Iron Harvest-gubbtävlingen avgjord!
Grattis gubbjävlar! 🤘👍
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Var väll lika bra att man inte vann, för jag har hört att där ligger en förbannelse över dom 3 exemplaren...
Men gratulera till vinnarna 🥳
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Nämen? Vann jag inte... Igen?
Kul, otippat.
Har fz någon statistik på antal ggr man medverkat kontra vinst?
Vore kul att se ens pissdåliga statistik.
Grattis till vinnarna.
Hahahha, har också varit med i många tävlingar aldrig lyckats vinna heller :P, denna missade jag dock.
Nämen? Vann jag inte... Igen?
Kul, otippat.
Har fz någon statistik på antal ggr man medverkat kontra vinst?
Vore kul att se ens pissdåliga statistik.
Grattis till vinnarna.
Tyvärr inte. Men om vi tar ett helt påhittat exempel: säg att 100 pers svarar rätt i varje tävling. och att en vinnare slumpas fram i varje. Du delar i 10 tävlingar och svarar rätt i alla. Statistiskt sett bör du då vinna var tionde tävling.
Tyvärr inte. Men om vi tar ett helt påhittat exempel: säg att 100 pers svarar rätt i varje tävling. och att en vinnare slumpas fram i varje. Du delar i 10 tävlingar och svarar rätt i alla. Statistiskt sett bör du då vinna var tionde tävling.
Tror att jag vann en fz nyckelhållare eller om det var en mugg eller något för så där 7-8 år sedan, kanske på mitt gamla nickname. Dem tävlingarna där det är 3-4 frågor kan man enkelt googla rätt svar (inte för att jag eller någon annan gör så, här fuskas absolut inte) och då vara med i utlottningen för chans att vinna...borde då innebär att det är långt över 100 personer som deltar vid varje tävlingstillfälle om man aldrig vinner.
Meeeeen...ska inte gnälla.
Det är ju inte så att jag kontaktar svenska spel varje gång jag inte vinner på trisslotten..
Ha en alldeles förträfflig onsdag.
"High life on low budget"
Tror att jag vann en fz nyckelhållare eller om det var en mugg eller något för så där 7-8 år sedan, kanske på mitt gamla nickname. Dem tävlingarna där det är 3-4 frågor kan man enkelt googla rätt svar (inte för att jag eller någon annan gör så, här fuskas absolut inte) och då vara med i utlottningen för chans att vinna...borde då innebär att det är långt över 100 personer som deltar vid varje tävlingstillfälle om man aldrig vinner.
Meeeeen...ska inte gnälla.
Det är ju inte så att jag kontaktar svenska spel varje gång jag inte vinner på trisslotten..
Ha en alldeles förträfflig onsdag.
Detsamma!