Harry Potter: Wizards Unite släppt
Jaga dödsätare i ”förstärkt verklighet”.
#datum, #harry-potter-wizards-unite, #release, #wizardsunite
Kan väll nog bli populärt.. Men frågan e hur populärt e det med agumented reality? För dom flesta stängde väll endån av det i pokemon go? så det var ju inte direkt det som gjorde spelet
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Kan väll nog bli populärt.. Men frågan e hur populärt e det med agumented reality? För dom flesta stängde väll endån av det i pokemon go? så det var ju inte direkt det som gjorde spelet
Nä, de flesta kör med AR avstängt vad jag har sett. Främst drar det otroligt mycket mer batteri, men gör även att det blir svårare att fånga pokemonen.
ja AR är rätt värdelöst i pokemon ,ska man ta nåt enstaka foto så fine men köra det hela tiden när man ska fånga i dont think so..
Det är väl samma värdelösa utvecklare, så finns inga förhoppningar alls, faktiskt...
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Tror någon på riktigt att detta skulle hota PokemonGO från tronen? 🤣
Näe, det var ju ganska tydligt redan innan Wizards Unite var släppt att intresset är svalt. Och de som fortfarande spelar PoGo vill förmodligen inte gå vidare till ett annat spel och "börja om". Alla jag har pratat med vet knappt att Wizards Unite är släppt och trots att reaktionen ofta blir "Jaa vad kul" så är det ingen som ens laddar ner spelet. Jag har spelat lite sen release men känner bara... Nope.
Tyvärr är AR nödvändigt när man låser upp kistor. Märkte det när jag satt i bilen (passagerare). Spelet är jävligt grindy och enformigt jämfört med Pokémon. Tror jag räddade ugglej-ln 23 ggr på en timme och det är mycket värre än att fånga 23 pidgeys pga de sega animationerna. Men visst finns det mer att göra, mer "avancerat" stop de som verkligen gillar pogo och tröttnat eller nått 40 kan jag tänka mig har något att hämta här.
Men... Alla fort (raider) ligger på lekplatser i min stad. Hur kul är det? Tror Niantic ta mig tusan vill att spelare ska ses som misstänkta pedofiler.