Cyberpunk 2077
Gamespot gav det en sjua av tio.
Tror du är den 4:e personen som säger det i tråden nu
Där är alltid några recensenter som inte hyllar ett spel. Finns inget spel som BARA har fått höga betyg av alla recensenter.
Gamespot gav det en sjua av tio.
Det var Kallie Plagge som recenserade. Och utan att traska in på tråkiga marker så kan man konstatera att hon är snål i betygsättningen, om man tittar på hennes samlade recensioner på open critic.
Det var Kallie Plagge som recenserade. Och utan att traska in på tråkiga marker så kan man konstatera att hon är snål i betygsättningen, om man tittar på hennes samlade recensioner på open critic.
Vilket ska sägas, och det är inte riktigt mot dig, att det är okej.
Bara för att de flesta tycker ett spel är dåligt betyder det inte att någon inte får tycka spelet är bra, eller tvärtom.
Så snål vet jag inte om hon är - hon gav ju Wolfenstein 2 hela 9/10.
Verkar ha lite annan smak än mig. Många höga betyg till diverse japanska spel (Pokemon, Animal Crossing, Fire Emblem osv) som inte alls tilltalar mig själv.
Så snål vet jag inte om hon är - hon gav ju Wolfenstein 2 hela 9/10.
Verkar ha lite annan smak än mig. Många höga betyg till diverse japanska spel (Pokemon, Animal Crossing, Fire Emblem osv) som inte alls tilltalar mig själv.
Wolfenstein 2 är ju bra! Och Fire emblem three houses är strålande.
Vilket ska sägas, och det är inte riktigt mot dig, att det är okej.
Bara för att de flesta tycker ett spel är dåligt betyder det inte att någon inte får tycka spelet är bra, eller tvärtom.
Känns och är staden stor btw?
Jag kommer börja lira på torsdag, så får återkomma då! Koderna vi fick innan release var hårdvarulåsta.
Ni får även inte visa eget gameplay va?
Har önskat mig detta av Tomten så håller tummarna
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Spelat från start till mål. Det tar i runda slängar 30 timmar, men då har jag verkligen fokuserat mycket på kampanjen (i vanliga fall hade det nog tagit minst det dubbla, eller mer). Sedan har jag plöjt ner ytterligare timmar i sidouppdrag och annat.
30 timmar kändes lite snålt. Har ingen super hype så jag kan vänta tills det går på rea.
30 timmar kändes lite snålt. Har ingen super hype så jag kan vänta tills det går på rea.
IGN spelade ut det på 15 timmar enligt recencenten själv på Twitter.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Ingen aning. Jag har inte spelat
Det lät inte alls positivt Nu är jag en completionist så det brukar bli betydligt mer timmar än vad spelet har när allt skall utforskas, men det är absolut oacceptabelt snålt med en berättelse som är så kort.
Då måste personen ha skippat sidouppdragen? Tre life patch är ändå rätt många timmar totalt ändå.
Ingen aning. Jag har inte spelat
I see
Det lät inte alls positivt Nu är jag en completionist så det brukar bli betydligt mer timmar än vad spelet har när allt skall utforskas, men det är absolut oacceptabelt snålt med en berättelse som är så kort.
Vissa spelar för att bara kötta genom storyn så fort som möjligt, andra fuskar för att dem tycker det är roligt, andra gör i princip allt utom mainstory och bara utforskar, personligen så brukar jag göra lite av varje, nå mainstory där, sen åka runt och tramsa lite, nå sidemission kanske om jag ramlar över det.
Jag brukar säga att jag vill ha ca: 1h timme enjoyment per 10 euro spenderat, så om spelet ger mig mer än 6 timmar nöje så har det tjänat in på vad jag la ut på det. Och om det ens är i närheten så fantastiskt som Witcher3 så kommer jag nog gladeligen få ut flera hundra timmar av det.
Vi alla spelar olika Tänk inte på hur andra presterar eller hur snabbt de kör sönder det, njut av spelet i din takt.
Trevlig recension och av ingen mindre än Fredrik!
Prestandan verkar vara allt annat än bra... https://wccftech.com/cyberpunk-2077-crysis-of-this-decade-pc-...
Men detta är också utan day 1 patch samt game ready drivers av både amd och nvidia, så upp till bevis om cd projekt officiella systemkrav kommer stämma i teorin https://support.gog.com/hc/article_attachments/360013754278/1...
Irriterande med tester där det alltid handlar om inställningar för 60 FPS. Jag vill se vid vilka inställningar man kan komma upp i 120+ 😅. 60 FPS i first person med mus och tangentbord är sällan njutbart.
Hur som helst så längtar jag otroligt mycket nu!
Den må vara liten, men den luktar som en stor.
Det här är förmodligen decenniets bästa spel. Men om man läser om det så har det enorma mängder buggar. Kan ett spel verkligen få 5/5 eller 10/10 om det innehåller en sån mängd buggar?
Självklart. Om inte buggarna förstör upplevelsen märkbart är det fullt möjligt. Folk har ju också olika mängd buggar, vissa mer förödande än andra.
Hur tror folk att det kommer fungera med ett 5820K, 970ti, 1080p, 32ram?
Menar du 980 Ti?
Den må vara liten, men den luktar som en stor.
Jag kommer börja lira på torsdag, så får återkomma då! Koderna vi fick innan release var hårdvarulåsta.
Har faktist redan köpt spelet kommer spela 10e kl 1 på natten
Mest nyfiken på info man inte hört på något ställe faktist hehe.
Hur är det med "världen" i Cyberpunk. Tar den tvärslut med storyn eller kan man leka runt bäst man vill?
Förstår att det är ett tidigt stadie och det kommer säkert utvecklas efterhand. Speciellt om det kommer MP och kanske moddning i framtiden.
Gör så att jag tar detta i en spoilertagg igen. Nej, jag tycker inte det är en spoiler, men alla är vi olika så skadar inte.
Efter sista uppdraget kan du fortsätta leka runt i Night City och göra allt du missat, japp.
En Bamseponny av folket
Det kanske redan har nämnts i tråden (har inte läst genom den) men hur är kartan? Är staden lika stor som Los Santos i GTA5 som det sägs på nätet?
Nu har jag inga exakta mått, och tyvärr har jag spelat så groteskt lite GTA V för att kunna jämföra, men... den är stor. Framför allt är den fylld med kontraster med många platser som är som natt(city) och dag. Känns som man kan bygga ett par expansioner här utan problem.
En Bamseponny av folket
Definitivt! Sömlös (och kan ha blivit lite sömnlös senaste veckan...). Sedan beror det ju på vad man jämför med. Det finns större öppna världar, men den här är dessutom stor och detaljrik.
En Bamseponny av folket
Ni får även inte visa eget gameplay va?
Har önskat mig detta av Tomten så håller tummarna
Inte än! Men snart™.
Hoppas tomten inte är naughty utan najs.
En Bamseponny av folket