Nyhetsflash - Det är tydligen inte okej att lägga upp Bowser-pittar på Patreon
Tycker minsann den här förtjänar en #rule34 också!
Haha, visste att detta skulle vara din Batman-signal!
kan man ens bli förvånad vad folk hittar på
Inte så förvånande ändå med tanke på att det nog fanns de som vart lite nyfikna då Mario påstår att Bowser är gay i Mario 64
Dock så är detta tydligen censurerat i Super Mario 3D all stars.
Tack FZ för att ni har hittat ytterligare en fetisch att lägga till samlingen jag innan inte visste att jag hade.
Tack.
Tack som fan...
Ruskendrule...
Haha, visste att detta skulle vara din Batman-signal!
You know it
Sjukt. Varför finns det ens ett intresse för spelkaraktärers könsorgan? -_-
När en spelkaraktär gillar en annan spelkaraktär väldigt mycket...
Ruskendrule...
General Ruskendrul(e) om jag får be!

"General Ruskendrul – Tyrannisk ledare på Cassiopeja med krig och erövring som främsta intresse. Svensk röst: Åke Lindström, Gunnar Ernblad"
Another dick move by Nintendo, guess they can't handle some stiff competition from a guy that had the balls and the courage to be different.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jag håller på att spela igenom assasins creed serien(har en bit kvar)det är ok och slakta som en dåre men inte visa en penis,var är vi på väg för ett håll.
Offentliga avrättningar är ok men inte visa skinn,är det så att världen håller på att bli tokig.
MÅSTE protestera HÖGLJUTT.
CARPE JÄVLA DIEM
Jag håller på att spela igenom assasins creed serien(har en bit kvar)det är ok och slakta som en dåre men inte visa en penis,var är vi på väg för ett håll.
Offentliga avrättningar är ok men inte visa skinn,är det så att världen håller på att bli tokig.
MÅSTE protestera HÖGLJUTT.
Gör som vi andra, ta en bild när du hänger på Zeus balls så kan Ubi säkert ställa samman lite statistik på hur många som med all säkerhet gjort detta 😆
Vi KRÄVER mer naket i spelen NU!
Dock är ju typ 50% halvnakna i spelen så det är på gång 👍
Ett pittoreskt arbete får man säga, nästan lite dickenskt. Vore synd om det måste scrotumas.
hahaha
Det var inte så smart gjort av Nintendo. Om de inte själva har gått så långt att designa en kuk åt bowser så kan de ju knappast hävda upphovsrätt. Bowser kan ju vara vem eller vad som helst eftersom det knappast är ett unikt namn.
Nintendo-chefen heter också Bowser...
Bowser: "Get your hands off my penis!"
Nintendo: Tata, and farewell!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.