Multiplayermys i Red Dead Redemption

Robot
Medlem
Multiplayermys i Red Dead Redemption

Ser kul ut.

Medlem

Åh det ser sååå mysigt ut, samt framförallt fräscht, polerat, flytande ut. Det kommer passa mig utmärkt som har så mkt barnasinne och vilda västern kåthet i mig. Kommer fan bara springa runt och leka. Jag ska njuta med hemmabion iaf, that's for sure!

Inaktiv

Me like. bara 3 veckor kvar Det enda jag saknar är typ Last Man Standing men det där mexican standoff funkar nog som plåster på såren

Medlem

Det ser fantastiskt ut!

Medlem

blir ju ett solklart köp allefall! dom verkar ju allefall ha lyckats med spelet så


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

så jävla grymt snyggt och polerat, for nog lyxa till med en sån där fancy hdmi sladd nu tror jag


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

YEEEES KAN INTE BÄRGA MEJ
Får Hem PS3 limited edition !!!! :D:D:D FY FAN Jag squirtar av glädje xd
Årets spel efter mafia 2

Medlem

Ne... Nu får jag spara mina studiebidragspengar till detta spel. Ska bli så jävla kul


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Tur att man ska köpa en 360 nu då

Medlem

funderar ifall det blir att skaffa till ps3 eller boxen... men tror nästan på ps3 verren

Medlem

Det var väl inge nytt?

Medlem

Ser riktigt jävla skoj ut. Gillar att de är western spel.
Det är förbokat & klart sen nån vecka tebax

Inaktiv

irriterande att rockstar låtsas att de inte ska släppa det här på pc.

Neeeeeej fan också! Tack Rockstar för att ha förstört MP helt och hållet Man hade ju hoppats på ett spelläge där man satt ute i öknen på natten vid en brasa och joddlade och sjöng ihop


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Neeeeeej fan också! Tack Rockstar för att ha förstört MP helt och hållet Man hade ju hoppats på ett spelläge där man satt ute i öknen på natten vid en brasa och joddlade och sjöng ihop

du kanske kan varva med lite http://www.xbox.com/en-GB/games/a/alpinelegend/ emellanåt istället?

Medlem

ber till alla gudar som finns att det kommer till pc i framtiden.

Inaktiv
Skrivet av Bancks:

ber till alla gudar som finns att det kommer till pc i framtiden.

Det som talar för det är att många av Rockstars spel har kommit till PC, och speciellt nu senast med GTA IV och till och med expansionspaketet precis nyligen.

Det som talar emot det är att studion Rock Star San Diego har väldigt dåligt med PC-releaser tidigare.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rockstar_San_Diego

Inaktiv

Beställt!

Skrivet av The flying Meatball:

Neeeeeej fan också! Tack Rockstar för att ha förstört MP helt och hållet Man hade ju hoppats på ett spelläge där man satt ute i öknen på natten vid en brasa och joddlade och sjöng ihop

Håller med lite där!

1
Skriv svar