Ny Crysis 2-film

Inaktiv
Skrivet av V1per:

*host* the secret world rip-off *host*

Rofl, det spelet är ju inte ens ute...

Medlem

Skön musik till trailern... hur spelet blir vete f*n!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kan bli bra. Tycker Crysis och Warhead fick oförtjänt mycket negativ kritik-- och nu likaså detta, efter läst kommentarerna här inne.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Kan bli bra. Tycker Crysis och Warhead fick oförtjänt mycket negativ kritik-- och nu likaså detta, efter läst kommentarerna här inne.

+1

Gillade verkligen Crysis och Warhead. De hypades visserligen upp lite mer än vad de förtjänade innan release, mycket tack vare den otroliga grafiken, men dåliga spel var det inte.

Tyckte teasern/trailern var jävligt najs.

Medlem

Där fick dem för de flög så jävla lågt :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jävla gnäll

Medlem

Något att se fram emot

AW8
Medlem

Ser awesome ut!
Jag kan inte vänta tills man får sparka alien-röv. Kolla bara hur Nomad knyter näven emot slutet av trailern. Nu jävlar. Nu ska ska han visa Crynet att de kan dra åt helvete, och visa utomjordingarna att de har valt att mucka gräl med fel nanodräkt-bärare.

Haters, beware.
Detta kommer att bli awesome.

Skrivet av C.A.B-05:

Jävla gnäll

Som vanligt här på FZ. ^^


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

Crysis i all ära men NY temat "och D.C" börjar bli lite uttjatat, har dom inga andra intressanta städer i USA? NY dramat börjar ta slut för min del, blir snarare bara löjligt. Kan vi inte kriga mot utomjordingar i Stockholm istället, vilken twist från vanlig krigsmiljö! Tråkiga är att europeiska företag hoppar på US tåget, kan dom inte ta och prova nya miljöer ffs!


signatur

The definition of insanity?

@HeggZor tror nog att detta spel utspelar sig några år efter det första crysis

Medlem

Alltså... Jag förstår ingenting när folk klagar på Crysis dåliga optimering. Det kördes ju för tusan skitbra på datorer som (när det släpptes) var på medelnivå på marknaden. Även i sina lägsta inställningar så såg/ser det väldigt bra ut.

Angående de som klagar på gameplay i Crysis så tror jag antalet personer som faktiskt gillade det överstiger de som ogillade det. Själv älskade jag att spela Crysis. Men min dator är en 2004 års medelmodell så... xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vilka onda aliens.

Medlem

jag hoppas spelet är bättre en filmen...

Medlem

Tyckte stämningen i trailern var alldeles utmärkt!
Ser fram emot att spela det!

Medlem

många lösa trådar som måste knytas först, vad hände med prophet i djungeln?

Medlem

Gillade första spelet, dock så pallade inte datorn riktigt med i senare delar av det men spelade igenom det i alla fall.

Men, eftersom min dator inte duger, så blir det tyvärr inget köp för min del. Kommer definitivt spela det nån gång i framtiden dock, hoppas dom satsar lite mer på MP, då jag tyckte dom hade många intressanta lösningar på ljud indikationer etc.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

många lösa trådar som måste knytas först, vad hände med prophet i djungeln?

Vem bryr sig, de är i DOWNTOWN!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Medlem

Ett väldigt sågande i förväg här. Som alltid när det handlar om Crysis, iförsig...

Ser personligen fram emot det, och gillade trailern.

@Matte; Stockholm skulle faktiskt vara en mysig omväxling. Kontakta Crytek, vetja. Det är ju sagt att vara en Trilogi.

@Darkst@r; Har då inget minne av att det någonstans stått att det endast kommer ske i NY, framtid. Kanske blir ett litet återknytande nånstans

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Fallout 3 trailer ripp-off eller?

Om den påminde om nånting så skulle det väl vara Gears of War Mad World trailern, fast mycket sämre.

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:

Vilken tajt stjärt man verkar få i den där dräkten, typiskt tyskar.

He he håller med:$

Lite besviken... ser ut som dom kommer att satsa på konsol:down: Vilket typ alla tillverkare nu för tiden gör:(

Medlem

Blir till att kolla in reviews innan jag köper det här, men tyckte första Crysis var otroligt kul att spela. Både single player och multi player.

... men visst ser trailerns grafik lite..... sunkig och tecknad ut......?

... man kanske är bortskämd med Battlefield och MW nu....?

12
Skriv svar