Gaming tatuering

Inaktiv

Har några st speltatueringar och en del annat. Ränknade ut för någon dag sedan att jag kommit över 100,000 i värde.

Skrivet av anon_326114:

Sjukt sugen på en Star Wars gaddning, annars känner jag mig rätt färdig med att pryda min kropp.

Baby Yoda känns ganska tidsenligt!

Snygga! Den första med Link var riktigt snygg!

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Har en triforce under höger underarm

Så på handleden/handen? 😅

OnT: Har funderat på att skaffa en många gånger men inte hittat något som är unikt än. Vill ju inte gå runt med något som 35 miljoner andra personer har tatuerat...

Gillar idén med en tatuering inspirerad av gaming dock!

Inaktiv
Skrivet av Espresso_Bengt:

Baby Yoda känns ganska tidsenligt!

Fick faktiskt denna målningen i farsdagspresent: https://fineartamerica.com/featured/yoda-david-kraig.html (på tal om yoda). Har den i mitt "kontor".

Jo visst är han det, och tycker faktiskt att Mandalorian är en riktigt bra serie! Men jag är mer sugen på något mer "klassiskt", rebel vs empire etc. Aja jag har tid på mig att fundera!

Inaktiv
Skrivet av Jiminy:

Så på handleden/handen? 😅

OnT: Har funderat på att skaffa en många gånger men inte hittat något som är unikt än. Vill ju inte gå runt med något som 35 miljoner andra personer har tatuerat...

Gillar idén med en tatuering inspirerad av gaming dock!

Bara ett tips om du går till någon som är riktigt duktig så kan man boka in en tid och sedan diskutera/rita fram sin tatuering tillsammans. Då blir den unik, gjorde det med min ena arm och sjukt nöjd.

Skrivet av anon_326114:

Fick faktiskt denna målningen i farsdagspresent: https://fineartamerica.com/featured/yoda-david-kraig.html (på tal om yoda). Har den i mitt "kontor".

Jo visst är han det, och tycker faktiskt att Mandalorian är en riktigt bra serie! Men jag är mer sugen på något mer "klassiskt", rebel vs empire etc. Aja jag har tid på mig att fundera!

Den var snygg, funkar ju med Yoda från EPIII som tatuering också, vore snyggt. Jag tycker de här två är snygga:

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Så på handleden/handen? 😅

OnT: Har funderat på att skaffa en många gånger men inte hittat något som är unikt än. Vill ju inte gå runt med något som 35 miljoner andra personer har tatuerat...

Gillar idén med en tatuering inspirerad av gaming dock!

Haha under underarmen! Smart jag var :P. Övre underarmen då

Äsh man vill ju vara med i klubben och visa att man är med i gemenskapen


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

NuZ
Testpilot

Har bioshock kedjan på handleden och 8bit hjärta från zelda på andra.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skrivet av NuZ:

Har bioshock kedjan på handleden och 8bit hjärta från zelda på andra.

Och jag gissar på att du e sugen på sleeve med något häftigt gaming relaterat!?😋


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Snake Plissken:

Och jag gissar på att du e sugen på sleeve med något häftigt gaming relaterat!?😋

Ja med Bioshock tema och alla 3 spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Och jag gissar på att du e sugen på sleeve med något häftigt gaming relaterat!?😋

Visst blir man förvånad?

Medlem

Har ingen, men överväger starkt Donken-loggan på ena bröstet. Med texten McJesus.

Gamingrelaterat har jag funderat på protoss-symbolen från Starcraft på ena överarmen.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Jag såg "Escape from New York" förra helgen, med Snake Plissken, det kanske vore en tatuering?! @Snake Plissken

Skrivet av Espresso_Bengt:

Jag såg "Escape from New York" förra helgen, med Snake Plissken, det kanske vore en tatuering?! @Snake Plissken

Kan ju inte vara så egotrippad att ha en tatuering på mej själv 😋


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Quake-loggan, Half-Life-loggan eller Umbrella-loggan

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Kan ju inte vara så egotrippad att ha en tatuering på mej själv 😋

Om du är Snake Plissken så kan du det.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Så på handleden/handen? 😅

OnT: Har funderat på att skaffa en många gånger men inte hittat något som är unikt än. Vill ju inte gå runt med något som 35 miljoner andra personer har tatuerat...

Gillar idén med en tatuering inspirerad av gaming dock!

Det spelar ingen roll vad det är för motiv, det är att tatuera sig som är grejen och det kommer aldrig göra dig särskilt unik, tvärtom. Folk blir inte unika för att alla bär T-shirts med olika motiv, det är bara ett annat motiv men samma klädsel (som tatueringar blir).

Alla som inte har någon tvilling är unik från början (på samma sätt som att alla älgar också är unika, och alla hästar och alla...). Man kan liksom inte bli mer unik genom att tatuera sig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ingen gaming specifikt men en star wars, gjordes jan förra året.

Denna som inspiration

Inaktiv
Skrivet av neptunon:

Ingen gaming specifikt men en star wars, gjordes jan förra året.

https://i.imgur.com/4okJHfy.png

Denna som inspiration
https://i.imgur.com/uQ1vvTv.png

Vilken detalj! Sjukt snygg. Hur lång tog den att göra?

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Vilken detalj! Sjukt snygg. Hur lång tog den att göra?

Tack! Jo verkligen, helt förundrad hur duktig hon var och kunde få till alla små små linjer. Tog 6h totalt, ca 2h per figur.

Medlem

På högerbenet finns nintendo loggan,bowser,battletoads loggan,mr game and watch,nes kontrollen,
met från mega man spelen( den lilla fienden i arbetarhjälm) bubble bobble karaktärerna, extra livs svampen från mario,
bomb omb från mario,en goomba och duck hunt hunden.

På höger armen finns snes kontrollen,fiende fisken från bubble mans bana i mega man2, och dr wilys castle från mega man 2.


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Skrivet av Wezper:

På högerbenet finns nintendo loggan,bowser,battletoads loggan,mr game and watch,nes kontrollen,
met från mega man spelen( den lilla fienden i arbetarhjälm) bubble bobble karaktärerna, extra livs svampen från mario,
bomb omb från mario,en goomba och duck hunt hunden.

På höger armen finns snes kontrollen,fiende fisken från bubble mans bana i mega man2, och dr wilys castle från mega man 2.

Haha, shit rena Nintendo reklampelaren! Imponerande, ser snyggt ut kan jag tänka mig. Ingen Yoshi eller Koopa Troopa dock?

123
Skriv svar