Vad handlar Amnesia: Rebirth om? Spana in den nya story-trailern!

Robot
Vad handlar Amnesia: Rebirth om? Spana in den nya story-trailern!

När en flygkrasch är det minsta av dina problem.

#Amnesia-rebirth, #Frictional-games


Medlem

Som gammal inbiten skräckfilmsräv så klarar man är se det mesta (dessvärre). Mycket värre med skräckspel. Är de dessutom i VR så snackar vi next level. Hoppas på att de släpper någon VR patch framöver. Det kunde ta kol på fler människor i hjärtinfarkt än Corona.

Medlem

Give me!

Det tror jag på. Hade varit helt uppåt väggarna fräckt om de släpper det till VR också.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Nice!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Skribent

Ska man våga? Jag vill så gärna, men jag kom inte långt i det första spelet. Jag har verkligen inte nerverna för skräckspel. Jag kan bara njuta av dem om jag spelar med andra i samma rum.

Alien: Isolation är nog det enda riktiga skräckspel jag spelat åtskilliga timmar av på egen hand.

Medlem

Har redan köpt spelet till Steam och inväntar upplåning Tisdag den 20e oktober. Har höga förväntningar efter Frictional Games senaste SOMA som var ett mästerverk. Äger Amnesia: The Dark Descent men har inte testat det. Igår kväll installerade jag Amnesia: A Machine For Pigs o lirade 2 timmar men grafiken är väldigt gammal så kommer inte lira klart det. Grafiken är något som måste hänga med i spel för egen del. Som tur var gjorde SOMA det. Aja, Amnesia: Rebirth kommer iaf att liras ut. ÄLSKAR skräck i spel och film. Speciellt det övernaturliga med äckliga spöken, demoner och monster. Galna mördare rör mig dock inte ett dugg..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Lite dråpligt är att disco elysium lika väl kunde haft samma titel som detta 😂

Medlem

Ser jädra läckert ut. Undrar om man vågar hoppas på VR?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av lerb:

Håller med dig helt och hållet, skräckspel är mycket värre än film. Är också inbiten skräckfilms-älskare men spel å andra sidan... Har gett mig in på Alien Isolation vid två olika tillfällen men jag klarar verkligen inte av att spela klart det!
Första Amnesia körde jag och en polare igenom tillsammans, vilket var tur för annars hade jag inte tagit mig igenom det heller.. Blir nog samma sak denna gången!

Alien Isolation är verkligen helvidrigt. Fick så mycket ångest och stress av spelet att jag slutade spela. Men började faktiskt på nytt igen nyligen efter att det hade gått några år och kämpade mig igenom det.


signatur

“Silence is golden, but duct tape is silver”

1
Skriv svar