, Original Sin 2 och ett gäng andra rollspel jag vill köra igenom.
Har för lite speltid för alla massiva rollspel
Mycket möjligt att det är så men jag är 0% sugen på att spela igenom dom. Jag har Witcher 3, Original Sin 2 och ett gäng andra rollspel jag vill köra igenom.
Har för lite speltid för alla massiva rollspel
Varken Witcher the Side Quest Simulator eller D:OS borde gå före Fallout 1 och 2.
Vad har hänt med dagens ungdom?
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Varken Witcher the Side Quest Simulator eller D:OS borde gå före Fallout 1 och 2.
Vissa gillar ej turnbased och det förstår jag själv hatar jag turnbased rpgs då det är slött och nerdummat som fan, men storyn får mig att överleva
Vissa gillar ej turnbased och det förstår jag själv hatar jag turnbased rpgs då det är slött och nerdummat som fan, men storyn får mig att överleva
Nerdummat? Vet inte vilka spel du spelat, men det brukar vara raka motsatsen.
Combat systemet i fallout tactic tyckte jag var mycket bättre än fallout 1 och 2, om man körde med en grupp med soldater. Var bara drygt att vänta på att 20 fiender skulle va klara med sin turn i fallout 1 och 2.
Pillars of Eternity kör nästan med samma system.
Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X
Är 32 år gammal. Länge sen jag blev kallad ungom sist
Jag skulle vilja se denna uppdaterade grafik och gameplay till spelet Fonline 2. då skulle det bli en monstersucce
Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7