När blev du glatt överraskad senast?

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Då har du något att se fram emot med demon's souls-remaken med, from Software är genier!

Verkligen, blev sjukt hypad av trailern! Hade kunnat spela det på min gamla ps3, men den gör ett högt "knarrande" ljud av någon anledning.

Medlem

Påbörjade Super Mario Odyssey för några veckor sedan. Även om jag förväntade stordåd, så blev jag för ovanlighetens skull bemött med just; stordåd! Ganska otroligt att de stora 3D-Mario spelen aldrig floppat. De flesta spelserier är som bäst i första eller andra iterationen, men när det gäller Mario-spelen så är det förhållandevis fantastiskt hur bra de lyckas efter 35 år.

(Uttalar man det "oddyssej" eller "odyssev"?)


signatur

Övning ger träning.

Medlem
Skrivet av Seybsnilksz:

Påbörjade Super Mario Odyssey för några veckor sedan. Även om jag förväntade stordåd, så blev jag för ovanlighetens skull bemött med just; stordåd! Ganska otroligt att de stora 3D-Mario spelen aldrig floppat. De flesta spelserier är som bäst i första eller andra iterationen, men när det gäller Mario-spelen så är det förhållandevis fantastiskt hur bra de lyckas efter 35 år.

(Uttalar man det "oddyssej" eller "odyssev"?)

Ingetdera. O-duh-see!

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Efter att hela mitt liv haft klen skäggväxt gav jag det nu när jag nästan är 40 en chans till och slutade raka mig för ca en månad sen... och det ser helt okej ut! Det har aldrig hänt förut.

Igenkänning här! Iaf mushen blev ok, resten kan väl diskuteras...

Medlem

För ett par veckor sedan när jag såg en bilist som hade blick för trafiken.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

123
Skriv svar