Här är alla trailers från Playstation 5-visningen

Robot
Här är alla trailers från Playstation 5-visningen

Demon's Souls, Final Fantasy XVI, God of War: Ragnarök...

#playstation-5, #sony


Medlem

Är långt ifrån ett Harry Potter fan, men den där Hogwarts Legacy trailern var rätt episk.

Medlem

Hogwarts trailern var bäst, oväntad, episk och gav mig barnakänslor 😁


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Demon Souls och God of war, fick stort vill ha begär.

Medlem

PlayStation Plus Collection gör att jag har att göra från dag ett.

Extremt nice för de som missade PS4 och hoppar på PS5 direkt.

Medlem

Hogwarts Legacy såg otroligt bra ut! Nu vart man sugen


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Hogwarts Legacy såg otroligt bra ut! Nu vart man sugen

Håller verkligen med! Fan vilken känsla det var i den där trailern!
Detta måste man bara ha

Medlem

puh, vilken jävla tur. Blev lite orolig över att Hogwarts Legacy skulle bli PS exclusive, men som tur var är så inte fallet


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Höjdpunkterna enligt mig var Final fantasy, GoW, Demon souls och Harry potter spelet, sen tyckte jag playstation collection var en nice deal.

Priset var också bra men väntat.

Egentligen den enda negativa känslan jag tar med mig är...Launch titles ??? Det är i princip INGET nextgen spel som släpps med konsolen eller missar jag något ? Demon souls iofs men det är en remake. Så om man vill lira nextgen på launchday så har man ett val och det är demon souls ? Miles morales är en upphottad PS4 version ?

Medlem

Ni glömde "Hood Outlaws & Legends"

Medlem

Demon Souls såg riktigt bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

RmK
Medlem

Många fina spel men inget som kommer få mig att köpa PS5 vid launch dock. Det får bli ett köp på rea någon gång under nästa år när fler spel börjar släppas och de äldre spelen reas ut, då med UHD läsare så jag kan utnyttja potentialen av min 4K TV ordentligt.

Medlem

@Vileoxe: det tycker jag också. Riktigt snygg trailer. Grym fidelity på grafiken. Det jag tyckte var intressant är hur de lyckades remastra den gamla versionen till något nytt som är fräscht, snyggt, coolt och ändå behöll den gamla själen som gjorde det så bra. Blir nog ett köp. Vet man när det kommer ut?


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar