Vad teasar HandyGames – kan det vara Titan Quest 2?
Eller ska det gamla spelet få ytterligare en expansion?
Var ju grymt orättvist att det inte blev en uppföljare back in the day.
Köpte spelet och dess expansion under Jolly Rogers högtid.
Ställer mig tveksam till att de ska lyckas göra något mer än habilt eller däromkring.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Titan Quest och alla expansioner på mobiler.
Finns det inte redan till iPhone?
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Finns det inte redan till iPhone?
Finns till både Android och iOS, men jag tror inte de inkluderar expansionerna.
Det finns väl redan?
Spela spel är kul ibland.
trots att Titan Quest blev ett otroligt uppskattat action-rpg
Blev det verkligen det? Minns att jag var den enda i min krets som ens kände till det... Kanske är på senare dagar som menas?
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Blev det verkligen det? Minns att jag var den enda i min krets som ens kände till det... Kanske är på senare dagar som menas?
På den tiden så var det ju inte lika enkelt att nå ut med info, så om inte du eller någon av dina vänner hade prenumeration på PC Gamer t ex så var det ju lätt att man missade en hel del spel. Jag tror mest det var att folk inte kände till det, de som gjorde det verkar alla ha varit överens om att det var ett riktigt kul spel.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Ett f2p på mobiler med stora lass saftiga mikrotransaktioner!
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2, Sonos Sub Mini.
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
Var ju grymt orättvist att det inte blev en uppföljare back in the day.
Köpte spelet och dess expansion under Jolly Rogers högtid.
Ställer mig tveksam till att de ska lyckas göra något mer än habilt eller däromkring.
Ja det var det ända ARPG:et som faktiskt utmanade Diablo på sin tid. Fanns många så kallade "kloner", men Titan Quest var en riktigt jäkla bra en. Polerad, bra story och roligt överlag.
"Writer and Fighter"